Orion Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Kyllä, unohtui mainita..Mustasaari myös omalta osaltaan tukemassa..
Kyllä, unohtui mainita..Mustasaari myös omalta osaltaan tukemassa..
Erittäin hyvä apu tämän hetkiseen tilanteeseen, Vaasa & Mustasaari !Mustasaari myös omalta osaltaan tukemassa..
Erittäin hyvä apu tämän hetkiseen tilanteeseen, Vaasa & Mustasaari !
Huono homma. Ei hyvä. Nyt jää 4 kotipeliä pelaamatta. Saas nähdä millainen pelivire on parin viikon päästä.Ja pelit tauolle kahdeksi viikkoa
Vaasan Sportissa koronavirustartunta − joukkue on asetettu 14 vuorokauden karanteeniin
Vaasan sairaanhoitopiirin tartuntatautiviranomainen on asettanut Sportin liigajoukkueen karanteeniin 5.4.2021 asti.www.jatkoaika.com
Huono homma. Ei hyvä. Nyt jää 4 kotipeliä pelaamatta. Saas nähdä millainen pelivire on parin viikon päästä.
Jos HPK pelaa kaikki jäljellä olevat ottelunsa ja Sport jää nollille kaikissa kolmessa jäljellä olevassa, niin HPK:n on otettava 1,875 pistettä/ottelu. Jos häviävät tänään Tapparalle, niin heidän pitää saalistaa 2,143 pistettä/ottelu.Jaksaisko joku laskea, että jos HPK pelaa kaikki loppukauden pelinsä, millä pistekeskiarvolla heidän pitää matsinsa hoitaa?
Meillähän jää (näillä näkymin) 3 vierasmatsia tän karanteenin jälkeen kierrettäväksi.
Minä taas olen aika varma ettei toista kautta ole varaa jättää poffeja pelaamatta.Mutta toisaalta veikkaan että playoffeja ei edes pelata.
No toivotaan että olisi näin. Mutta aika ahkeraan näitä tartuntoja tulee eri joukkueista.Minä taas olen aika varma ettei toista kautta ole varaa jättää poffeja pelaamatta.
Kopioin lainauksen kannattajatoiminta -osiosta. Olettaisin, että @Arsi Haakana puhuu totuuksia, joten lauantaina Sundom Ståssa kunnon meno päälle eikä vispata mitään tyynyliinan kokoisia rättejä.Juuri tuli tietoa Liigan officelta, liput (ei kokorajoitusta) ja lakanat/bandikset sallittu. Overheadit toistaiseksi kieltolistalla koronan uhkaan vedoten.
Nyt kyllä sanoisin, että tähän ei Kaukorannalla ole taida olla auktoriteettia, vaikka AVI:n päätöksessä annetaan edelleen kunnille mahdollisuus rajoittaa "Kunnat voivat kuitenkin antaa tartuntatautilain mukaisia rajoituspäätöksiä omalla alueellaan." Tähän lienee kuitenkin kova kynnys. Eli kyllä yleisötilaisuuksien osalta AVI:n linjaus on erittäin painava. Tosin esim karanteenien osaltahan ne vetää ihan omaa linjaa ja mm THL:n suosituksia ei ole otettu jostain syystä käyttöön Vaasan Sairaanhoitopiirissä... Mutta kyllä tämä AVI:n päätös mun mielestä näyttää aika hyvältä. Huomenna ollaan varmaan viisaampia.Edit: linkissä mielenkiintoista tietoa. Saako nyt siis ottaa 100% katsomoon vai rajoittaako itse ylijumala Kaukoranta Sähkö Areenan täyttöä?
Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston sairaanhoitopiirien alueiden kokoontumisrajoituksia ei jatketa | Aluehallintovirasto/Regionförvaltningsverket
Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto ei jatka alueensa kokoontumisrajoituksia nyt voimassa olevien rajoitusten päätyttyä. Aluehallintovirasto katsoo, että kokoontumisrajoitusten jatkaminen ei ole välttämätöntä, sillä alueen terveydenhuollon kantokyky ei ole tällä hetkellä vaarassa, ja...www.sttinfo.fi
......Mutta kyllä tämä AVI:n päätös mun mielestä näyttää aika hyvältä. Huomenna ollaan varmaan viisaampia.
Hyvä, jos rajoitukset poistuvat kohtuu ajassa. Olisiko mahdollista lisätä tilapäisiä myyntipisteitä hallissa.Tänään IL-PO:ssa Hiltusen haastattelua. Perjantain Kalpa-matsiin Sportilla on mahdollisuus myydä hallia täydellä kapasiteetilla. Katsomorajoitukset poistuvat, mutta ravintolarajoitukset ovat voimassa. Jotenkin sekavaa touhua. Olikohan täyteenmyynti mahdollista Tappara matsiin.
VIP-lippujen ja aitioiden kysyntä on kuulemma ollut odotettua vilkkaampaa.
Hyvä, jos rajoitukset poistuvat kohtuu ajassa. Olisiko mahdollista lisätä tilapäisiä myyntipisteitä hallissa.
Saman totesin sekä muutamien tuttujen kanssa juttelin ja sanoivat turhautuneena että ei kannata jonnottaa.Ehkä myyntipisteiden puute liittyy ravintolarajoituksiin. Lauantaina menetettiin kyllä aika paljon massia kun ainakin A1-A2:n alla olevassa kioskissa oli vain 2 myyntipistettä. Jonot hitaasti vetäviä ja pitkiä. Viimeiset saivat palvelua erän jo alettua, ikävä juttu.
Juuri tämä on ongelma, jos potentiaalisille ostajille ei kyetä myymään tavikkeita ja juomaa tarpeeksi.Ehkä myyntipisteiden puute liittyy ravintolarajoituksiin. Lauantaina menetettiin kyllä aika paljon massia kun ainakin A1-A2:n alla olevassa kioskissa oli vain 2 myyntipistettä. Jonot hitaasti vetäviä ja pitkiä. Viimeiset saivat palvelua erän jo alettua, ikävä juttu.