Kyllä minulla sen verran paksu nahka on ettei sinun tai monen muunkaan naureskelut päivääni pilaa. Tässäkin ketjussa kun kirjoittelin epidemian alkuvaiheessa tieteellisesti perusteltuja näkemyksiä ihan ilman paniikinlietsontaa tms., minulle mm. yksi nimimerkki toivotteli (löydettyään jonkun "ei hätää" -uutisen) että toivottavasti saan nukuttua tuon jälkeen ja lienee CCCP-propagandaa mielestäni. Jos kansakoulunope haluaa olla nokkela, kansakoulunope saa olla nokkela. En nyt kuitenkaan sinua tarkoittanut edellisessä viestissäni idiootiksi sanoa. En myöskään ole nauranut kenellekään. Mutta jollain opelogiikalla tämäkin vääntyi niin että "varaudu että sinullekin nauretaan".
Toivottavasti et ole niitä opeja, joiden mielestä se luokan nörtti ansaitsee kiusaamisen ja naureskelun "koska on niin kireä" ja "itsekin nauraa muille", vaikkei sitten nauranutkaan. Hengittäisi välillä!
Itse asiasta jatkan ryppyotsaisella linjalla. On todella mielenkiintoista nähdä mikä vaikutus nyt nähdyillä toimilla on. Parhaassa tapauksessa pian seurataan Kiinan tietä ja huippu taittuu yllättävänkin nopeasti. Toivoisin että tällöin ymmärretään että toimilla oli vaikutusta. Realistina ymmärrän kuitenkin että melkoinen porukka tulee ryömimään koloistaan ja julistamaan kuinka toimet ja kohkaaminen oli turhia "koska niin harva kuoli".
edit:
@Moderaattorit ehtineet väliin, jääköön tämä sampion kanssa minunkin osaltani tähän ja jatkossa tiukasti aiheessa.