Mikäs tän viestin idea taas oli?
Meillä sijoitus nousisi, jos olisitte kaataneet KalPan. Ei sen isompia tämän heikkotasoisen purkautumisen takana
Mikäs tän viestin idea taas oli?
Miten tässä näillä eväillä nyt mitään KalPoja kaadetaan, luulen että kaljan kaatamisessakin jonkun täytyy pitää kädestä kun tänään saavat sihauttaa korkit auki.Meillä sijoitus nousisi, jos olisitte kaataneet KalPan. Ei sen isompia tämän heikkotasoisen purkautumisen takana
Tää oli hyvä. Nauroin ääneen.luulen että kaljan kaatamisessakin jonkun täytyy pitää kädestä kun tänään saavat sihauttaa korkit auki.
Sais penkittää nytStenkku puolustaa näköjään joka tilanteen aivan päin helevettiä.
Nyt lisäät kyllä kiukkuani, kun kuvittelen joukkueen sihauttelevan juomiaan hyvin tehdyn työn kunniaksi.Miten tässä näillä eväillä nyt mitään KalPoja kaadetaan, luulen että kaljan kaatamisessakin jonkun täytyy pitää kädestä kun tänään saavat sihauttaa korkit auki.
Kyllä siellä on sielunhoidolle tilausta, ruudun molemmin puolin:DNyt lisäät kyllä kiukkuani, kun kuvittelen joukkueen sihauttelevan juomiaan hyvin tehdyn työn kunniaksi.
Sais penkittää nyt
Ei tuo nykyvalmennus saisi pelaamaan edes NHL-supertähtiä voittavaa kiekkoa.Täytyy kai se kauden viimeinen erä tihrustaa, periaatteen vuoksi.
Mikä lie jänteen maajoukkuetauon jäljiltä katkaisi.
Saa olla kovan luokan ammattilainen, joka kokoaa tästä kaudesta kohokohta-dvd:n. Kenties kuitenkin läpi seuran, valmennuksen ja jatkavien pelaajien kohdalta todetaan, ettei häviäminen ole kivaa, virheistä opitaan ja se näkyy työnteon laadussa ensi kautta kohti.
Killisen viimeiset sekunnit Padan riveissä
Mahtaako kukaan Lenniä huolia?
Siis jos ei jatka Ässissä.
Ruuttulle tai Ruutulle. Molemmat yhtä oikein.Ruuttulle! Että tuo sukunimen taivutus jaksaa ärsyttää.