Ei kannata jatkaa tätä keskustelua, jos et ymmärrä olevan muitakin perhetalousmuotoja kuin työssäkäyvät, yhden lipun ostavat normaalituloiset.
Isoa massaa ei välttämättä koveta samalla tavalla KooKoon ensimmäinen puolivälierä ikinä kuin aktiiviseuraajia.
Tätä keskustelua ei kannata jatkaa, jos et suostu näkemään maailmassa muita ihmisiä kuin itsesi ja oman tilanteesi. Toivottavasti KooKoon toimistolla tämä on otettu huomioon rajahintaa arvioidessa (jos niin edes tehtiin).
Ymmärrän kyllä paikan päällä koetun tunnelman arvon; olen nähnyt kohta 400 peliä putkeen paikan päällä.
No ei minulla ole mitään sitä vastaan, että työttömille tai opiskelijoille olisi halvempia lippuja, mutta ei hinnoittelua heidän takiaan tarvitse kokonaan muuttaa. Työttömille, opiskelijoille ja varusmiehille lippu näyttääkin olevan halvempi eli 20 €. Tietysti jos ihminen ei pysty maksamaan laskujaan ja rahaa ei ole, niin tuskin liigaottelun lipun hinnan alentaminen on oikea ratkaisu heidän ahdinkoonsa.
Jos isoa massaa ei KooKoon ensimmäinen puolivälieräsarja ei koveta, niin tuskinpa kovettaisi senkään vuoksi, jos lipun hintoja alennettaisiin kympillä.
Kuten mainitsin, niin kyllä suostun näkemään muidenkin ihmisten tilanteen, mutta uskallan väittää, että suurimmalle osalle ihmistä parin kympin lisäpanostus lippuihin ei ole kynnyskysymys.
Minun puolestani vähävaraisille esim. toimeentulon asiakkaille lipun voisi myydä vaikka puoleen hintaan, mutta mitenkäs tämä vähävaisuus todettaisiin ja mistä tämmöisen lipun voisi lunastaa?