Tulkaas ny muutama nimimerkkii kertomaan miten se pelin kehittyminen näkyy? Maalipaikat alkaa olemaa ekassa erässä noin 10-0 kalpalle.
Peli on niin surkeassa kuosissa että ei paljon huonommin voi pelata. Söderström on tuon nipun ainoa pelastus
No saman tason porukka pitäisi olla ja maalissa jokuvituntirrotillanen.En kyllä KalPaa pitäisi mitenkään erityisen heikkona. Hyvää keskikastia ja vahva identiteetti.
Jos olisi varaa näin poikkeuskaudella, niin omalla liipaisimella olisi koko valmennusjohto tällä hetkellä. Ja minä en todellakaan ole niitä liipaisinherkimpiä postaajia tällä palstalla. Vai riittäisikö Atun paluu taas karanteenin jälkeen, jää nähtäväksi. Muutama peli voitettiin armottomolla munkilla, mutta nyt on kupla puhjennut.Hah, ja sellainen väärä vaihto. Ei jumalauta tuo paletti on sekaisin.
Ässät on todella huono. Niin huono, että hävettää.
Jos olisi varaa näin poikkeuskaudella, niin omalla liipaisimella olisi koko valmennusjohto tällä hetkellä. Ja minä en todellakaan ole niitä liipaisinherkimpiä postaajia tällä palstalla. Vai riittäisikö Atun paluu taas karanteenin jälkeen, jää nähtäväksi. Muutama peli voitettiin armottomolla munkilla, mutta nyt on kupla puhjennut.
Toivon todella tahdin muuttuvan toiseen erään.
Jos olisi varaa näin poikkeuskaudella, niin omalla liipaisimella olisi koko valmennusjohto tällä hetkellä. Ja minä en todellakaan ole niitä liipaisinherkimpiä postaajia tällä palstalla. Vai riittäisikö Atun paluu taas karanteenin jälkeen, jää nähtäväksi. Muutama peli voitettiin armottomolla munkilla, mutta nyt on kupla puhjennut.
Toivon todella tahdin muuttuvan toiseen erään.
Minkä vitun joka erän ja mikä vitun provoaminen?Ei tätä varmaan joka erän jälkeen tarvii provota? Katellaan sit 20 matsin jälkee mikä on tilanne.