Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Mua ei haittaa kyllä yhtään tää "metrin turvaväli" -ohjeistus. Helvetti, mulla on ollu oikeuden määräys jo 15v. pitää vähintään 150m väliä alaikäisiin.
Ja Ozzykin söi lepakoita.Mun mielestä menee ihan överiksi tää lynkkausmieliala sitä yhtä kinuski kulia kohtaan. Joku vitun Silvia Modig on nuallu lepakoita tiäs kuinka kauan eikä kukaan oo moksiskaan.
Varmaan on astmat unohtunut ja ihme parantumisiakin tapahtunut sairaudesta tästä. On ne vaan vitun tyhmiä, kun eivät sitäkin tajunneet listaansa laittaa.Luin jostakin Norjan hiihdon menestyksen pohjan murenevan Koronan takia. Heti tuli mieleen, että hiihtäjät ovat riskiryhmää, astmaatikkoja laidastaan. Mutta ei, talous vaan viturallaan.
Ihan hyvä idea, jos ei samalla siirry isovanhempien tietokoneeseen joku virus.Virpominen on tänä vuonna kielletty koronatilanteen vuoksi. Kirkko ohjeistaa lähettämään tänä vuonna isovanhemmille lasten virpomiset videoituna, johon isovanhemmat voivat vastata lähettämällä kuvan palkkioksi tulevasta munasta.
Rupeeko muillakin soimaan joku brittipoppibiisi päässä kun kattoo tota hemulia? Voisin lyödä vetoo että veljen nimi on joko Nigel tai Oliver.Oheinen meemu on hilpeähkö.