Jos esitys karanteenin lyhentämisestä 5 päivään tulee voimaan niin eiköhän aika monikin.Saa nähdä moniko joukkue pelaa viikonpäästä
No varmaan lähinnä siksi, että hallitus antoi ymmärtää, ettei mitään rajoituksia ole tulossa ja oikein pääministerin sanomalla käskettiin elää.Itseltä herää jälleen kysymys, että miksi syksyllä ei pelattu nopeammalla tahdilla pelejä pois alta, kun yleisöä sai ottaa halleihin ja koronatilanne oli parempi.
Nyt toistettiin samat virheet otteluohjelman suhteen, kuin viime kaudella.
Jos esitys karanteenin lyhentämisestä 5 päivään tulee voimaan niin eiköhän aika monikin.
Ehkä kymmenen vuoden päästä...Hyvä vaan, että käy koko Liigan läpi tässä vaiheessa, eikä keväällä. Taitaa rokotekattavuuskin olla lähes 100% joten tuskin on nenänvuotoa pahempi tauti.
Kyllähän KooKoo pelasi. Muilla tulee olemaan pikkuisen nihkeämpi kevät jos kaikki pelit pelataan...Itseltä herää jälleen kysymys, että miksi syksyllä ei pelattu nopeammalla tahdilla pelejä pois alta, kun yleisöä sai ottaa halleihin ja koronatilanne oli parempi.
Ja nämä hölmöläiset uskoivat, mitä nykyinen hallitus ja pääministeri sanoo/lupaa? Ei mene minun ymmärrykseeni.No varmaan lähinnä siksi, että hallitus antoi ymmärtää, ettei mitään rajoituksia ole tulossa ja oikein pääministerin sanomalla käskettiin elää.
Monesta asiasta saa Liigaa syyttää, mutta nyt ei kyllä mitään virheitä otteluohjelman kanssa tehty.
Eli kevään-alkukesän korvilla, kun otteluohjelmaa rustattiin, olisi pitänyt tietää miten epidemiatilanne muuttuu seuraavan puolen vuoden aikana? Jälkiviisaus on helppoa.Itseltä herää jälleen kysymys, että miksi syksyllä ei pelattu nopeammalla tahdilla pelejä pois alta, kun yleisöä sai ottaa halleihin ja koronatilanne oli parempi.
Johtaa yhtä hienoihin otteluihin, kuin Portugalin liigassa Belenenses ja Benfican kohtaaminen marraskuulta.Espanjassa on futiksen pääsarjassa La Ligassa on sääntö, että jos joukkueella on 13 tervettä pelaajaa on ottelu pelattava. Tarkoittaa täyttä avausta + kahta vaihtopelaajaa.
Koska Liigassa?
Johtaa yhtä hienoihin otteluihin, kuin Portugalin liigassa Belenenses ja Benfican kohtaaminen marraskuulta.
Silloin toivottiin uusia vaaleja sekä hallituksen vaihtumista. Itse en ainakaan ole luottanut tämän nykyisen kokoonpanon päätösten järkevyyteen tai ennustettavuuteen missään vaiheessa. Sama sirkus on jatkunut jo pari vuotta koronan ympärillä eikä loppua näy.Eli kevään-alkukesän korvilla, kun otteluohjelmaa rustattiin, olisi pitänyt tietää miten epidemiatilanne muuttuu seuraavan puolen vuoden aikana? Jälkiviisaus on helppoa.
Miltä se tilanne olisi sitten näyttänyt, jos syksyllä olisi pelattu neljä peliä viikkoon ja annettu perustelut tälle ottelutahdille, että emme luota hallitukseen ja uskomme koronatilanteen pahentuvan?Ja nämä hölmöläiset uskoivat, mitä nykyinen hallitus ja pääministeri sanoo/lupaa? Ei mene minun ymmärrykseeni.
Miltä se tilanne olisi sitten näyttänyt, jos syksyllä olisi pelattu neljä peliä viikkoon ja annettu perustelut tälle ottelutahdille, että emme luota hallitukseen ja uskomme koronatilanteen pahentuvan?
Se vasta saatanan tyhmältä olisi näyttänyt.
Mikä muuten on virallinen määritelmä?Liiga voisi ottaa käyttöön jonkun 14+1 systeemin.
Minun mielestä hallitus ja STM ovat vetäneet tämän talven aivan vituiksi ja annan hylätyn arvosanan käytännössä jokaisesta heidän päätöksestä joulukuun aikana.Eli ihan samalta mitä hallituksen touhut!
@Mr.Fox 5+1 on minimi ihan sääntöjen mukaan.
Me käytiin kerran kolmosessa pelaa 8+1 vieraspeli ja kotijoukkueella 18+2.
Itse sain vielä kesken matsin aivotärähdyksen päähän kohdistuneesta taklauksesta.
Helppo voitto meille.