Mainos

KooKoon yleisömäärät

  • 359 144
  • 1 974

KooKoofani17

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Bruins, ManU, Three Lions
Tänään on kyllä lupa odottaa, että 4000 menis rikki. 3 ottelun voittoputki. Espoo pitkästä aikaa Kouvolassa ja muutenkin hyvä boogie päällä. Espoostakin vissiin joku bussi tulossa kannattajia, toivottavasti saadaan hyvä lauantai-illan sauna Lumonille.
 
Tänään paikallispeli, lauantai ilta ja koko kierroksen pienin yleisömäärä eli häpeällinen 3300. Jopa Mestiksessä RoKi sai kahtena iltana peräkkäin enemmän eli 3550 pe ja la.

No yleisö äänestää jaloillaan kun KooKoo päätti tarjoilla viime viikolla oikein vittumaisen lopun ja sen jälkeen kaksi aivan järkyttävää peliä.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään paikallispeli, lauantai ilta ja koko kierroksen pienin yleisömäärä eli häpeällinen 3300. Jopa Mestiksessä RoKi sai kahtena iltana peräkkäin enemmän eli 3550 pe ja la.

No yleisö äänestää jaloillaan kun KooKoo päätti tarjoilla viime viikolla oikein vittumaisen lopun ja sen jälkeen kaksi aivan järkyttävää peliä.
Ei kuitenkaan loputtoman huono. Pelsujen kannattajat käyvät huonosti myös kotipeleissään. Ensi viikon lopulla Mouhijärvi valtaa Kouvostoliiton. Oluttakin menee
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lipunmyynti illan peliin näyttää pelottavan hiljaiselta. Jos tänään yleisömäärä jää jonnekin 3000 katsojaan tai alle sen, niin on ihan aiheellista varmaan kysyä mitä toimistolla on tehty kyseisen pelin myymiseksi rivikatsojille?

Sulla on viikko aikaa mainostaa peliä, tuoda vaikka viikon treeneistä jotain fiiliksiä ennen perjantaita, nostaa sitä fiilistä ihmisille, että "hei pitääpä mennä hallille" ja lopputulemana ei käytännössä mitään. Ne muutamat normaalit pelimainokset ja se on siinä. Toki siellä on ensi viikon perhepeliä mainostettu ja muita yhteistyöjuttuja, mutta jää vähän fiilis, että ei nämä kaikki pelit ole yhtä tärkeitä edes toimistolle.
 

Kurt

Jäsen
Voittava joukkue on kaikkein paras myyntivaltti. Voittoputkeahan tämä huutaa. Kotipeleistä yli 2 pinnaa per peli, ettei katsojat lähde aina mieli maassa kotiin. Ja kun sarjatilanne on mitä on, niin sieltä vieraistakin pitäisi kairata niitä pinnoja reilusti, jotta tilanne taulukossa kohenisi. Sillä se yleisö palaa halliin helpoiten.
Vaikeampi tapa on sitten markkinoinnin keinoin saada asiakkaat kiinnostumaan huonosta tuotteesta.
 

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Kaikista hankalin on kuitenkin jos joukkue ei kykene suorittamaan kaukalossa eikä markkinoijat toimistossa… Veikkaan, että tänään ilmoitetaan 3200 katsojaa.

Viime pelissä muuten ilmoitettiin 3400 katsojaa Liigan sivujen mukaan. Itse olin paikalla ja arvelin ennen kuulutusta, että varmaan jää alle 3000 katsojan.

Luulisi, että katsojamäärä nousee kun alla on voitto mutta kyllähän se voitto unohtuu kouvolalaisilta jos siitä tai tulevasta pelistä ei muistuteta. Tienvarsikylttejä on joo Kouvolassa mutta fakta on se, että toimistolla tehdään absoluuttinen minimi pelipäivien markkinoinnissa.

EDIT / LISÄYS: Poikkeuksiakin on kuten perhepelit ja jotkut erikoispelit mutta ylempänä puhuin lähinnä normaaleista runkosarjapeleistä. Niitä on kuitenkin kaikista eniten.
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikista hankalin on kuitenkin jos joukkue ei kykene suorittamaan kaukalossa eikä markkinoijat toimistossa… Veikkaan, että tänään ilmoitetaan 3200 katsojaa.

Viime pelissä muuten ilmoitettiin 3400 katsojaa Liigan sivujen mukaan. Itse olin paikalla ja arvelin ennen kuulutusta, että varmaan jää alle 3000 katsojan.

Luulisi, että katsojamäärä nousee kun alla on voitto mutta kyllähän se voitto unohtuu kouvolalaisilta. Tienvarsikylttejä on joo Kouvolassa mutta fakta on se, että toimistolla tehdään absoluuttinen minimi pelipäivien markkinoinnissa.

Juurikin näin. Silloin kun kulkee ja on buumi päällä homma on helppoa. Ihmiset tulee kyllä hallille. Haaste onkin siinä miten myydä pelit ihmisille silloin kun ei aina kulje.

Tämän viikon olisi hyvin voinut rakentaa tuon perjantain voiton päälle. Vähän sellasella "tästä se lähtee"-fiiliksellä luoda uskoa ihmisille ja täyttää hallia perjantaina. Pahinta on jos ulospäin näyttää, että seura itse ei usko itseensä miltä tuo hetkittäin jo näyttää.

Ja mitä hävittävää tollasella buustauksella olisi ollut? Joo, TPS voi lyödä 0-5 tauluun ja kaikki näyttää hölmöltä, mutta mitä sitten? Sitä on urheilu ja se kuuluu hommaan, että niinkin voi käydä.

Sitten jos kysytään resurssien perään, niin eiköhän seuran someosastolla ole tältäkin kaudelta nippu valokuvia peleistä mitä voi laitella pitkin viikkoa tyylillä: "Hei, enää kolme päivää ja sitten mennään taas. Ootko mukana?" Ei tarvitse edes kävellä toimistosta ulos tuon tehdäkseen.

Pieniä juttuja.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Voittava joukkue on kaikkein paras myyntivaltti. Voittoputkeahan tämä huutaa. Kotipeleistä yli 2 pinnaa per peli, ettei katsojat lähde aina mieli maassa kotiin. Ja kun sarjatilanne on mitä on, niin sieltä vieraistakin pitäisi kairata niitä pinnoja reilusti, jotta tilanne taulukossa kohenisi. Sillä se yleisö palaa halliin helpoiten.
Vaikeampi tapa on sitten markkinoinnin keinoin saada asiakkaat kiinnostumaan huonosta tuotteesta.
Voittava joukkue on kaikista vaarallisin myyntivaltti, varsinkin pienille seuroille, koska siihen pystyy vedota todella harvoin, ja silloinkin kun niin voi tehdä, se valtti katoaa huomattavasti nopeammin kuin sen saavuttamiseen menee aikaa.

Oikea tapa on tehdä kaikki sen eteen, että tuote on kiinnostava, kävi kaukalossa miten tahansa. Ottelutapahtuma voi olla miellyttävä elämys, varsinkin perheille ja satunnaiskatsojille, vaikka ottelun lopputulos olisi jotain muuta kuin miellyttävä. Voittavaan joukkueeseen luottamalla menee jonkun huonon kauden jälkeen lappu luukulle.
 

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Iso lampaan perse Kouvolalaisille. Halli puoli tyhjä ja kirsikkana kakun päälle porukka lähtee 5min ennen pelin loppua kotia kohti, ettei vaan joutuisi ruuhkaan.

Nyt kun joukkue pelaa täydellä sydämellä ja antaa kaikkensa kaukalossa niin toivoisin samaa myös yleisöltä. Aamen.
 

Kurt

Jäsen
Viikon päästä Saipaa vastaan pitäisi kaiken järjen mukaan olla yli 4500.

Voittoputki vs voittoputki. Kaakon Derby. Aiheestakin paljon hehkutettu SaiPa. Raipe.

Saa markkinoida.

Luulisi jo Lappeenrannasta tulevan 300-500.
 
Viimeksi muokattu:

Keyser

Jäsen
Eipä yllätä yhtään tän illan yleisömäärä. Katsoo ihan vaan historiaa niin ei JYP yksinkertaisesti kiinnosta vastustajana Kouvolassa. Ei olla varmaan kovin montaa kertaa päästy tuon 3k paremmalle puolelle kun kyseinen vastus ollut pelaamassa täällä. Tämän lisäksi 6 tappion putki kummitteli vielä monen mielessä varmasti. Saipaa vastaan ens lauantaina menee 4k rikki.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
KooKoo - SaiPa ja 5k rikki. Saa suorittaa

Promohommat on kyllä surkealla tasolla. KooKoon instagramit yms. aivan 0-effortilla mennään. Eikö ole resursseja vai osaamista? Jokerit painaa mestiksessä ja kontenttia puskee koko ajan. Ok, seuraajia taitaa olla 4-kertainen määrä, mutta eikö muuta saada aikaan kuin viikon lounaslista ja ehkä joku liigan feedistä ripattu maalin uusinta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös