Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Maha täynnä, kun ei johtoasema kelpaa?
Mulle tuli mieleen Tommy Salo ja Valko-Venäjä.Salin vetää puolesta kentästä ja Cechmanek kauhoo tyhjää!
Jos tuon heiton pystyisi vetämään varmasti edes kerran kolmesta, niin saisi valita itse NBA-joukkueen mihin mennä pelaamaan.Siinä oli NBA:hankin riittävän kaukaa heitetty kolmonen.
Lähinnä tarkoitettu vitsiksi kommentoimaan tätä aiempaa viestiä.Jos tuon heiton pystyisi vetämään varmasti edes kerran kolmesta, niin saisi valita itse NBA-joukkueen mihin mennä pelaamaan.
Hurrrja heitto ja ajoitus.
Salinilta NBA-sääntöjen mukainen kolmonen.
Pelaako suomi nyt italiaa vastaan?Turpaan tulee Italiaa vastaan tällaisella hiipimisellä.
Tähän matsiin ei tultu hikoilemaan kun matsin lopputulos ei merkka mitään. Ei kannata katsoa tätä matsia sillä silmällä.Turpaan tulee Italiaa vastaan tällaisella hiipimisellä.
Eiköhän Dettmann vähän karjase kopissa, että millanen valmistautuminen, ilme ja maku halutaan jengistä jättää kotifaneille, ennen kuin siirrytään muualle pelaamaan.
Jos se toimii, niin hevelettiäkös sitä toimivaa muuttamaan.Repii varmaan vielä takkinsa riekaleiksi, kaivaa munat esiin, sahaa fläppitaulun moottorisahalla ja syö vähän paskaa päälle.
Mitenkäs muuten, onko Suomessa ketään toista "vakavasti otettavaa" valmentajaa maajoukkueelle kuin Dettmann?
Nojoo Teemu Rannikon kelpuutan mielelläni sitten aikanaan kunhan ura on ohi.Teemu Rannikko- Lasse Tuovi duo.
Pelaako suomi nyt italiaa vastaan?
Penkiltä tai sen takaa (apuvalmentajat)Mitenkäs muuten, onko Suomessa ketään toista "vakavasti otettavaa" valmentajaa maajoukkueelle kuin Dettmann?
Italia - Saksa 55-61 ja molemmilla 3/2 saldo.Millä perusteella Italia tulee vastaan, kun ainakin livetulosten ja eurobasketin sivujen mukaan Italia on Suomen tapaan lohkokakkonen?
Miten Möttölä?Mitenkäs muuten, onko Suomessa ketään toista "vakavasti otettavaa" valmentajaa maajoukkueelle kuin Dettmann?