Viestin lähetti HN
Kouvola on ankea ja kolkko harmaiden laatikkotalojen hautausmaa.
Lappeenranta on pahanhajuinen tuppukylä, jossa rantavesi on ruskeata.
Viestin lähetti pest
Kouvola on suomen persereikä...
Viestin lähetti BitterX
Olen ollut sekä Montussa, että Vintissä - onks ne muuten vielä olemassa? Asemabaarit on Kouvolassa jokatapauksessa Suomen eliittiä. Muuten en tiedä Kouvolasta juuri mitään. Jos Kouvola näyttää parhaalta junan ikkunasta, ei kaupungilla kuitenkaan häävisti mene.
Koittakaas jätkät nyt pinnistää itsenne sarjatasoa ylemmäs sieltä, niin päästään käsiksi kunnon paikalliskahinoihin! Ei näitä Lukkoja ja Ässiä ja Jyppejä voi runsaalla mielikuvituksella varustettunakaan tosissaan kuvitella miksikään paikallisvastuksiksi. =)Viestin lähetti Everton
Vaan olipa nuo aikoja. Kouvola-Lappeenranta -väännöstä ei kyllä saa oikein mitään hupia irti, ennen kuin KooKoo pääsee taas joskus kurittamaan Idän Lilliputteja ihan oikeassa lätkämatsissa.
Viestin lähetti Alfred
Lappeenrannassa on hieno tori ja lörtsyjä. NAM! \o/
Viestin lähetti girlzilla
... mut mis vitus on Kouvola?!
Lappeenranassa oon käyny kerran ja se on siel Venäjän rajal, mut mis vitus on Kouvola?!
Viestin lähetti tiikeri
Juuri nämä asiat ovat itselle jääneet mieleen Lappeenrannasta. Lörtsyt on kyllä helvetin hyviä (etenkin omena), ikävää että niitä pääsee niin harvoin maistelemaan. Pitänee käydä taas ensi kesänä tutustumassa tarjontaan.
Kouvolassa ei ole tullut käytyä, mutta en usko että sieltä löytyy mitään mikä voisi lyödä lörtsyt laudalta, joten Lappeenranta vie toistaiseksi voiton 100-0.
Viestin lähetti Everton
Vaan olipa nuo aikoja. Kouvola-Lappeenranta -väännöstä ei kyllä saa oikein mitään hupia irti, ennen kuin KooKoo pääsee taas joskus kurittamaan Idän Lilliputteja ihan oikeassa lätkämatsissa. Parhaat kinat kuultiin juuri hallissa tai sen pihalla, etenkin kun Kouvolaan tullut keltamusta-joukko oli aina enempi tai vähempi maistissa. Itäsuomalainen kiero huumori kun löytyi kummaltakin puolelta.
Se kovola on siinä lappenranan viressä, selasen sopivan hajuraon pääsä helsingin pahimmista pissistuotteista.Lappeenranassa oon käyny kerran ja se on siel Venäjän rajal, mut mis vitus on Kouvola?!
Lappeenranassa oon käyny kerran ja se on siel Venäjän rajal, mut mis vitus on Kouvola?!
Viestin lähetti theref
Kouvolan satama ja Kouvolan jääpallokulttuuri kääntävät kelkan Kouvolan puolelle. Kesäisin on kiva istuskella veden äärellä terassilla.
Kouvola on paljon parempi kuin Lappeenranta.
Korjataan nyt sen verran mirasanen suu vaahdossa kirjoittamaa raporttia lappeenrannan ylivertaisesta asemasta.Kouvolassa on vain koripallo, mutta kaupunki voittaa silti, koska siellä on KooKoo.
Viestin lähetti koukou
ps. Minustakin olisi hienoa jos kouvolassa olisi homeisia puutaloja keskustassa.
Eikö me puhutakkaan haminasta?Mistä niitä yleensä ottaen löytyy?
Viestin lähetti koukou
Eikö me puhutakkaan haminasta?