Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
No näin minäkin olen asiaa aiemmin pähkäillyt, mutta sen verran läheltä olen asiaa nyt tarkkaillut, niin ei se välttämättä ole ihan noinkaan. Tai ei ainakaan Keski-Satakunnassa ole. Sitä en tiedä, että asuuko joku/jotkut pelaajista tällä alueella.Nojaa, mä varasin ajan ekalle rokotukselle reilu kuukausi sen jälkeen, kun olisin sen pystynyt tekemään koska mietin tuon ottamista, ja kolme viikkoa sitten sain toisen rokotteen, joten omien kokemusten/havaintojen perusteella jokaisen halukkaan ois pitänyt noi kaksi rokotetta saada ihan varmasti.
Silloin kun varasit ajan, oliko tuolloin paljon vapaita aikoja tarjolla? Ehkei kuitenkaan kaikille? Tai mitä jos ne rokotusajat ei sopinut rokotettavalle? Nyt on tosiaan jo ainakin useamman viikon ollut niin, että tarjolla on ollut yksi rokotuspäivä n. kuukauden päähän.
Jos rokotteita on koko ajan ollut tarjolla kaikille, niin onko ne rokotteet sitten vain palautettu lähettäjälle? Vai onko tässä kyse siitä, että Keski-Satakunnassa ei löydy piikittäjiä?