Ei tämä lykkääminen auta mitään koska tilanne menee vain pahemmaksi päivä päivältä. Jos pleijarit haluttaisiin pelata niin ne pitäisi pelata todella paljon lyhennettyinä heti runkosarjan perään. Eiköhän tämä tarkoita sitä että lauantaina pelataan tosiaan kauden viimeiset pelit.
Tuon takia arvaan, että viikon tauko tulee. Silloin katsotaan jatketaako yleensä kautta ja miten tilanne on kehittynyt. Jos jatketaan niin sen on oltava silloin lyhennetyt sarjat. Ainakin ,jos olen oikein ymmärtänyt niin pelaajien sopimukset loppuu huhtikuun loppuun ja siirtyvät uusille joukkueille. Sieltä tuskin lupia tulee pelailua jatkaa.Niin tai sitten asia on auki. Jos NHL aikoo pitää taukoa ja pitää mahdollisuutena jatkaa, miksei SM-Liigakin?
Niin joo. On tässä tuokin puoli, että Amerikan pellet saattaa haluta päästä kotiin ennen juhannusta.
Trevor Mingoia avaa tuossa yllä tuntojaan... voin kuvitella että fiilikset on just nuo. Tuskin kiinnostaisi ulkomaalaista juuri nyt jäädä odottelemaan tapahtuuko jotain vai ei. Ei liiga voi tätä pitkittää. Kaudelle piste nyt vain nopeasti.
Jenkkiläiset saavat kyllä itse palata kotimaahansa. Heitä rajoitus ei koske. Se on sitten eri asia että mitä kautta sinne pääsee.Tosin kuukauteen ei tainnu olla asiaa Jenkkeihin
Jenkkiläiset saavat kyllä itse palata kotimaahansa. Heitä rajoitus ei koske. Se on sitten eri asia että mitä kautta sinne pääsee.
Jenkkiläiset saavat kyllä itse palata kotimaahansa. Heitä rajoitus ei koske. Se on sitten eri asia että mitä kautta sinne pääsee.
Playoffien pelaaminen tai pelaamattomuus tyhjille katsomoille ei vaikuta tuhansien suomalaisten kuolemiseen käytännössä yhtään mitenkään.Pahimmillaan tulee kuolemaan tuhansia Suomalaisia.
Kaiketi olisi paras lopettaa kausi lauantaihin tai jopa tänään.
Mahtaa muuten olla hienoa vetää Hartwalillakin Jokerit vs Ska tyhjille katsomoille.
Tupa ois varmaan ollut täynnä x 2
Mingoia puhuu asiaa. Tehkää joku päätös, ASAP.
Niin joo. On tässä tuokin puoli, että Amerikan pellet saattaa haluta päästä kotiin ennen juhannusta.
Spinkin veljekset retwiittasivat. Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Vai tarkoittaako mitään.
Kyllä näkisin et suosiolla kiinni ja ensi kaudella uusi yritys.
No juuh tuo tietenkin totta. Ainoastaan Telia jää voittajaksi ja baarit joilla oikeudet näyttää pelejä ja niissähän sit tungosta riittää.Playoffien pelaaminen tai pelaamattomuus tyhjille katsomoille ei vaikuta tuhansien suomalaisten kuolemiseen käytännössä yhtään mitenkään.