Mahtoikohan kaveri ottaa itse yhteyttä Kouvolaan? Vielä alkuviikosta oli EP Jobs osiossa Liiga joukkue, joka etsi laitahyökkääjää ja KooKoo lukeutuu näihin joukkueisiin jotka ovat rekiseröitynyneet EP:n Jobsiin.Malte Strömwall Kouvolaan | KooKoo
Siitä vielä virallinen vahvistus, eli Strömwall loppukaudeksi Kouvolaan.
Itse ymmärsin että KooKoo oli kiinnostunut hänestä ja oli sinne päin yhteydessä tuosta uutisesta. Huomasin myös EP:ssä tämän ilmoituksen ja oli vähän aika sitten sentteri ja laituri haussa myös täysin samoilla hakuehdoilla. Vaikuttivat olevan saman joukkueen ilmoituksia ja nyt on molemmat hävinneeet sieltä.Mahtoikohan kaveri ottaa itse yhteyttä Kouvolaan? Vielä alkuviikosta oli EP Jobs osiossa Liiga joukkue, joka etsi laitahyökkääjää ja KooKoo lukeutuu näihin joukkueisiin jotka ovat rekiseröitynyneet EP:n Jobsiin.
Malte Strömwall Kouvolaan | KooKoo
Siitä vielä virallinen vahvistus, eli Strömwall loppukaudeksi Kouvolaan.
Strömwall kirjoitti:- Aloitin viime vuoden AHL:ssä hyvin, mutta loukkaannuin joulukuussa enkä sen jälkeen pelannut niin hyvin.
Itse samaa mieltä Niemen pitäisin mielummin. Nythän pitäisi Salmelan tervehtyä ensi viikon jälkeen jos poissaolotilannetta on uskominen. Eli periaatteessa Tuhkasen voisi laskea menemään ja Salmela ottaisi sen tontin.Riippuu tietysti täysin onko pelikuntoinen. Sitten Robin ja Forsberg hyppäävät mukaan mahdollisesti jossain vaiheessa? Vainion varaan tuskin pystyy laskemaan mitään, kun ei tahdo millään pysyä ehjänä.Toivottavasti on vahvistus.
Tuhkanen-Niemi kaksikkoa lienee jatkettava. Itse pitäisin mieluummin Niemen koko kauden, mutta nyt tarvitaan pakkeja kun Robinin toipuminen otti takapakkia ja Vainio loukkaantui taas.
Itse samaa mieltä Niemen pitäisin mielummin. Nythän pitäisi Salmelan tervehtyä ensi viikon jälkeen jos poissaolotilannetta on uskominen. Eli periaatteessa Tuhkasen voisi laskea menemään ja Salmela ottaisi sen tontin.Riippuu tietysti täysin onko pelikuntoinen. Sitten Robin ja Forsberg hyppäävät mukaan mahdollisesti jossain vaiheessa? Vainion varaan tuskin pystyy laskemaan mitään, kun ei tahdo millään pysyä ehjänä.
En muista yhtään peliä Savilahdelta sentterinä.Mitenköhän pystyisikö Savilahti pelamaan keskellä, kun palaa sairastuvalta? Elite kertoo pelipaikaksi LW/C.
Joo sitten laitaan vaan. Alkaa olemaan laitureilla kilpailu sitten, jos kaikki pysyy terveenä.En muista yhtään peliä Savilahdelta sentterinä.
Joo sitten laitaan vaan. Alkaa olemaan laitureilla kilpailu sitten, jos kaikki pysyy terveenä.
Saa nähdä ehtiikö Jacobsson koko kautena askiin. Siihen malliin puhuttiin kun Tuhkasen ja Niemen jatko julkaistiin ettei tietoa paluusta ole
Ja pitkä loukkaantuminen tarkoittaa sitä, että Kultanen tarjoaa kohtapuoliin jatkoa ensi kaudelle.
Samaa mieltä ilman muuta jatkosopimusta Jacobssonille. Sen sijaan Veeti Vainion kohdalla ehkä jättäisin tekemättä. Tietystä vaikuttaa paljon pystyykö esim loppukauden pelaamaan vai hajoaako taas? Potentiaali Veetissä löytää ja huonoa tuuria ollut näiden loukkaantumisten kanssa. Keskitalon option käyttäisin myös.No niin minäkin tarjoaisin. Uskoisin, että palkkapyyntö saattaa jopa laskea ensi kauden osalta, johtuen tietysti loukkaantumisen vuoksi pieleen menneestä tästä kaudesta. Onhan Jacobsson jo osoittanut tasonsa liigassa, joten mikään arpa ei ole kyseessä ja muutenkin Jacobsson on erittäin pidetty pelaaja, kenellä asenne on kunnossa. Jos ja kun tulee kuntoon niin miksei sopimusta voisi tarjota ensi kaudelle?