regularflex
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Peter Tiivola on kyllä poikkeuksellisen tärkeä pelaaja Ässien menestymisen kannalta. Todella tärkeät syötöt yv-maaleihin.
TänksToimihenkilölle tuli
Ei ol ravintolat säpissä.Siellä on näköjään ravintolapöydissä kannattajia. Luulin ettei saisi olla. Mikähän juttu?
Toki kyl tos vaa vihulla maltti ja happi loppuu josai vaiheessa kun joutuu koko aja pelaa av. Ja auttaa sekin kun vihu joutu vaihtamaan molarin kylmään kakkoseen.Oho, itseluottamus on jännä asia.
3-0.
Komeat kyllä noi Tolvasen turkoosit patjat. Voisiko ensi kaudeksi harkita koko joukkueelle turkooseja pelihousuja mustien sijasta?
Jos liikaa aletaan nyt varmistelemaan, niin jatkoaika kutsuu taas tänään.
Jos liikaa aletaan nyt varmistelemaan, niin jatkoaika kutsuu taas tänään.
Mitä se peli nyt on, kun liigan sivut ja livetulokset näyttää 1-0 ja täällä puhutaan 3-0 tilanteesta? :D
Oon kyl aika samoil linjoilla. Ainut jos tuomarit tasottelee jäähytasapainoa oikein urakalla, niin siitä voi aueta KOOKOOlle pikkunen mahollisuus.3-0.
Pitäisin pelissä tähän asti nähdyn perusteella liki mahdottomana että Tolvaselle menisi kolmea.
Mun mielestä ollu ihan saatanan huono. Joka kerta kun oon sen nähny, ni kiekon kuljetus päättyny johonki turhaan tai täysin järjettömään syöttöön.Meyer pelannut tänään ihan ok. 0+2 siinä sivussa.
Ei näitä varaa ole pois kokoonpanostakaan pitää, vaikka toiset väittää että 0+0 junnut ajaa saman asian.
Avaa silmäs, niin auttaa.Mun mielestä ollu ihan saatanan huono. Joka kerta kun oon sen nähny, ni kiekon kuljetus päättyny johonki turhaan tai täysin järjettömään syöttöön.