Mikä tämä uusi villitys on, että nämä suipot tulee esittämään Ässäfaneja?
Aika sekopäistä touhua minun mielestäni.
Korkkaapa se lauantainen, aina toistuva tölkki, hörppää ja helpota itseäsi.
Mikä tämä uusi villitys on, että nämä suipot tulee esittämään Ässäfaneja?
Aika sekopäistä touhua minun mielestäni.
Sulla on tainnut viestien perusteella jäädä korkki vähän pidemmäksi aikaa auki.Korkkaapa se lauantainen, aina toistuva tölkki, hörppää ja helpota itseäsi.
Sulla on tainnut viestien perusteella jäädä korkki vähän pidemmäksi aikaa auki.
Huomaatko ironian...kaikki ominaisuudet ja jos haluaa, vian ei tarvii olla iso jos kyse on päästä."Jos haluaa..."
Tämä on se Meyerin ongelma, kun ei vaan halua.
En nyt viitsi enempää alkaa sinulle vastailemaan, koska mielenterveytesi ei selvästikkään ole ok. Hae apua.Korkkaapa se lauantainen, aina toistuva tölkki, hörppää ja helpota itseäsi.
En nyt viitsi enempää alkaa sinulle vastailemaan, koska mielenterveytesi ei selvästikkään ole ok. Hae apua.
Vaikuttaa muutenkin siltä, että herran sulava liike vääristää joidenkin silmissä liikaa. Ratkaisut ovat usein sokkoja ja riskialttiita. Semmoinen helppo ratkaisu puuttuu repertuaarista täysin. Puolustusalueella ei käytännössä tee juuri mitään. Omaa kyllä oikeinkin hyvät tekniset taidot, mutta tuollainen höntsäily hallitsee hänen tekemistään liikaa.Ilveksessä Meyerilta vaadittaisiin puolustamista, mikä ominaisuus herralta puuttuu täysin.
Ei se nyt taaskaan riittänyt..No, ei sitten, jos pelejä ei voiteta niin eihän tappiot mihinkään riitä. Lähden saunaan ottamaan viinaa, suosittelen samaa kaikille.
Mulla on sellainen tunne, että ainoa keppi, joka sulla on ollut koskaan kädessä, löytyy sinun jalkojen välistä. Siellä olet vetänyt runkku fantasioita, kun muut pelaa. Jääkiekosta et ymmärrä hevon vitun persettä. Jos olet niin tyhmä, että et tajua, että tunne ja tahto ei kuulu jääkiekkoon, niin otamme osaa koko Jatkoajan puolesta. Vaikka Nickerson olisi näyttänyt joka ottelussa kurkun leikkaus liikettä, hänen kaulaan laitettiin mitali. Samoin Savinainen. Pidätkö minua oikeasti niin saatanan tyhmänä, että luulen valmentajan vain viskovan kahvinkeitintä seinään ja huutavan kurkku suorana aamusta iltaan?Paskapuhetta. Kysymys on ammattiurheilusta jossa joillakin on osaamista ja joillakin toisilla ei. Machoileva uho ja runkkufantasiat eivät liity tähän mitenkään.
Nimimerkki @vero antaakin yllä (jälleen) yhden hyvän esimerkin siitä mistä on kysymys. On joukkueita jotka ovat harjoitelleet neljättä vuotta tietynlaisia tapoja pelata. Sitten on joukkueita jotka eivät ole. Ensin mainituilla on pelaamisessaan vaihtoehtoja erilaisten tilanteiden ratkaisemiseen. Jälkimmäisillä ei ole. Ei ole sattumaa että ensin mainitut voittavat useammat ottelut.
Näistä lähtökohdista on täysin toissijaista kuinka monta juomakoria paiskataan seinään ja onko joukkueessa joku kuolaava idiootti tekemässä kurkunleikkauselkeitä. Ammattipelaajat tietävät kyllä itsekin koska peli ei kulje. He eivät tarvitse herättelyä vaan ideoita siihen miten he voisivat pelata paremmin.
Tämän kauden Ässien osalta saattaa toki olla jo myöhäistä. Mutta psykologisoinnin sijasta pitäisi lähteä liikkeelle ihan pelillisistä perusteista ja jättää fantasiat vähemmälle.
Vaikuttaa muutenkin siltä, että herran sulava liike vääristää joidenkin silmissä liikaa. Ratkaisut ovat usein sokkoja ja riskialttiita. Semmoinen helppo ratkaisu puuttuu repertuaarista täysin. Puolustusalueella ei käytännössä tee juuri mitään. Omaa kyllä oikeinkin hyvät tekniset taidot, mutta tuollainen höntsäily hallitsee hänen tekemistään liikaa.
TPS maalivahti sylki eteensä vaikka kuinka ja paljon, niistä olisi edes kerran pitänyt saada kiekko sisään
Mun moka.Eikös Sakke ensimmäisensä tehnyt siitä maalin kulmalta irtokiekosta?
Liian usein Ässät on itsensä pelannut kauden aikana noihin tilanteisiin, jossa kiekosta jouduttu luopumaan vaikka vaihtoehtona olisi ollut pelata alaspäin, kuvaa ehkä sitä suurinta ongelmaa mikä tätä kautta on hallinnut...viisikkona keskialueen ylittämistä ei ole saatu kuntoon.
Ihmeitä saa tapahtua, jos ensikaudella meno olisi jotenkin muuttunut. Hyvin pelanneet lähtee ja epäonnistujat (valmennus) jatkavat. Ei kovin lupaavalta näytä.
Nimenomaan. Ei ollut haalarimiehiä joukkueessa. Ässien ongelma on koko kauden ollut molemmat maalinedustat.TPS maalivahti sylki eteensä vaikka kuinka ja paljon, niistä olisi edes kerran pitänyt saada kiekko sisään
Myönsin teknisten ominaisuuksien olevan kunnossa, mutta harmi kyllä tuohon hommaan vaaditaan muutakin. Ja löytyyhän herralta myös syöttötaitoa ja pelisilmääkin, mutta liian paljon ottaa vapauksia. Tämän parissa uskon valmennuksenkin tuskailleen.Ei se mitään vääristä, itsehän juuri samassa sekä viimeisessä virkkeessä sen myönnät, että ominaisuudet on kunnossa?
Vai vääristääkö se sinunkin silmäsi?
Myönsin teknisten ominaisuuksien olevan kunnossa, mutta harmi kyllä tuohon hommaan vaaditaan muutakin. Ja löytyyhän herralta myös syöttötaitoa ja pelisilmääkin, mutta liian paljon ottaa vapauksia. Tämän parissa uskon valmennuksenkin tuskailleen.
Joukkeen pelitavalliset ongelmat ovat selviö, mutta sokkosyötöt hyökkäysalueella harvoin kuuluvat mihinkään pelitapaan. Varsinkaan tilanteissa, joka epäonnistuessaan johtaa 2-3vs1 vastahyökkäyksiin omiin.
Mulla on sellainen tunne, että ainoa keppi, joka sulla on ollut koskaan kädessä, löytyy sinun jalkojen välistä. Siellä olet vetänyt runkku fantasioita, kun muut pelaa. Jääkiekosta et ymmärrä hevon vitun persettä. Jos olet niin tyhmä, että et tajua, että tunne ja tahto ei kuulu jääkiekkoon, niin otamme osaa koko Jatkoajan puolesta. Vaikka Nickerson olisi näyttänyt joka ottelussa kurkun leikkaus liikettä, hänen kaulaan laitettiin mitali. Samoin Savinainen. Pidätkö minua oikeasti niin saatanan tyhmänä, että luulen valmentajan vain viskovan kahvinkeitintä seinään ja huutavan kurkku suorana aamusta iltaan?
-
Voin tietysti olla täysin väärässä ja mielelläni olenkin. Vallitseva todellisuus puhuu kuitenkin toista. Liigan parasta jääkiekkoa pelaa seura jonka päävalmentaja savustettiin Porista pihalle. Samaan aikaa Ässät on sijoilla ynnä muut jo seitsemättä kautta peräkkäin. Kuka mahtoi olla oikeassa, kuka väärässä?
Taisi olla eka kerta tällä kaudella kun hänen sokkoheitosta tuli maali? Ja niitä on ollut noin 90 joten hyvä tuuri on ollut. +- tilasto voisi hyvin olla -25.Meyer veti hienot vaihdot loppuun :D