Korona – nauretaan silti

  • 41 171
  • 224
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
HPK - Hämeenlinnassa Pyörii Korona

Tiedän, todella kuivaa läppää multa jälleen kerran
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pelikielto-osiossa hatchetman saanut penaltia Jokereiden puolen korona-provoista ja nimimerkki virus ollut ekana tykkäämässä.
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miksi koronaa ei päästetty baariin?

se ei ymmärrä, ettei ole soveliasta tarttua kaikkiin vastaantulijoihin
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Miksi koronaa ei päästetty baariin?

se ei ymmärrä, ettei ole soveliasta tarttua kaikkiin vastaantulijoihin
Minkä biisin väliosaa korona lauleskelee mieluiten?
Zen Café - Olet todella kaunis:
"
Minä tarttuisin sinuun kysymättä.
Minä pelkäisi sinussa en olla.
" x5
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Liitteenä kuvakaappaus Facebookista
 

Liitteet

  • CEB8D00C-BDEB-4813-A360-3D5FDE1341C1.jpeg
    CEB8D00C-BDEB-4813-A360-3D5FDE1341C1.jpeg
    107,2 KB · kertaa luettu: 395

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
"On meillä vielä vaihtoehtoja. Jos tilanne sitä vaatii, niin avaamme perälautaa ja siirrämme kautta eteenpäin keväällä.", kertoo Arto I. Järvelä IS:lle, koskien liiga-kauden jatkoa.

Mikäli toinen vaihtoehto on raottaa keulaporttia, niin suosittelen ainakin itse juurikin tätä Arton ratkaisumallia. Tuosta toisesta vaihtoehdosta kun taitaa olla pelkästään huonoja kokemuksia. Ruotsi varmastikin valitsee tässä tapauksessa kuitenkin tuon jälkimmäisen, kun niin kovasti tykkäävät mennä perselle edellä puuhun tässä korona-asiassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Turussa tarvitaan joulurauhanturvaajia ettei mene päin prinkkalaa...
 
K

Kiekkokatsoja

Kylläpä nuita ihmisiä näkyy olevan kovasti liikkeellä. Itse lähinnä kävin hakemassa täydennystä kaappeihin, ja huomasin asian. Liikettä kaupoilla riittää, oli korona-aika tai ei.
Eipä tässä oikeastaan naurata, mutta toki on tyytyväinen olo, että ei ole tarvetta lähteä jouluhössötykseen enempää mukaan. Eikä myöskään ole tarvetta lähteä joulun jälkeisiin alennusmyynteihin, niin sekin tuntuu ookoolta. No joo, tartunnat pysyy hankalina kun ihmiset liikkuu. Ja samalla viihde, urheilu, harrastukset hyvin vähinä.. (ainakin) kevääseen asti.
Toisaalta rahaa ei kulu juurikaan ylimääräistä niin tyytytyväinen olo on siitäkin.
Elikkä nauretaan jos naurattaa, tai ollaan ainakin tyytyväisiä siitä, mitä meillä on.
Hyvää Joulua!
 

Glove

Jäsen
Aika hyvin on maailman valtiot saaneet aatesuunnasta riippumatta sovittua toimintatavat, kuinka tämä koronahuijaus toteutetaan. Olisivatpa muutenkin yhtä yhteistyökykyisiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Sukulaisten haudoilla käydessäni mietin sitä, että onko 1,5 metrin hiekkainen turvaväli tarpeeksi? Ei ollut maskia naamalla ja käsidesikin jäi autoon. Ettei nyt vain tule mummovainaaseen tartutettua koronaa. Oon huono ihminen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jääkiekkomaaalivahdit olivat aikaansa edellä maskin kera.

Toki maskissa on koronan menevä aukko.

Eikä ne puolustajatkaan aina onnistu maskissa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kävin koronatestissä, ja yritin samalla pokailla sitä nättiä hoitsua, joka testiä teki. Mutta eihän se suostunut koskemaan minuun pitkällä tikullakaan..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ennen sitä yskästiin äänekkäästi ettei muut huamaa kun heittää leijat. Nykyään kun alkaa yskittää niin jengi piarasee niin perkeleen lujaa ettei muut koe oloonsa epämukavaks.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ennen sitä yskästiin äänekkäästi ettei muut huamaa kun heittää leijat. Nykyään kun alkaa yskittää niin jengi piarasee niin perkeleen lujaa ettei muut koe oloonsa epämukavaks.

Ennen jos minulla petti pokka jotenkin sopimattomassa paikassa, niin yritin muuttaa sitä yskäksi. Nykyään jos yskittää, niin yritän muuttaa sitä nauruksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ennen jos minulla petti pokka jotenkin sopimattomassa paikassa, niin yritin muuttaa sitä yskäksi. Nykyään jos yskittää, niin yritän muuttaa sitä nauruksi.
Joo, ja ennen jos mää yllätin tyäkaverit sekstailemasta takahuaneessa, niin aiemmin sitä kohteliaasti päästi hillitysti että *krrrröhömmm*. Nykyään mää vaan alan hakkaan tattia ja toteen että älkää antako mun häiritä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös