cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Kiitos linkistä, mutta taidan silti jatkaa YleX Aamun Vikin ja Köpin maanantaisen HockeyCornerin kuuntelua, jos vaihtoehtona on tämä analyysitehdas. :D
Linnanaho ja Petrell hehkuttaa KooKoon alkukautta ja joukkuetta. Alkaa jotain 35 minuutin kohdalla
Nykyinen sijoitus sarjan kärkikahinoissa ei ole sattumaa.
Eikös se näin mennytkin? Muistaakseni tuosta puhuttiin täälläkin silloin, kun Ahokkaan lähtö Turkuun varmistui.Jäi vähän sellainen mielikuva, että Ahokas on vinkannut toimistolle Salon siinä vaiheessa kun on itse ilmoittanut siirtyvänsä Turkuun. Ja hyvä niin.
Seppäsen urheilucastissa on meidän koutsi vieraana. Kannattaa käydä kuuntelemassa.
Jäi vähän sellainen mielikuva, että Ahokas on vinkannut toimistolle Salon siinä vaiheessa kun on itse ilmoittanut siirtyvänsä Turkuun. Ja hyvä niin.
Tuo oli hienoa aikaa silloin. Opettelin tähän Internet-maailmaan vähän yli-ikäisenä, toki. Tuo Sampo on nuorimmaiseni ja innokas KooKoofani tuolloinkin. Tilastomiehenä minulla oli "kunnia-asia" saada ottelun tilastot samana iltana tuonne Tilastomiehen sivuille,
Pusa Siren laittoi itsensä keskusteluissa likoon kertomalla miksei Tinke mahtunut mukaan joukkueeseen.
Mihin?Joo, jos tuohon aikaan itse kukin meistä opetteli internetin käyttöä, niin samat sanat pätee myös silloisten seurapomojen nettikäyttäytymiseen...
Olli Salo Urheilulehden valinta syyskauden valmentajaksi ja oikeinhan tuo meni.
Onko sulla heittää listaa tänne budjeteista.KooKoolla saman suuruinen pelaajabudjetti kuin esim. SaiPalla ja JYP:llä ja pienempi kuin Sportilla.
Liitteenä.Onko sulla heittää listaa tänne budjeteista.
Jukurit tekee tällä hetkellä kovaa tulosta liigan pienimmällä budjetilla. Se sattuu sieluun asti.Liitteenä.
Lähde ja muutakin tilastoa: (linkki Ylen uutiseen) TPS tavoittelee 700 000 euron tappiota, SM-liigan viime kauden yleisökeskiarvo karua katsottavaa – nämä taulukot kertovat kaiken liigaseuroista
Totta, ja tekee kyllä Kookookin budjettiinsa nähden todella kovaa tulosta. Jotenkin vähän tämä viime kausien vauhti sokeuttanut sitä missä kastissa ollaan taloudellisesti mitattuna.Jukurit tekee tällä hetkellä kovaa tulosta liigan pienimmällä budjetilla. Se sattuu sieluun asti.
Jukurit tekee tällä hetkellä kovaa tulosta liigan pienimmällä budjetilla. Se sattuu sieluun asti.
Tuota listaa kun katsoo, niin olen kanssasi täysin samaa mieltä. Silti se sattuu sieluun.Jukureitten pääomistajat ilmeisesti käyneet omalla taskullaan. En voi millään uskoa, että Jukureilla olisi KooKoota tai varsinkaan SaiPaa pienempi pelaajabudjetti.
Näyttää siltä että uuden torin suihkulähteessä uidaan keväällä.No niin, se on siinä! Torille
Todellinen yllätyspari finaaliin? Jos Liigan pudotuspelit alkaisivat nyt taulukon mukaan, etenisivät ratkaisupelit edellisten kohtaamisten perusteella mielenkiintoisesti - Leijonat
Kun Liiga on saavuttanut ansaitulle joulutauolle tullessa noin puolimatkan krouvin, eikä otteluitakaan pelata hetkeen, on nyt hyvä aika leikitellä kauden mahdollisella ratkaisulla. Kun joukkueet ovat pelanneet runkosarjaa noin puolet, alkaa sarjataulukko näyttämään aika realistiselta...www.leijonat.com