Koronakausi 2020–2021 – otteet kaukalossa

  • 493 985
  • 7 395

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Peter Tiivola on kyllä poikkeuksellisen tärkeä pelaaja Ässien menestymisen kannalta. Todella tärkeät syötöt yv-maaleihin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
KooKoo sortui jäähyihin. Onneksi Ässät sai vihdoin ylivoimaonnistumisia, ehkä vähän Salmisenkin avustuksella, mutta yhtä kaikki
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Jos liikaa aletaan nyt varmistelemaan, niin jatkoaika kutsuu taas tänään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos liikaa aletaan nyt varmistelemaan, niin jatkoaika kutsuu taas tänään.

Jep ja Ässillekin vihelletään vielä jäähyjä kolmannessa erässä. Nyt pitäisi pitää vain pää kylmänä
 

Bulihefe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Porin Ässät
Mitä se peli nyt on, kun liigan sivut ja livetulokset näyttää 1-0 ja täällä puhutaan 3-0 tilanteesta? :D
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mitä se peli nyt on, kun liigan sivut ja livetulokset näyttää 1-0 ja täällä puhutaan 3-0 tilanteesta? :D

3-0

Wännström
M.Mäkinen
Wännström

Tiivola 0+2
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Meyer pelannut tänään ihan ok. 0+2 siinä sivussa.

Ei näitä varaa ole pois kokoonpanostakaan pitää, vaikka toiset väittää että 0+0 junnut ajaa saman asian.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Meyer pelannut tänään ihan ok. 0+2 siinä sivussa.

Ei näitä varaa ole pois kokoonpanostakaan pitää, vaikka toiset väittää että 0+0 junnut ajaa saman asian.
Mun mielestä ollu ihan saatanan huono. Joka kerta kun oon sen nähny, ni kiekon kuljetus päättyny johonki turhaan tai täysin järjettömään syöttöön.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Mun mielestä ollu ihan saatanan huono. Joka kerta kun oon sen nähny, ni kiekon kuljetus päättyny johonki turhaan tai täysin järjettömään syöttöön.
Avaa silmäs, niin auttaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei jumalauta miten huonosti puolustettu vaihteeksi. 3-2.wännströmmin hölmö syöttö kääntyi omiin
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Uiui ku alkaa taas jänskättää. Vuorisalo vois ampuu joskus maalia kohti.
 

Juhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool, Bayern Munchen,
Lähtisivät edes kerran nopeaan hyökkäykseen. Aina ku kiekko on vastustajan päässä, ni omissa ei soi.
Nyt tärisee maila kaikilla ja luistimet on jäässä. Vastustajalla kakkosmolke, mut kukaan ei ammu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös