Millä perusteella Italia tulee vastaan, kun ainakin livetulosten ja eurobasketin sivujen mukaan Italia on Suomen tapaan lohkokakkonen?
Kulttuuria.
Toivottavasti HIFK:n fanit yhtyvät ensi kaudella laulamaan Turussa hunajata. Se on sitä hienoa kannattamista.
Huomaa taas Suomen kannattajien tietämyksen tason, kun tekevät tuolla hallilla tuota Islannin kannustushuutoa. Näitä erilaisia kannustuksia kun on koripallossa aika paljon.
Minun käsittääkseni Möttölä ei ole valmentaja tyyppiä. Mutta noviisihan minäkin vain olen.Miten Möttölä?
Vähän luulen, että se peli näyttää aika erilaiselta, kun pelissä on oikeasti panosta.Loppuu pelit tätä menoa melko nopeasti Istanbulissa.
Toivottavasti HIFK:n fanit yhtyvät ensi kaudella laulamaan Turussa hunajata. Se on sitä hienoa kannattamista.
Erittäin hyvin sanottu.Huomaa taas Suomen kannattajien tietämyksen tason, kun tekevät tuolla hallilla tuota Islannin kannustushuutoa. Näitä erilaisia kannustuksia kun on koripallossa aika paljon.
Se on "POHJOINEN!'Kuten oululaisten maammelaulun "pohjoisen" korostaminen.
Loppuu pelit tätä menoa melko nopeasti Istanbulissa.
Ja Tampereella voivat yhtyä Ilves-fanien legendaarisiin "Haista vittu"- ja "Te voitte lähtee"-huutoihin.