Sanon saman kuin Jukurit puolella, hallille kannattaa mennä ihan tulevaisuuttakin ajatellen. KooKoo tarvitsee jokaisen euron joka revittävissä.
Juuri näin.
@HOOLIGAN_ on asian ytimessä toisin kuin muutamat ns. "KooKoo-fanir". Itse käyn ainakin katsomassa kaikki KooKoon loput kotiottelut. Gloryhuntterit ovat toki aina asia erikseen. En usko, että KooKoon yleisömäärät kovinkaan paljon tulevat laskemaan lopuissa kotiotteluissa. Ei näitä liigapelejä nyt vielä liian montaa vuotta ole tarvinnut Kouvolassa käydä katsomassa.
@nummenkallio Milloin KooKoolla on ollut liigapelissä alle 2000 katsojaa?
En ymmärrä, mihin tuolla
gloryhunter -termillä tässä tapauksessa viitataan, sillä ainakaan itse en ole odottanut muuta kuin hyvää taistelua pleijaripaikasta. Kovin montaa kotipeliä ei ole jäänyt tälläkään kaudella väliin, ja aika paljon on tullut tuettua KooKoota muutenkin, ostamalla tuotteita ja käyttämällä hallin palveluja. Sen kummempaa glooriaa en ole itse odottanut, mutta tuon verran minusta on ollut lupa odottaakin.
Nyt kun peleissä ei ole enää panosta, en tunne hirveän huonoa omaatuntoa, jos jään viimeisistä kotipeleistä pois. Mielestäni olen antanut ihan riittävästi tukea seuralle jo tähänkin mennessä. Pomppulinnat ja yleisöluistelut eivät kiinnosta, koska ainoa mikä ratkaisee, on merkitykselliset pelit. Ymmärrän tyhjennysmyynnit taloudellisesta näkökulmasta, mutta mielestäni tällaisen luovuttamisen jälkeen on turha käydä moittimaan kannattajia tai yleisöä, jos näitä eivät merkityksettömät pelit kiinnosta. Kilpaurheilua tämä kuitenkin on. Toivottavasti yleisömäärissä ei nähdä mitään kyykkäystä, ja ehkä ei nähdäkään, mutta jos niin sattuisi käymään, syytä ei tarvitsisi kaukaa hakea.
Saatan tulla viimeisiinkin peleihin, mutta omatunto ei kolkuta, jos keksin muuta tekemistä. Ensi kaudella olen taas mukana suunnilleen ensimmäisestä harjoitusottelusta alkaen. Silloin on taas jotain, mitä odottaa.