Jos oikeasti luettelisin kaikki ne sarjat joihin olen koukussa, se paljastaisi ilkeästi miten tv.n orjuudessa elän. Joten tyydyn toteamaan vain muutamat tärkeimmät ohjelmat, joita en missaa missään nimessä.
-Tähtiportti (mun favorit sarja koskaan, nyt täytyy hommata dvd-bokseja kun kerran Maikkari lopetti sarjan esittämisen)
-Pelinaiset (sisältää aina ja ikuisesti juonittelua ja glamouria, verhoiltuna jalkapalloon. Mahtavaa!)
-Virussota (yksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista, käsittelee lemppariaiheitani: bioterrorismia, geenidopingia, tappavia viruksia, kloonausta, mutaatioituvia bakteereja, Persianlahden syndroomaa jne jne. Suosittelen erittäin lämpimästi. Tässä myös oppii hemmetisti alan sanastoa kun tekstitys on ruotsiksi ja itse sarjassa puhutaan englantia. Otan jokaisen jakson nauhalle, taattua kanadalaista laatua)
-NYBD Blue (olen varhaisherännäinen tämän sarjan suhteen, harmi että jäi juuri tauolle)
-ER (jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen. Vaikka luulisi että sairaala-aiheet on jo loppuun käsitelty, silti tässä edelleen riittää katsottavaa.)
-Las Vegas (tämä on niitä sarjoja mitä on aivan pakko katsoa. Las Vegasissa on sitä jotain.. Toivottavasti palaa pian takaisin ohjelmistoon)
Yleisenä ongelmana näen sen, että Maikkari/Nelonen lopettavat lähes järjestäen lempiohjelmieni näyttämisen joko kokonaan (Stargate, Dreamteam) tai väliaikaisesti (ER, Las Vegas, Pelinaiset, Bad Girls). On se niin väärin. Ja samaan aikaan telkkarista suolletaan ulos Todistettavasti syyllinen- tai SCI-kaltaista sontaa. Pieni reality check ei tekisi noille sarjoille yhtään pahaa. On oikein tuskastuttavaa katsoa em. sarjoja, kun koko ajan tarinassa on aikamoisia aukkoja. Samaan kategoriaan pääsyn eteen jatkuvasti töitä tekevä Tartuntavaarakin on toistanut itseään toisesta jaksosta alkaen, vaikka aluksi osoittikin pientä potentiaalia.
Huonoja nämä nykyajan sarjat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.