On päättänyt lomailla maaliskuun lopulla eikä halua mihinkään Ruotsiin pelaamaan karsintojaKukkonen viimeiset 8 kertaa ollut jäällä, kun KooKoo on päästänyt tasakentällisin maalin. Mitä vittua hän tekee tuolla?
On päättänyt lomailla maaliskuun lopulla eikä halua mihinkään Ruotsiin pelaamaan karsintojaKukkonen viimeiset 8 kertaa ollut jäällä, kun KooKoo on päästänyt tasakentällisin maalin. Mitä vittua hän tekee tuolla?
Hävettää miten huonoja voidaan olla. Ihan Saipan tasoa mekin
Ei tuosta taida olla juuri suurempaa epäilystäkään.Toivon kyllä että Pelicans menisi näistä kahdesta pidemmälle keväällä.
Jäätävää pelitapa nörtti mikä ei ole saanut kolmessa vuodessa KooKoolle minkäänlaista pelitapaa.Kyllä mä myös ihmettelen millä visioilla se Salo lähtee huippukiekkoa kehittämään. Se on kuin laittaisi Andy McCoyn kehittämään AA:n toimintaa. Kaikkea ei ihminen ymmärrä.
Melkoisen verraton vertaus. Onnittelut asian havainnollistamisesta.Kyllä mä myös ihmettelen millä visioilla se Salo lähtee huippukiekkoa kehittämään. Se on kuin laittaisi Andy McCoyn kehittämään AA:n toimintaa. Kaikkea ei ihminen ymmärrä.
Oon ite vahvasti sitä mieltä ettäJäätävää pelitapa nörtti mikä ei ole saanut kolmessa vuodessa KooKoolle minkäänlaista pelitapaa.
Mä toisaalta jopa uskon että se voi olla Salolle parempi paikka, vaikken tosin tiedä mitä se tehtävä käytännössä pitää sisällään. Koska ihmisiä Salo ei kyllä osaa johtaa, mutta ilmeisesti se jonkinlainen pelinörtti sitten on. Jos se saa jatkossa yksinään toimistossa analysoida ja piirrellä kuvioita paperille.Kyllä mä myös ihmettelen millä visioilla se Salo lähtee huippukiekkoa kehittämään. Se on kuin laittaisi Andy McCoyn kehittämään AA:n toimintaa. Kaikkea ei ihminen ymmärrä.
Kerron nyt, mistä Salon pitää lähteä liikkeelle. Valittu yksilö Kukkonen laitetaan katsomon puolella havainnoimaan peliä ja analysoimaan tilastoaan. Loppukaudeksi.Kyllä toi joukkue on hetki hetkeltä vaan kurittomampi ja kurittomampi.
Ei se vaan Salolla riitä auktoriteetti pitämään joukkoa valitsemiaan yksilöitä kurissa.
voi olla. Ei oo kyllä toi pelillinen nerouskaan oikein loistanut läpi, mutta uskotaan sitten.Mä toisaalta jopa uskon että se voi olla Salolle parempi paikka, vaikken tosin tiedä mitä se tehtävä käytännössä pitää sisällään. Koska ihmisiä Salo ei kyllä osaa johtaa, mutta ilmeisesti se jonkinlainen pelinörtti sitten on. Jos se saa jatkossa yksinään toimistossa analysoida ja piirrellä kuvioita paperille.
Valitettavasti tuo toimenpide tuskin pelkästään riittää, mutta olis siinä jo hyvä alku.Kerron nyt, mistä Salon pitää lähteä liikkeelle. Valittu yksilö Kukkonen laitetaan katsomon puolella havainnoimaan peliä ja analysoimaan tilastoaan. Loppukaudeksi.