No ei ollu! Kiekollisen pelaajan pitää laidan vieressä tietää että taklaus tulee, sählä Salosella ei jalat pitännyJoo toi oli kyl moka... mut kokonaisuutena mun mielestä pelaa kiekottomana aika hyvin. En tosin oo niin paljoa saanut dataa verkkokalvoille, että asiasta mitään väittelemään lähtisin. Ja hyökkäyssuuntaan kiekoton pelaaminen on hyvää.
Ja samassa tais tulla Hirvoselle 2+10... oliko muka jäähyn arvonen?
Kaukana jäähystä. Kaveri hiihtelee laidassa kiekon kanssa eikä ymmärrä että sillon sua taklataan. Ota ne vastaan äläkä vihelteleJahas, nyt mitataan Ässiä.
Hirvoselta vähän hölmö jäähy
Ja anteeksi vieraisiin pöytiin huuteluEn katso peliä, mutta satuttiko Kivelä itseään Salosen taklauksesta?
Ens kaudeksi palkataan valmennusjohto, joka edustaa tulevaisuutta, eikä menneisyyttä.
Ainakin on pelannut normaalisti tuon jälkeen.En katso peliä, mutta satuttiko Kivelä itseään Salosen taklauksesta?
Siinä pari minuuttia täyttä sekoilua ja harhasyöttöä toisen perään ja sitten homma päättyy tuollaiseen tavaramerkki -kakkoseen. Ei tää jengi ihan helpolla opiKotkaniemi....miksi.
Siinä pari minuuttia täyttä sekoilua ja harhasyöttöä toisen perään ja sitten homma päättyy tuollaiseen tavaramerkki -kakkoseen. Ei tää jengi ihan helpolla opi
Tulos oli pettymys, joukkueen kurittomuus edelleen pettymys. Alivoima veti 100%, tosin kaikkien alivoima on vetänyt Jypiä vastaan 100%.
Mun mielestä Padan suurin ongelma on viisikkopelaaminen. Kun siinä ei ole päätä eikä häntää, niin muukin tekeminen on ton näköistä.
Kausi 12/13 oli alkukaudesta tuskaista katsottavaa. Hyökkäyspäässä Ässät teki usein mitä tahtoi, mutta pelejä hävittiin milloin mistäkin syystä. Yksilötaitoa oli riittävästi. Kurittomuus ja jäähyily oli muistaakseni silloinkin ongelma. Esim. Jesse Joensuu otti aika pinon kakkosia mm. korkeasta mailasta yms. Tuosta kaudesta selvittiin lopulta ihan kohtuudella sen jälkeen kun NHL-tähdet ja ykkössentteri olivat poistuneet joukkueesta.Ei siinä, hyviä poikia ovat ja saatan sortua ylianaalyysiin. Siltikin, Liigan huiput ja Ässien menestysvuodet vedetty viisikkopeli tiiviinä ja synkassa, ilman suuria sooloiluja tai riskinottoja. Katotaan suitsiiko valmennus jossain vaiheessa vai pitääkö näitten vaan antaa vetää vahvuuksillaan?
Osuit asian ytimeen!Mun mielestä Padan suurin ongelma on viisikkopelaaminen. Kun siinä ei ole päätä eikä häntää, niin muukin tekeminen on ton näköistä.