En ole parkunut kertaakaan, olen vaatinut avointa tiedotusta ja tasapuolisuutta. Sportin kausikorttilaisena minulla lienee tähän oikeus vaikka suurempi rakkaus seuratasolla itselle JYP onkin.
Olen myös viimeksi eilen haukkunut JYPin tiedotuksen paskaksi, itseasiassa korjaan tänään tässä ketjussa. Minulle ei ole mikään ongelma antaa kritiikkiä sille jolle se kuuluu, olkoon vaikka sitten oma seurani.
Ilmeisesti monelle riittää tämä taso, ja asioiden huono tiedotus. Itse vaadin parempaa.
Tervetuloa vaasalaisen/pohjalaisen ajattelumaailman pyhimpään: omat ovat vuosia kritisoineet Sportin ulostuloa ja tiedotusta eriasioissa. Se ollut sallittua ja oikeutettua. On saanut teilata valmentajia, pelaajia, toimistonväkeä ym. ilman mitään pohjaa. Mutta auta perkele jos joku tekee sen naapurin hiekkalaatikolta niin piru on irti.
Tämäkin asia tuli ensimmäisenä julki Pohjalaisessa ja vasta tuli "asian kanssa ulos" vasta ottelusiirtojen kohdalla. Sportin tiedotus lähes kaikissa asioissa on luokkaa Pohjois-Korea. Siinä on puolensa ja varmasti heillä on syynsä, mutta kyllä se maksavana asiakkaana vituttaa.
Älä välitä näistä muutamista mouhoojista. Sinulta tulee yleensä asiatekstiä, hyviä nostoja ja laadukasta sisältöä keskusteluihin. Yksi harvoista "muista faneista" joiden viestien lukeminen ei vituta pelkän nickin perusteella. Ikävän harvoin täällä muiden joukkuiden kannattajat asiaa kirjoittavat. Yleensä tyhjänpäivästä uhoamista vailla mitään faktapohjaa.
Ja mitä tiedottamiseen tulee yleisellä tasolla niin Ässillä on kyllä se puoli hanskassa. Kattavat viikkoraportit ym. joka maanantai seuran jokaisesta joukkueesta. Sportissa hädin tuskin tiedetään miten A:n pelit menee. Nuoremmista junnuista puhumattakaan.