Itse sairastin koronan (Perheessä varmennettu tapaus). Oireena lievää päänsärkyä n. viikon ajan, joista muutamana päivänä lievää pahoinvointia. Omalla kohdallani kenties elämäni helpoin "sairaus". Töitä tehty koko tämän ajan. Tämän perusteella väitän, että tauti on hyvin, hyvin laajalle jo levinnyt kansan keskuuteen, ja oikea luku on useita kymmeniä kertoja korkeampi kuin varmennetut tapaukset antaa ymmärtää. Ruokakaupoissakin on joka hetki valtava määrä koronapositiivisia ihmisiä, joilla ei ole hajuakaan että he "sairastavat".
Teitä varmasti on - ja paljon.
Itse olisin millon tahansa vaihtanut kaksi edellistä duuniviikkoa ihan normaaliin duuniin.
Kaksi viikkoa sitten ma alkoi oireet (oli siis altistus, kun ruotsalaisen kollegan kanssa istuttiin 10 h lähes naamakkain, hänellä oli sillon tietämättään tauti päällä), pari päivää ihan ok, lämpöä ja kipua vähän joka kolkassa.
Seuraava vknloppu olikin sitten yhtä helvettiä. Sängystä pystyi kävelemään vessaan. Keittiöstä joutui pari kertaa kontata, kun jalat ei kanna. Oksennusta, kipua ja vitutusta. Onneksi ei mennyt keuhkoihin, eli henki pihisi ihan koko ajan ihan ok.
Siitä sitten vähitellen lasketellen tähän hetkeen, eli jopa teen töitä. Tuskin täyttä päivää kuitenkaan. Viime viikon lopulla avasin sen verran konetta että luin mailit. Ja kerran juttelin pomon kanssa koneen välityksellä. Ihmetteli että mitä mulle on käynyt... no jos ei ole kahteen viikkoon muuta kun vähän käynyt suihkussa ja parta ajamatta, niin ehkä et ihan hehkeimmilläni ollut.
Kiitoksia niille, jotka toivat ruokaa oven taakse. Kenties keskiviikkona pääsee ihan ulkoilmaan.