Ansa Paitsio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Kaikkea hyvää KSlle. Tiukalla ovat lehdet paperiversion tilaajien saamisessa. Joten ei-tilaajille nämä linkit on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ja tilaajathan nämä näkee jo muutenkin.
Kaikkea hyvää KSlle. Tiukalla ovat lehdet paperiversion tilaajien saamisessa. Joten ei-tilaajille nämä linkit on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ja tilaajathan nämä näkee jo muutenkin.
Mitä sitä turhaan tämmöisiä tekemään. Jokuhan saattaa vaikka kiinnostua seurasta ja raahautuu hallille kannustamaan. Ihmetellä täytyy. Mitä mediansisällöntuottaja/tuottajat tuolla tekee palkkansa eteen. Tai yleensäkin mitä toimiston väki tekee palkkansa eteen. Siellä on sakkia kuin Salpausselällä mutta mitään ei saada hoidettua.muistatteko vielä ajan kun pelaajat tekivät kotikutoisia videoita päivästään ja Vallinin Arska pääsi ihan valtakunnan mediaan videollaan. Nykyään väsyneet ennakot samoilla kyssäreillä ja siinähän ne suurinpiirtein onkin pelaajien esittelyt. Kaiken maailman ammattilaista on palkattu ja silti toiminta oli ennen tuoreenpaa
Muistan erittäin hyvin. Pilke silmäkulmassa tehtyjä videoita. Eipä nuo videot olleet teknisesti mitään taidonnäytteitä, mutta sisällöltään viihdyttäviä.muistatteko vielä ajan kun pelaajat tekivät kotikutoisia videoita päivästään ja Vallinin Arska pääsi ihan valtakunnan mediaan videollaan. Nykyään väsyneet ennakot samoilla kyssäreillä ja siinähän ne suurinpiirtein onkin pelaajien esittelyt. Kaiken maailman ammattilaista on palkattu ja silti toiminta oli ennen tuoreenpaa
Samaa itsekin pohtinyt, että tekeekö suurin osa tästä toimiston porukasta hommia osa-aikaisena esim 10h/viikossa? Se voisi selittää miksi mitään uutta ei rakenneta, vaan painetaan vaan leikkaa liimaa samaa tuutista ulos.Mitä sitä turhaan tämmöisiä tekemään. Jokuhan saattaa vaikka kiinnostua seurasta ja raahautuu hallille kannustamaan. Ihmetellä täytyy. Mitä mediansisällöntuottaja/tuottajat tuolla tekee palkkansa eteen. Tai yleensäkin mitä toimiston väki tekee palkkansa eteen. Siellä on sakkia kuin Salpausselällä mutta mitään ei saada hoidettua.
Ketkähän KooKoon nyky pelaajista voisi edes hauskoja videoita tehdä. Voisi olla puisevaa menoa tiedossa.Muistan erittäin hyvin. Pilke silmäkulmassa tehtyjä videoita. Eipä nuo videot olleet teknisesti mitään taidonnäytteitä, mutta sisällöltään viihdyttäviä.
Voi niitä aikoja kun pienenä poikana pääsi kättelemään O-P Hakkaraista hallin aulassa. Voiskohan Sakke tehdä videoblogeja niin kuin O-P aikanaan.
KooKoon toimiston henkilökunnan määrä taitaa olla koko Liigan pienimpiä ellei peräti pienin, joten siihen voi pikkuisen vedota, kun ihmetellään seuran toimintaa tai toimimattomuutta. Paljon olisi kuitenkin parannettavaa ja uutta porukkaa toimistolle pitäisi saada. Seura voisi myös esitellä henkilökuntaansa aktiivisemmin kuin lyhyt kirjoitus nettisivuilla.Mitä sitä turhaan tämmöisiä tekemään. Jokuhan saattaa vaikka kiinnostua seurasta ja raahautuu hallille kannustamaan. Ihmetellä täytyy. Mitä mediansisällöntuottaja/tuottajat tuolla tekee palkkansa eteen. Tai yleensäkin mitä toimiston väki tekee palkkansa eteen. Siellä on sakkia kuin Salpausselällä mutta mitään ei saada hoidettua.
KooKoon toimiston henkilökunnan määrä taitaa olla koko Liigan pienimpiä ellei peräti pienin, joten siihen voi pikkuisen vedota, kun ihmetellään seuran toimintaa tai toimimattomuutta. Paljon olisi kuitenkin parannettavaa ja uutta porukkaa toimistolle pitäisi saada. Seura voisi myös esitellä henkilökuntaansa aktiivisemmin kuin lyhyt kirjoitus nettisivuilla.
Tämä nauratti (ja samalla sisäisesti itketti) kyllä itseänikin. Pitkästä aikaa yleisöä hyvin paikalla ja jopa hurmosta päällä, niin minkä helvetin takia sitä ei käytetä markkinoinnissa hyödyksi? Ei jaksaisi koko ajan olla kyseenalaistamassa toimiston osaamista, mutta onhan tämä nyt ihan ihme puuhastelua taas.KooKoon some osasto painaa parastaan. Instagramissa päivitys jossa kerrotaan kahden kotipelin viikosta ja kylkeen video missä palataan johonkin viikon takaiseen Ässät ottelun tunnelmaan. Pitäisiköhän mieluummin palata vaikka viikonlopun tunnelmiin, josta kaksi tärkeää voittoa. Eikö siinä olisi enemmän fiilistä tähän viikkoon.
Oishan se nyt liikaa pyydetty jos jotain luovuuttakin pitäisi alkaa käyttää näissä hommissa. Mitä turhaa kun voi jatkaa samalla jääräpäisellä kaavalla päivästä toiseen..Tämä nauratti (ja samalla sisäisesti itketti) kyllä itseänikin. Pitkästä aikaa yleisöä hyvin paikalla ja jopa hurmosta päällä, niin minkä helvetin takia sitä ei käytetä markkinoinnissa hyödyksi? Ei jaksaisi koko ajan olla kyseenalaistamassa toimiston osaamista, mutta onhan tämä nyt ihan ihme puuhastelua taas.
Siellä varmaan joku kiinalainen keinoälybotti tekee niitä. Saadaan halvalla ja varmaa tasalaatua.KooKoon some osasto painaa parastaan. Instagramissa päivitys jossa kerrotaan kahden kotipelin viikosta ja kylkeen video missä palataan johonkin viikon takaiseen Ässät ottelun tunnelmaan. Pitäisiköhän mieluummin palata vaikka viikonlopun tunnelmiin, josta kaksi tärkeää voittoa. Eikö siinä olisi enemmän fiilistä tähän viikkoon.
Ja KooKoo-lounaalla voisi joka päivä olla ruokalistalla tillilihaa.Voisko sen tuuttuut -hässäkän korvata jatkossa ihan vaan: #tillilihaa
Jälkiruokana joka päivä tillilihaa ja laihaa kahvia. Ja vielä sitä ala-asteelta tuttua kunnollista vanhan liiton valkoista räkää sitkeällä lihalla.Ja KooKoo-lounaalla voisi joka päivä olla ruokalistalla tillilihaa.
Kuulin huhua että kun kausi on ohi, tulee fanishoppiin tarjolle kuivattua tillilihaa.Markkinatilanteesta johtuen ruoan pitäisi myös olla kuivaa.