Terry And kutsutaan loppukauden pelastajaksi.Pepe kertoi saunassa seuran huomenna tiedottavan jotain pelaajistoon liittyen.
Terry And kutsutaan loppukauden pelastajaksi.Pepe kertoi saunassa seuran huomenna tiedottavan jotain pelaajistoon liittyen.
Hansassa kahvipöydän papat tiesivät kertoa, että joku Connor Bedard olisi kuulemma sainannut meille.Herranjumala mitä sieltä tulee
Toivottavasti tiedottavat mahdollisimman monen pelaajan potkuista.
Terry And sopimukseen lyöty pari vuotta lisääSaapahan nähdä mitä sieltä tänään ilmoitetaan. Liikaa tässä ei uskalla toivoa, mutta olisihan se mukava pitkästäaikaa yllättyä - positiivisesti.
Tarviiko sitä perkele iltaan asti pantata sitä tietoa, jos se kerta oli jo eilenkin selvillä. Miten pidetään hullua jännityksessä?
Minulla on tuoreessa muistissa se, kun Linus Anderssonin sopimus julkistettiin puoli kahdekaslta illalla, kun päivä sitä ennen julkistettiin teaseri.Tarviiko sitä perkele iltaan asti pantata sitä tietoa, jos se kerta oli jo eilenkin selvillä. Miten pidetään hullua jännityksessä?
No mut hei vähän armoa toimistolle. Oltu eilen kupilla niin nukutaan ekaMinulla on tuoreessa muistissa se, kun Linus Anderssonin sopimus julkistettiin puoli kahdekaslta illalla, kun päivä sitä ennen julkistettiin teaseri.
Käsittämätöntä.
Minulla on tuoreessa muistissa se, kun Linus Anderssonin sopimus julkistettiin puoli kahdekaslta illalla, kun päivä sitä ennen julkistettiin teaseri.
Käsittämätöntä.
Jonkun pitäisi kertoa sinne ATK -vastaavalle /kuka nyt milloinkin viestinnästä vastaa, että nää julkaisut voi myös ajastaa valmiiksi.No mut hei vähän armoa toimistolle. Oltu eilen kupilla niin nukutaan eka
Toivottavasti tuo Wargin lähtö ei nyt ollut pelaajauutinen..
Eikö Pepe Jürgens ole joukkueen/seuran palveluksessa? Tosin tottahan Pepe puhui että pelaajauutisia tulee... Ollaan vaan niin naivin toiveikkaita että toki luultiin että on joku sisäänpäin tulija, ettäs kehdataan.Joukkuehan ei ole tainnut itse lupailla mitään pelaajauutisia, että turha siitä nyt on herneitä vetää nenään, että olikin vain sopimuksen purku.
Tehtiin Irvingille tilaa...
Joukkuehan ei ole tainnut itse lupailla mitään pelaajauutisia, että turha siitä nyt on herneitä vetää nenään, että olikin vain sopimuksen purku.