Olivatko kaikki paikat silloin istumapaikkoja?
Jäähallin sivuilla katsojamäärä on ilmoitettu aika erikoisesti;
Katsomo Istumapaikkoja 3700 Seisomapaikkoja 1100 Maksimi yleisömäärä 6000
Olen ollut ainakin kaksi kertaa katsomassa KooKoon peliä ja muistaakseni myös maaottelua, jossa on ollut 6000 katsojaa. Tuo on mystinen juttu, että tuo KooKoo-SaiPa pelin yleisömäärä 5350 pysyy sitkeästi virallisena yleisöennätyksenä.
Itse olin 14.12.1994 Suomen pelissä paikalla ja silloin lukema oli 5 937.
Samassa pelissä olin itsekin. Silloin mahtui ihan hyvin halliin. Väittäisin omakohtaisiin kokemuksiini perustuen, että muutamaa vuotta aiemmin pelatuissa Suomi-Neuvostoliitto-maaottelussa ja KooKoo-Reipas-karsintamatsissa oli (selvästikin) enemmän porukkaa hallilla.
Tämä on hyvä juttu, mutta miksi ihmeessä ne penkit on violetteja, kun muut A-katsomon penkit on punaisia? Melkoinen sillisalaatti on nyt tuo katsomoiden penkkien väritys.
Onko Kalpa tippumassa Mestikseen? Onko sulla tästä jotain linkkiä?Ihan vaan tuossa enskautta varten niin missäpäin sijaitsee tarkalleen se nykyinen vierasfanikatsomo?
Välillä oikein vituttaa tällainen pelleily tällä palstalla. Ei vastata asialliseen kysymykseen vaan heitetään joku ylimalkainen yhden rivin provovastaus ja ollaan olevinaan niin vitun vitsikkäitä. Yksinvaltiaana potkisin varoituksetta jokaisesta tällaisesta käyttäjän palstalta vittuun mutta siinä tapauksessa lähtisi aika nopeasti 80%:ia kirjoittajista.Onko Kalpa tippumassa Mestikseen? Onko sulla tästä jotain linkkiä?
En voinut vastata kysymykseen, koska en tiedä vastausta. Mielestäni oma kysymykseni oli aiheellinen, koska kysymyksessä selvästi viitattiin, että Kalpa ja KooKoo pelaavat ensi kautena samassa sarjassa ja ensi kaudeksi nostettavaa Mestis joukkuetta ei vielä ole valittu. En sitten tiedä, ollaanko Kalpa tiputtamassa Mestikseen. Onko siis siintä asiasta Kalpa-faneilla jotain tietoa?Välillä oikein vituttaa tällainen pelleily tällä palstalla. Ei vastata asialliseen kysymykseen vaan heitetään joku ylimalkainen yhden rivin provovastaus ja ollaan olevinaan niin vitun vitsikkäitä. Yksinvaltiaana potkisin varoituksetta jokaisesta tällaisesta käyttäjän palstalta vittuun mutta siinä tapauksessa lähtisi aika nopeasti 80%:ia kirjoittajista.
En voinut vastata kysymykseen, koska en tiedä vastausta. Mielestäni oma kysymykseni oli aiheellinen, koska kysymyksessä selvästi viitattiin, että Kalpa ja KooKoo pelaavat ensi kautena samassa sarjassa ja ensi kaudeksi nostettavaa Mestis joukkuetta ei vielä ole valittu. En sitten tiedä, ollaanko Kalpa tiputtamassa Mestikseen. Onko siis siintä asiasta Kalpa-faneilla jotain tietoa?
veikkaan edelleen että liigassa nähdään vielä kouvolakin jos ei nyt niin kohta kumminkin. Siihen asti ehtoon jatkoa vaan : D
Välillä oikein vituttaa tällainen pelleily tällä palstalla. Ei vastata asialliseen kysymykseen vaan heitetään joku ylimalkainen yhden rivin provovastaus
Kysymykseen vastauksena vieraskannattajat sijoitetaan Kouvolassa D1 -katsomoon jos en ole väärin ymmärtänyt.
Olen aivan varma, että katsomoita saa jäädä heti matsin jälkeen siivoamaan yhdessä muiden vapaaehtoisten kanssa. Puolessa tunnissa ehtii käymään läpi ainakin pari katsomonosaa, joten eikun ilmoittautumaan KooKoon toimistolle.On muuten ero kuin yöllä ja päivällä finaaliparien jäähallin siisteydessä. Sumulaakso oli ainakin ensimmäisessä loppuottelussa kuin kaatopaikka verrattuna toisen ottelun Kalevankankaaseen.
Hokki -sarjassakin roskaa pursuili vähän joka puolella penkkien alla, mutta ensimmäisessä loppuottelussa jouduimme itse kuuraamaan 2penkkiä että niille viitsi istua.
Mielestäni niitä ei tarvitse ottaa pois, koska istuma -ja seisomapaikkojen hinnat ovat samat. Eli, jos paikka ei kelpaa, niin sitten voi mennä seisomakatsomoon.Myös DJ -tasanteen takana on noin 5 ihan pimeää paikaa. Kyllä sieltä jotain näkee, mutta ne pitäsi ottaa pois myynnistä INKSA -paikkojen lisäksi.
Mielestäni niitä ei tarvitse ottaa pois, koska istuma -ja seisomapaikkojen hinnat ovat samat. Eli, jos paikka ei kelpaa, niin sitten voi mennä seisomakatsomoon.
Otin lainauksen tuolta otteluseuranta-ketjusta tänne, niin ei mene offtopiciksi sillä puolella.Hallin liigakelpoisuutta testataan nyt oikein kunnolla; miten myyntipisteiden kapasiteetti riittää lähemmäs viidelle tuhannelle ihmiselle?