Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JVDT
Nähtävästi Ilves pelaa Kärppiä vastaan, niin sepäs sen selittääkin miksi niin harmittaa Ilveksen kannattajia, kun Sulak on kokoonpanossa.
1963
JD #17
JD #17
Joku viranomaisten periaatepäätös/ohjeistus tuossa kai lie, kun Sulak on pelikelpoinen aiemmin sairastaneena? Eihän näitä päätöksiä voi tietenkään Liigajoukkue tehdä.Varsinkin nyt, kun uusia muuntoviruksia on tullut ilmi. Jos on sairastanut sen alkuperäisen viruksen, antaako se sitten suojan muuntoviruksille?
Liiga poistanut yleisön, pakottanut akvaariot pelaajille, joukkueita karanteeniin jos pelaaja altistunut, joukkueet konkurssin partaalla ainakin osa. Nyt sitten luistetaan parin päivän takia karanteenista ja mahdollisesti vaarannetaan kaikki (no epätodennäköistä, mutta mahdollista). Liusjärvikö tätä korona-asiaa siellä Liigassa johtaa vai kuka, sen verran lottokoneen ääntä tuntuu ilmassa olevan.
Hei, mut juurihan teidän palvoma UTJ sanoi että Tsekkien kohtalo pitää olla tasapuolista. Ei ole reilua jos joltain alueelta pelilupa heruu ja toisaalta ei, vaan kaikkien oltava pois tässä tapauksessa.Nähtävästi Ilves pelaa Kärppiä vastaan, niin sepäs sen selittääkin miksi niin harmittaa Ilveksen kannattajia, kun Sulak on kokoonpanossa.
Siis kyllähän Kärpät on varmasti kysellyt paikallisilta tartuntatautilääkäreiltä toimintaohjeet. Ja tämä on heidän näkemyksensä, ei Kärppien.Joku viranomaisten periaatepäätös/ohjeistus tuossa kai lie, kun Sulak on pelikelpoinen aiemmin sairastaneena? Eihän näitä päätöksiä voi tietenkään Liigajoukkue tehdä.
Sulak on taudin sairastanut ja sitä kautta immuniteetin saanut, joten hieman eri asia.Hei, mut juurihan teidän palvoma UTJ sanoi että Tsekkien kohtalo pitää olla tasapuolista. Ei ole reilua jos joltain alueelta pelilupa heruu ja toisaalta ei, vaan kaikkien oltava pois tässä tapauksessa.
Huhhuh mitä meininkiä täällä. Oletko ihan tosissasi tästä?Hei, mut juurihan teidän palvoma UTJ sanoi että Tsekkien kohtalo pitää olla tasapuolista. Ei ole reilua jos joltain alueelta pelilupa heruu ja toisaalta ei, vaan kaikkien oltava pois tässä tapauksessa.
Sehän se tosiaan tässä suurin huoli on. Asenteesi kertoo kaiken syyn siihen, miksi tauti leviää näin nopeasti.Nähtävästi Ilves pelaa Kärppiä vastaan, niin sepäs sen selittääkin miksi niin harmittaa Ilveksen kannattajia, kun Sulak on kokoonpanossa.
Porsaanreikiä kuitenkin on, vaikka tasapuolisuuden perään huudellaan jopa Rauman johtoportaassa.Sulak on taudin sairastanut ja sitä kautta immuniteetin saanut, joten hieman eri asia.
Ei taida koronan muunnoksiin auttaa aiemman version immuniteetti yhtään mitään.Sulak on taudin sairastanut ja sitä kautta immuniteetin saanut, joten hieman eri asia.
Perutut ottelut siirretään jääkiekon MM-kisojen päälle, koska Liigasta sinne ei kukaan kuitenkaan lähde.minne perutut ottelut siirretään kun niitä alkaa kasaaantumaan entistä enemmän.
Kyllä pitäisi auttaa, muutenhan rokotteenkin teho on täysi arvoitus.Ei taida koronan muunnoksiin auttaa aiemman version immuniteetti yhtään mitään.
Ja näin. Kyllä, minä olin se ihminen, joka kannatti avoimia portteja rajalla ja liputin Skopjen lentojen puolesta, että kaikki ulkomaalaiset pääsevät tuomaan tänne koronaa vasemmalta ja oikelta.Asenteesi kertoo kaiken syyn siihen, miksi tauti leviää näin nopeasti.
Turha leikkiä marttyyriä, jos ei osaa itse pitää typeriä mölyjä mahassaan.Ja näin. Kyllä, minä olin se ihminen, joka kannatti avoimia portteja rajalla ja liputin Skopjen lentojen puolesta, että kaikki ulkomaalaiset pääsevät tuomaan tänne koronaa vasemmalta ja oikelta.
Sellanen salaliitto sieltä. Sano nyt vielä, että suojamaskista ei ole mitään apua koronan leviämiseen.Nähtävästi Ilves pelaa Kärppiä vastaan, niin sepäs sen selittääkin miksi niin harmittaa Ilveksen kannattajia, kun Sulak on kokoonpanossa.
No nyt osuit naulan kantaan, olen kanssasi ihan samaa mieltä.Joo antaa olla, jos keskustelun taso on tätä luokkaa. Mukavaa kiekkoiltaa myös sinne Tampereelle.
Jälkiviisaus on hienoa toki.Nyt on jo totaalisen myöhäistä, mutta sitä EHT turnausta ei olisi missään tapauksessa pitänyt pelata. Se oli koronanlevittämisturnaus, jonka jälkijäristykset yltävät myös Liigaan. Toki jälkiviisaus on sitä imelintä viisautta, mutta jos minulla olisi valta, niin turnauksen kaikki järjestäjät, Jääkiekkoliiton s-tanan tunarit, mukaanlukien pitäisi laittaa koronapotilaiden osastolle päiväksi vahtimaan happilaitteiden toimintaa ilman maskia. Kenties sitten vasta silmät aukenisivat mistä on kysymys, myös Liigassa.
Siinä olisi kieltämättä ollut mm. Venäjällä mielenkiintoinen joukkue Ruotsin osaturneella.Jälkiviisaus on hienoa toki.
Mutta kyllä olisi pitänyt olla ymmärrystä asiaan ja KESÄviisauttakin näitä turnausvalintoja tekevillä tahoilla. En voinut mitenkään ymmärtää tätä maiden välistä matkustelua EHT turnauksissa.
- KHL:ssä on pelaajia joukkueellinen --> siitä jengin runko Moskovan turnaukseen. +täydennä yksittäisillä tarvittaessa.
- Ruotsissa oli enemmän kuin joukkueellinen --> siitä jengin runko Ruotsin turnaukseen. +täydennä yksittäisillä tarvittaessa.
- Karjala-turneeseen jengin runko Jokereista + Liigasta täydentäen.
- Viimeiseen Tsekin turneeseen sitten Sveitsin Liigasta ne jannut ketä kisokoneeseen halutaan sovittaa ja testata, ja liekkö jo muut Liigat siihen mennessä loppuneet?
Aivan helvetin yksinkertainen systeemi, valita siitä maasta pelaajat, jossa turnauskin on. Tämä olisi pitänyt tajuta jo ennen kausien alkua, kun tuota kokonaisuutta suunniteltiin. Korona-aikana on turha matkustaa maasta toiseen. Miksi hemmetissä Venäjän turnauksessa oli suomalaispelaajia Ruotsista ja Ruotsin turnauksessa suomalaispelaajia Venäjältä ?
Se miten ulkomaat sitten homman sohlasi, on toinen tarina, mutta Suomen majun olisi ihan hyvin voinut suunnitella poikkeusoloissa noin.
Itse olen kuullut jännän tarinan hoitopuolelta ihmiseltä joka on molemmat annokset rokotetta jo saanut. Jos olet altistunut vapaa-aikana joudut karanteeniin kuten muutkin ja jos työaikana et joutuisi karanteeniin. Hullulta kuulostaa itsestä, mutta mistäpä näitä tietää. Mistäpä sitä ylipäätään tietää mistä altistuminen on tullut.No eihän rokotekaan tainnut antaa täyttä varmuutta, ettei sen saanut henkilö voisi koronaa tartuttaa muihin. Vai meinaatko, että rokotetutkin henkilöt pitäisi altistumisen myötä lyödä karanteeniin?
Tänään HUS esitteli kalvolla kuinka moni on HUS:n alueella sairastanut koronan kerran, kuka kaksi, kuka kolme, neljä, viisi ja jopa kuusi kertaa. Tautiin ei tule immuniteettia sairastamalla!Kyllä pitäisi auttaa, muutenhan rokotteenkin teho on täysi arvoitus.
Voin vahvistaa tän sillä erotuksella, että jos työaikana tauko/ruokailutilanteessa niin karanteeni mutta jos asiakas kohtaaminen suojavarustein ni ei karanteeniaItse olen kuullut jännän tarinan hoitopuolelta ihmiseltä joka on molemmat annokset rokotetta jo saanut. Jos olet altistunut vapaa-aikana joudut karanteeniin kuten muutkin ja jos työaikana et joutuisi karanteeniin. Hullulta kuulostaa itsestä, mutta mistäpä näitä tietää. Mistäpä sitä ylipäätään tietää mistä altistuminen on tullut.
Tämä on ihan höpöhöpöä. Jos ei sairastamalla tautiin tule immuniteettia, niin ei sitä tule myöskään rokotteilla. Lähtökohtaisesti aina muissa taudeissa immuniteetti on vahvempi taudin sairastamalla kuin rokotteilla. Jos kerran sairastaneiden tai rokotettujen pitäisi aina jäädä karanteeniin, ollaan näissä tai vahvemmissa rajoituksissa maailman tappiin asti, sitäkö täällä toivotaan?Tänään HUS esitteli kalvolla kuinka moni on HUS:n alueella sairastanut koronan kerran, kuka kaksi, kuka kolme, neljä, viisi ja jopa kuusi kertaa. Tautiin ei tule immuniteettia sairastamalla!