KooKoon otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 77 486
  • 2 118

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kukkonen on nyt legenda

Autio kuningas
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko Kukkonen myyrä. Pitäisikö Myrrä laittaa selvittämään asia. Mutta nyt oikeasti hävettää poikien puolesta. Missä on ammattiylpeys. Ei ainakaan mukana Lahden reissussa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Hävettää miten huonoja voidaan olla. Ihan Saipan tasoa mekin

Se hävettää, että ShaiBu on voittanut tällä kaudella neljä(!) kertaa varsinaisella peliajalla 44 ottelun aikana ja kahdesti juuri KooKoon.

Ei helvetti...
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Voisko tolle kukkoselle tehdä Heiskaset eli laittaa viesti että ei tarvi tulla lauantaina hallille? Toki vois laittaa aika monelle muullekin.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Kyllä mä myös ihmettelen millä visioilla se Salo lähtee huippukiekkoa kehittämään. Se on kuin laittaisi Andy McCoyn kehittämään AA:n toimintaa. Kaikkea ei ihminen ymmärrä.
Jäätävää pelitapa nörtti mikä ei ole saanut kolmessa vuodessa KooKoolle minkäänlaista pelitapaa.
 

Suppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seuraavaan hattutemppuvetoon suosittelen jotain Jukureiden kaveria. Viiteen peliin paras torjuntaprosentti on muuten 86.67% Saipaa vastaan. Upeeta
 

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jäätävää pelitapa nörtti mikä ei ole saanut kolmessa vuodessa KooKoolle minkäänlaista pelitapaa.
Oon ite vahvasti sitä mieltä että
tää on samaa kuin kaksi edellistä kautta mutta paskoilla maalivahdeilla ja huonoilla erikoistilanteilla. Eka kausi kun tulos on samaa kuin pelin taso.
 

Housu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä mä myös ihmettelen millä visioilla se Salo lähtee huippukiekkoa kehittämään. Se on kuin laittaisi Andy McCoyn kehittämään AA:n toimintaa. Kaikkea ei ihminen ymmärrä.
Mä toisaalta jopa uskon että se voi olla Salolle parempi paikka, vaikken tosin tiedä mitä se tehtävä käytännössä pitää sisällään. Koska ihmisiä Salo ei kyllä osaa johtaa, mutta ilmeisesti se jonkinlainen pelinörtti sitten on. Jos se saa jatkossa yksinään toimistossa analysoida ja piirrellä kuvioita paperille.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä toi joukkue on hetki hetkeltä vaan kurittomampi ja kurittomampi.

Ei se vaan Salolla riitä auktoriteetti pitämään joukkoa valitsemiaan yksilöitä kurissa.
Kerron nyt, mistä Salon pitää lähteä liikkeelle. Valittu yksilö Kukkonen laitetaan katsomon puolella havainnoimaan peliä ja analysoimaan tilastoaan. Loppukaudeksi.
 

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kukkonen
Mä toisaalta jopa uskon että se voi olla Salolle parempi paikka, vaikken tosin tiedä mitä se tehtävä käytännössä pitää sisällään. Koska ihmisiä Salo ei kyllä osaa johtaa, mutta ilmeisesti se jonkinlainen pelinörtti sitten on. Jos se saa jatkossa yksinään toimistossa analysoida ja piirrellä kuvioita paperille.
voi olla. Ei oo kyllä toi pelillinen nerouskaan oikein loistanut läpi, mutta uskotaan sitten.
 

Kioto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kerron nyt, mistä Salon pitää lähteä liikkeelle. Valittu yksilö Kukkonen laitetaan katsomon puolella havainnoimaan peliä ja analysoimaan tilastoaan. Loppukaudeksi.
Valitettavasti tuo toimenpide tuskin pelkästään riittää, mutta olis siinä jo hyvä alku.

Tuon toimenpiteen jälkeen voisikin sitten alkaa kyselemään näiltä ”kärki” hyökkääjiltä että mennäänkö oma vai joukkueen etu edellä?
 

Kioto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei löydy enää uskoa ainakaan täältä…

Mutta Matikaisen sanoin niin syödään nyt se paska niin osataan sitten taas joskus nauttia mahdollisesta menestyksestä, toivottavasti jo ensi kaudella.
 

Kurt

Jäsen
Ei ole. Vaikeuksien kautta lähti koko kausi käyntiin ihan alusta alkaen. Helmikuun eka päivä ja nyt olen luovuttanut.

On flunssaaaltoa, loukkaantumista, huonoa avainpelaajaa, huonoa maalivahtia, toipumisajaksoa… you name it.

Ei ole valkkua tai johtavaa pelaajaa tätä kääntämään. Sorry tästä negasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös