Korona – nauretaan silti

  • 40 974
  • 224
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Hieno ketju. Näinä aikoina huumori on todella tärkeää!

Mulle tipahti tällainen tossa viikolla.
 

Liitteet

  • IMG-20200327-WA0002.jpg
    IMG-20200327-WA0002.jpg
    83,5 KB · kertaa luettu: 616

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eilen Miehen puolikkaissa Charlie Sheen joi Corona-olutta, taitaa olla tänä päivänä vähän epäsuosittu merkki, ainakin jenkeissä *hymiö*
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun mielestä menee ihan överiksi tää lynkkausmieliala sitä yhtä kinuski kulia kohtaan. Joku vitun Silvia Modig on nuallu lepakoita tiäs kuinka kauan eikä kukaan oo moksiskaan.
 
Muutama päivä sitten tapahtunutta täällä foorumilla ja onneksi olin tarkkasilmäinen sillä hetkellä: Etusivun "jäsenet paikalla" -listalta huomasin ajankohtaisen jutun, ensimmäisenä listalla oli oma nimimerkki, mutta sitä ei nyt tällä kertaa lasketa. Toisena (ekana) vuorossa olikin sitten nimimerkki Corona!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ja heti perrää viä toine.. ekstiä..
 

Liitteet

  • porilaiset karanteenisäännöt.pdf
    33,6 KB · kertaa luettu: 549

Glove

Jäsen
Mun mielestä menee ihan överiksi tää lynkkausmieliala sitä yhtä kinuski kulia kohtaan. Joku vitun Silvia Modig on nuallu lepakoita tiäs kuinka kauan eikä kukaan oo moksiskaan.
Ja Ozzykin söi lepakoita.

Joko on jossain somessa tullu vastaan eristysahdistusta? Hauskaa lukea kun ihmiset valittaa mitä pienimmmistä asioista. Tai Helsinkiläiset siitä, ettei pääse Uudeltamaalta pois vaikkeivät ole viiteen vuoteen käyneet Espoota pidemmällä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oheinen meemu on hilpeähkö.
 

Liitteet

  • ETklthjXgAA3i9_.png
    ETklthjXgAA3i9_.png
    260,1 KB · kertaa luettu: 607

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Corona on pitänyt kaikki ärsyttävät suomalaiset NHL-selostajat harvinaisen hiljaa.
 
Luin jostakin Norjan hiihdon menestyksen pohjan murenevan Koronan takia. Heti tuli mieleen, että hiihtäjät ovat riskiryhmää, astmaatikkoja laidastaan. Mutta ei, talous vaan viturallaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Luin jostakin Norjan hiihdon menestyksen pohjan murenevan Koronan takia. Heti tuli mieleen, että hiihtäjät ovat riskiryhmää, astmaatikkoja laidastaan. Mutta ei, talous vaan viturallaan.
Varmaan on astmat unohtunut ja ihme parantumisiakin tapahtunut sairaudesta tästä. On ne vaan vitun tyhmiä, kun eivät sitäkin tajunneet listaansa laittaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Virpominen on tänä vuonna kielletty koronatilanteen vuoksi. Kirkko ohjeistaa lähettämään tänä vuonna isovanhemmille lasten virpomiset videoituna, johon isovanhemmat voivat vastata lähettämällä kuvan palkkioksi tulevasta munasta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Virpominen on tänä vuonna kielletty koronatilanteen vuoksi. Kirkko ohjeistaa lähettämään tänä vuonna isovanhemmille lasten virpomiset videoituna, johon isovanhemmat voivat vastata lähettämällä kuvan palkkioksi tulevasta munasta.
Ihan hyvä idea, jos ei samalla siirry isovanhempien tietokoneeseen joku virus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun irakilainen naapuri elvisteli mulle että häntä ei koronan takia eristäytyminen haittaa lainkaan. Sen vaimo oli sheivannu pillunsa posliiniksi piristääkseen muuten ankeaa arkea. "Tuli ihan ensimmäinen yömme mieleen seitsemän vuotta sitten, kun Fatima oli juuri täyttänyt 9v."
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Sitten, kun virus on hellittänyt, voidaan järjestää CCR-festivaali.
Ei, sinne ei tule Fogerty esiintymään, festivaalin koko nimi vain on: Celebrating Corona Revival
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös