Mä oon hiukan pettynyt Järvisen suorittamiseen yleisesti, on joo jämäkkä kuten pitikin, mutta täysin typeriä jäähyjä keräilee noinkin kokeneeksi konnaksi. Näitä kakkosten kerääjiä meillä on muutenkin jonoksi saakka.Ei saatana, Järvinen ottaa roolia.
Nyt on paha av, jos ei kestetä niin alkaa tärinä
Eilinen tappio oli ihan turha, eikä ne pitkällä tähtäimellä auta. Turhia tappioita on vieraissa esiintynyt liian usein. Mutta kotona voittoja tulee, hyvä niin, vaikkei nyt mitään täydellisyyttä olekaan (vielä) esitetty.Ihan hyvä esitys, ei siinä..
Mutta on se perkele nyt kumma miten kaikille paskoille hävitään, mutta nämä kovat joukkueet onnistutaan voittamaan, ja yleensä vielä aina heti sen surkean esityksen jälkeen. Nytkään ei kolmannen erän puolivälin jälkeen ollut voittajasta mitään epäselvyyttä. Tasaisuus on nyt se mitä tässä kaipaisi, muuten vetää turhan tiukalle kymppisijan suhteen..
Niemi otti kaksi tärkeää aloitusta Björniseltä ottelun lopussa.
Ollakseen "latva B2" niin Linux pelaa kyllä todella hyvin. Ei pysty moni täyspäinenkään kaveri samaan.
Kaveri on kyllä ihan yhtä latva B2 kuin sinäkin. Kannattaa edes hiukan selvittää ja lukea asioita.Ollakseen "latva B2" niin Linux pelaa kyllä todella hyvin. Ei pysty moni täyspäinenkään kaveri samaan.
Ollakseen "latva B2" niin Linux pelaa kyllä todella hyvin. Ei pysty moni täyspäinenkään kaveri samaan.
Ihan hyvä esitys, ei siinä..
Mutta on se perkele nyt kumma miten kaikille paskoille hävitään, mutta nämä kovat joukkueet onnistutaan voittamaan, ja yleensä vielä aina heti sen surkean esityksen jälkeen. Nytkään ei kolmannen erän puolivälin jälkeen ollut voittajasta mitään epäselvyyttä. Tasaisuus on nyt se mitä tässä kaipaisi, muuten vetää turhan tiukalle kymppisijan suhteen..
Jos palataan oleelliseen.... Oi saakeli kun oon odottanut. Ässät on vihdoin löytänyt nelosketjun joka toimii! Todella tärkeä ketju ollut viime aikoina. Älä Aatu poika hyvä nyt riko tuota, pojilla on peli-iloa!
Lassie oli kyllä tärkeä palanen, mutta ei tuo ihan sulppu porukka ole ilmankaan. On siellä Björninen ja Cerveny ja muutama muukin, jotka on vaarallisempia kuin esim. Rattus. Maalivahtipelissä antoivat - ehkä - vähän tasoitusta kun Bartosak ei pelannut tänään.Kuten kirjoitin, niin Pelicans oli isosti Laschin varassa. Kun hän tuosta puuttuu, niin joukkueen tehoista puuttuu puolet. Ei silti mitään Ässiltä pois.