Korona ja sen vaikutukset Sportin toimintaan

  • 62 479
  • 312

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
No niin.

Nyt taistellaan, kaikki mukaan jne.


Seisomapaikka hommattu. ;)
Hyvä idea tämä kyllä! Tulee tarpeeseen kaikki ylimääräiset tuotot kyllä Sportissa. Tuossakin miettii, että mitä jos saisi ”hallin täyteen” ja tuon 5200 lippua myytyä, niin sehän olisi oikein mukiinmenevä summa!

Itse myös osallistuin ostamalla muutaman seisomapaikan!

Twitterissä Jonne Virtanen jakoi tuon Sportin uutisen ja arpoo kaikkien tuon twiittinsä jakaneiden kesken mailan, luistimet ja pelihanskat. Näissä somehommissa Virtanen on kyllä omaa luokkaansa pelaajana! Aiemmin auttoi keräämään tuolle Sportin junnujen youtube-kanavalle tuhat tilaajaa ihan hetkessä.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Meinasin ostaa mutta pitää rekisteröityä, niin jäi väliin. Harmillisen hankalaksi tehty satunnaiselle matkailijalle...
 

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
@Pervert Just samaa mietin äsken, kun kävin ostoksilla. Yleensä olen hakenut tavarat suoraan shopista, joten oli kyllä yllätys, että piti rekisteröityä. Itse kyllä rekisteröidyin ja ostin, mutta tosiaan jää varmasti monelta ostokset tuon takia väliin.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Meinasin ostaa mutta pitää rekisteröityä, niin jäi väliin. Harmillisen hankalaksi tehty satunnaiselle matkailijalle...
Meinasi jäädä tukilipun osto itsellänikin väliin tuon rekisteröitymispakon takia. Toivoittavasti alusta joustaa sen verran, että saavat tuon ohitettua. Näin pienestä se voi olla kiinni.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Meinasin ostaa mutta pitää rekisteröityä, niin jäi väliin. Harmillisen hankalaksi tehty satunnaiselle matkailijalle...

no sinne voi antaa nimeksi vaikka Ronald Tumph.. ei vaadi mitään salasanan kuittausta omalla postille.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mukana ollaan virtuaalisesti!
Toi rekisteröityminen on hieman syvältä, mutta vaikuttaisikohan tuohonkin nykyiset tietosuoja asetukset ym. Ehkä tässä voi sen verran tsempata, että ne tekasee kuntoon..
 
Viimeksi muokattu:

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Mukana ollaan virtuaalisesti!
Toi rekisteröituminen on hieman syvältä, mutta vaikuttaisikohan tuohonkin nykyiset tietosuoja asetukset ym. Ehkä tässä voi sen tsempata että ne tekasee kuntoon..
Itse rekisteröidyin kauppaan keväällä kun ostin muutaman t-ja pikeepaidan. Tulee sitten uutiskirje s-postiin ja kevyttä mainontaa kaupan tarjouksista. Pientä pyyhettä pitää antaa siitä ettei vieläkään ollut kotka-avaimenperää saatavilla. Niitä olisin tilannut useampia :)
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onko tietoa minkänäköinen tekele tämä on? Kuvaa missään?

Kuva alla. Itse mietin tuota kokoa. Onko L "normipäälle" ja M astetta kapeampi "stringi"? XL sitten kunnon lökäpöksy vai?

PS. COVID-lippu tuttuun katsomoon
 

Liitteet

  • RA-maski.png
    RA-maski.png
    126,7 KB · kertaa luettu: 138
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös