TML kirjoitti:Itse olen innostunut katsomaan Lost -nimistä sarjaa joka taitaa pyörähtää nelosellekkin ensi vuoden puolella aikaisintaan. Aivan loistava sarja ja koukkuun jäämis vaara on todella suuri!
TML kirjoitti:Itse olen innostunut katsomaan Lost -nimistä sarjaa joka taitaa pyörähtää nelosellekkin ensi vuoden puolella aikaisintaan. Aivan loistava sarja ja koukkuun jäämis vaara on todella suuri!
Prison breakin alkujaksot olivat erittäin mielenkiintoisia, mutta täytyy myöntää että olen hieman pettynyt kyseiseen sarjaan. Kyllä 1 kausi (13 jaksoa) olisi mielestäni riittänyt tuohon aiheeseen...Thornton kirjoitti:
Jos satut omistamaan viasat kulta paketin niin TV3 (norja) alkaa näyttämään Prison breakia tammikuussaPhol kirjoitti:Miltä kanav(a/i)lta nämä Prison Break ja Lost tulevat? Rupesi nimittäin kiinnostamaan. Ilmeisesti tämä Lost on alkamassa ensi vuoden puolella Nelosella.
champselyse kirjoitti:Sydämen asialla...
Liityn kerhoon. Jopa tuota videointia on tullut harrastettua, johtuen "hieman" huonosta lähetysajasta.Niilo kirjoitti:- Sydämen asialla arki aamuisin on Aivan MUST. Jos ei pysty kattoon, niin videoille on otettava.
Niilo kirjoitti:Näitä tulee seurattua
- Sydämen asialla arki aamuisin on Aivan MUST
Kyseisen laki-ihmisen kanssa tuli avioero, koska rouva löysi uuden miehen ja muutti pois. Tämä seuraava nainen oli paikallinen lääkäri, joka nyttemmin on jo kuollut.Kiisa kirjoitti:Katselin ko sarjaa kesällä ja syksyllä aamuisin. Nyt pitkästä aikaa sitten yhtenä aamuna. Kertokaapa, että miten se nuori poliisimies on päätynyt toiseen naiseen kuin mikä hänellä oli silloin aikaisemmin.
Aikaisempi naisihminenhän oli laki-ihmisiä.