KooKoon taloutta koskeva keskustelu lienee syytä siirtää pois Sportin kausiketjusta omaksi osiokseen:
Kysymys Fordélille. Jos nämä pelaaja-agentit tietävät hyvin seurojen asiat niin miksi tässä on taas nostettu esille ainoastaan Sport ja KooKoo? Jos ainoastaan Sport ja KooKoo ovat taloudellisissa vaikeuksissa niin miten on mahdollista, että agentit ovat tarjonneet pääsääntöisesti kovempia pelaajia näille seuroille? Miksei esimerkiksi HeKille?
Lisäksi ihmetyttää, että Fordélin mukaan KooKoolla oli viime kaudella omat talousvaikeutensa. Voitko kertoa niistä lisää? Pelaajalistassa nuo taloudelliset vaikeudet ei ainakaan näkyneet. Menikö SM-liigaseuroilla ja muilla mestisseuroilla paitsi Sportilla ja KooKoolla taloudellisesti hyvin? Itse olen saanut asiasta aivan eri käsityksen. Eiköhän KooKoo tälläkin hetkellä ole mestiksessä yksi maksukykyisimmästä seuroista vai mistä muuten johtuu, että kovanluokan pelaajista on ollut tunkua KooKoon rosteriin?
Eiköhän tuon Toejoen Veikon lauseen voisi muotoilla uudestaan malliin, parisen kuukautta sitten tosin kuulin juttua lähes kaikkien SM-liiga- ja Mestis-seurojen talousvaikeuksista eräältä pelaaja-agentilta. Vai voiko Fordélin esim. suoralta kädeltä mainita SM-liigaseurat ja Mestisseurat joilla pyyhkii taloudellisesti hyvin? Itse en usko, että KooKoon taloudellinen tilanne juurikaan poikkeaa valtaosasta SM-liiga- tai mestisseuroja. Eiköhän samojen asioiden kanssa painiskella suurimmassa osassa seuroista, joten ei tämä Fordélin KooKoon mustamaalaaminen ainakaan ihan mukisematta mene läpi.
Parisen kuukautta sitten tosin kuulin juttua muutamien Mestis-seurojen talousvaikeuksista (mm. Sport ja KooKoo) eräältä pelaaja-agentilta.
Mihin hänen tietonsa/olettamuksensa sitten perustuivat, en osaa sanoa.
He, pelaaja-agentithan tosiaan tietävät mestisseurojen taloudellisista tilanteista. Ettei vaan olisi kyseessä joku katkera pelaaja-agentti, joka ei ole saanut kaupattua tarjoamiaan pelaajia näille seuroille :) Tästä voi siis päätellä, että kaikilla muilla mestisseuroilla pyyhkii taloudellisesti hyvin paitsi Sportilla ja KooKoolla. Ei nuo joukkueiden rosterit nyt ihan kyllä tuo tuota kyseisen pelaaja-agentin väitettä. Olisi kiva tietää kuka pelaaja-agentti on kyseessä niin voitaiisiin vähän tarkastella ketä pelaajia hänellä on tarjolla.
Varmasti tietävät hyvinkin seurojen asioista, sillä kontaktiverkot ovat näillä tyypeille melkoisen laajat ja työskentelevät koko ajan yhteistyössä eri seurojen kanssa.
Jos katkeraa agenttia haetaan niin yksi ehdokas olisi Suutari...
Mutta tosiaan KooKoolla oli menneellä kaudella omat talousvaikeutensa ja samoin Sportilla, joten ei tämä mikään suuri uutinen ole. Vahvistaa vain niitä käsityksiä ja juttuja mitä on ollut muutenkin liikkeellä. Onneksi näistä vaikeuksista on selvitty (molemmat joukkueet omalla tavallaan) ja tulevaan kauteen voidaan lähteä suht puhtaalta pöydältä. Tästä esimerkkinä ovat tulevan kauden pelaajaringit.
Kysymys Fordélille. Jos nämä pelaaja-agentit tietävät hyvin seurojen asiat niin miksi tässä on taas nostettu esille ainoastaan Sport ja KooKoo? Jos ainoastaan Sport ja KooKoo ovat taloudellisissa vaikeuksissa niin miten on mahdollista, että agentit ovat tarjonneet pääsääntöisesti kovempia pelaajia näille seuroille? Miksei esimerkiksi HeKille?
Lisäksi ihmetyttää, että Fordélin mukaan KooKoolla oli viime kaudella omat talousvaikeutensa. Voitko kertoa niistä lisää? Pelaajalistassa nuo taloudelliset vaikeudet ei ainakaan näkyneet. Menikö SM-liigaseuroilla ja muilla mestisseuroilla paitsi Sportilla ja KooKoolla taloudellisesti hyvin? Itse olen saanut asiasta aivan eri käsityksen. Eiköhän KooKoo tälläkin hetkellä ole mestiksessä yksi maksukykyisimmästä seuroista vai mistä muuten johtuu, että kovanluokan pelaajista on ollut tunkua KooKoon rosteriin?
Eiköhän tuon Toejoen Veikon lauseen voisi muotoilla uudestaan malliin, parisen kuukautta sitten tosin kuulin juttua lähes kaikkien SM-liiga- ja Mestis-seurojen talousvaikeuksista eräältä pelaaja-agentilta. Vai voiko Fordélin esim. suoralta kädeltä mainita SM-liigaseurat ja Mestisseurat joilla pyyhkii taloudellisesti hyvin? Itse en usko, että KooKoon taloudellinen tilanne juurikaan poikkeaa valtaosasta SM-liiga- tai mestisseuroja. Eiköhän samojen asioiden kanssa painiskella suurimmassa osassa seuroista, joten ei tämä Fordélin KooKoon mustamaalaaminen ainakaan ihan mukisematta mene läpi.