Kyllähän lipun hinnat on liian kalliit, mutta niin ne on taitaneet olla aina. Paskaista naurua päästän niille, jotka hehkuttavat pääsevänsä katsomaan halvella jotain vitun Pelicanssia! Mun puolesta voit pysyäkin siellä Lahdessa katsomassa suosikkijoukkue Pelsujasi, panostasi ei kaivata Kouvolan jäähallissa. Ja sitten joku änärijoukkue?! Onneksi olkoon varmasti on kiva seurata lätkää ilman minkäänlaisia tunnesiteitä joukkueeseen. Sitten hehkuttaa kuinka kova Phoenix Coytoes-fani onkaa, kun voitti Be A GM-moodissa NHL 09:ssä Stanley Cupin kyseisellä joukkueella.
Nimimerkillä kausari taskussa.
Jäähallin pesusta olen sitä mieltä, että mielestäni kaupungin tehtävänä on huoltaa julkisia paikkoja nyt sitä ei ole tehty. Eikai mekään missään Neuvostoliitossa asuta?
Mielummin kerran tai pari kertaa käyn kauden aikana katsomassa kun pelsut pelaa esim. Ifk:ta, Jokereita, Jypiä, Kalpaa tai Kärpiä vastaan kuin menee katsomaan kun KooKoo pelaa K-Vantaata, Peliittoja, Jyp-akatemiaa, Lekiä tai HCK:ta. Itse olen ollut kuitenkin lapsesta saakka KooKoofani, mutta johonkin se raja on vedettävä kuinka paljon noista lipuista on valmis maksamaan. Toivoisin, että muutkin äänestäisivät jaloillaan, jotta nuo lipun hinnat saataisiin hieman realistisemmiksi.
Kuten sinulla, omalla kohdalla tunnesiteet nhl-kiekkoon eivät rajoitu be a GM - pelimoodin pelailuun NHL 09:ssä. Omat tunnesiteet on muodostunut lähinnä sukulaissuhteiden kautta ja on sitä nhl-otteluitakin nähty livenä. Mielummin myös sijoitan 17€ kuukaudessa viaplayhin ja katson kaikki nhl-matsit livenä tai jälkilähetyksinä kuin kävisin kerran kuussa KooKoon matsissa (saan enemmän vastinetta rahoilleni, vaikka katsoisin yhden tai kaksi matsia kuukaudessa).
Niin ja teille jotka syytätte, että yritän vain provosoida muita, niin siinähän provosoidutte. Ei se minun mielipidettäni muuta.