Vessapaperia kannattaa hommata kaikki kaapit ja varastot täyteen.
Mulla on muuten tätä niin perkeleesti. Tilasin loppukesällä Puuilosta 288 rullaa vessapaperia, eikä vielä lähellekkään tarvitse miettiä uuden satsin ostoa. Hyvin pyyhkii.
Vessapaperia kannattaa hommata kaikki kaapit ja varastot täyteen.
Kiva huomata että joku muukin tekee näin. Itse tilaan myös aina kerralla koko kuukauden ruuat, ne mitkä säilyy pidempään tai voi pakastaa. Oon huomannu että näin ruoka kulut jää pienemmäksi kun ei tuu heräteostoksia ku harvemmin käy kaupassa. Jotai vihanneksia ja hedelmiä vaa hakemassa.
Oon myös toki aika yksinkertainen ruokien suhteen että ei tee tiukkaa syödä samoja ruokia jatkuvasti.
Pakastimen sisältö lakkaa pian ilahduttamasta, jos sähköt katkeavat muutamaksi päiväksi.Pakkanen täynnä lihaa, kalaa ja sieniä, pihalla nuotiopaikka ja klapeja yli talven varalle. Trangiaan pitää muutama kaasupatruuna hakea varoiksi vielä niin eiköhän meidän perhe pärjää toista viikkoa.
Onneksi talvella voi laittaa ruuat vaikka parvekkeelle.Pakastimen sisältö lakkaa pian ilahduttamasta, jos sähköt katkeavat muutamaksi päiväksi.
Pakastimen sisältö lakkaa pian ilahduttamasta, jos sähköt katkeavat muutamaksi päiväksi.
Pakastimen sisältö lakkaa pian ilahduttamasta, jos sähköt katkeavat muutamaksi päiväksi.
Tämä on se ongelma jonka joutuisin kohtaamaan todella nopeasti ilman vara virtaa. Tosin jakaisin viikon sisällä kaikille heille halukkaille lihaa jotka ymmärtäisivät miten sitä pitäisi käyttää ja osaisivat tehdä jotain sen kanssa.