Mainos

KooKoon fanituotteet

  • 92 468
  • 382

Keyser

Jäsen
Ostin kauden alussa tuon hupparin
Välillä ihmetyttää kyllä miten kujalla tässä joukkueessa ollaan jostain ihan perus tekemisestä. Minä näen kyseiset vaatteet nyt ensimmäistä kertaa. Luulin siis, että ovat jotain ihan uutuuksia.

Seuran Facebookissa, Instagramissa, Tiktokissa missään ei ole mainittu sanallakaan, että kauden alusta asti on ollut uutta kampetta saatavilla, ei edes jumalauta ole jotain banneria Kookoo sivuilla että olisi uutta paitaa myynnissä. Piti ihan itse kaivella tuolta jostain sivulta 17 esiin nuo t-paidat.

Eikö kiinnosta vai eikö vaan kuulu kenenkään vastuulle? Onko siellä ylipäänsä töissä ketään vai onko AI ottanut hommat haltuunsa siellä jo
 

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Välillä ihmetyttää kyllä miten kujalla tässä joukkueessa ollaan jostain ihan perus tekemisestä. Minä näen kyseiset vaatteet nyt ensimmäistä kertaa. Luulin siis, että ovat jotain ihan uutuuksia.

Seuran Facebookissa, Instagramissa, Tiktokissa missään ei ole mainittu sanallakaan, että kauden alusta asti on ollut uutta kampetta saatavilla, ei edes jumalauta ole jotain banneria Kookoo sivuilla että olisi uutta paitaa myynnissä. Piti ihan itse kaivella tuolta jostain sivulta 17 esiin nuo t-paidat.

Eikö kiinnosta vai eikö vaan kuulu kenenkään vastuulle? Onko siellä ylipäänsä töissä ketään vai onko AI ottanut hommat haltuunsa siellä jo
Tuskin kiinnostaa. Luulisi yleisestikkin, että markkinointi ja viestintä pelaisi kun kuitenkin KooKoolla on kaksi työntekijää markkinointi- ja viestintäpuolella (sisällöntuottaja ja markkinointiassistentti).

Fanituotteita jaksoin joskus katsella ja odotella mutta enää en jaksa. Lähinnä tylsyyttämme käydään pelien aikana kaverin kanssa katsomassa, että mitä uutta on tällä kertaa tullut. Kaulahuivin voi ostaa vielä siksi, että siinä on KooKoon logo mutta vielä en ole pelipaidan lisäksi ostanut mitään vaatetta. ”Uusi” t-paita on kai ihan ok KooKoon standardeilla mutta itse olisin enemmän merkkipaitojen perään tai ns. collabien perään jossa KooKoo tekisi yhteistyötä vaatevalmistajien (mieluiten ehkä urheiluvaate) kanssa.

Saisivat siitäkin paljon sisältöä ja osallistavaa toimintaa kun julkaisisivat suunnittelukilpailun joihin saisi ohjeiden ja sääntöjen puitteissa osallistua. Sitten jollain tavalla (esim. Äänestämällä somessa) tulisi eniten ääniä saaneet tuotteet myyntiin. Ja jos ei uskalleta ottaa riskiä niin sitten vaikka niin, että ensin vastaanotetaan tilaukset jonka jälkeen tilataan tai valmistetaan tuotteet. Monessa paikassa menee muutenkin tänä päivänä noin.
 

Keyser

Jäsen
Tuskin kiinnostaa. Luulisi yleisestikkin, että markkinointi ja viestintä pelaisi kun kuitenkin KooKoolla on kaksi työntekijää markkinointi- ja viestintäpuolella (sisällöntuottaja ja markkinointiassistentti).

Fanituotteita jaksoin joskus katsella ja odotella mutta enää en jaksa. Lähinnä tylsyyttämme käydään pelien aikana kaverin kanssa katsomassa, että mitä uutta on tällä kertaa tullut. Kaulahuivin voi ostaa vielä siksi, että siinä on KooKoon logo mutta vielä en ole pelipaidan lisäksi ostanut mitään vaatetta. ”Uusi” t-paita on kai ihan ok KooKoon standardeilla mutta itse olisin enemmän merkkipaitojen perään tai ns. collabien perään jossa KooKoo tekisi yhteistyötä vaatevalmistajien (mieluiten ehkä urheiluvaate) kanssa.

Saisivat siitäkin paljon sisältöä ja osallistavaa toimintaa kun julkaisisivat suunnittelukilpailun joihin saisi ohjeiden ja sääntöjen puitteissa osallistua. Sitten jollain tavalla (esim. Äänestämällä somessa) tulisi eniten ääniä saaneet tuotteet myyntiin. Ja jos ei uskalleta ottaa riskiä niin sitten vaikka niin, että ensin vastaanotetaan tilaukset jonka jälkeen tilataan tai valmistetaan tuotteet. Monessa paikassa menee muutenkin tänä päivänä noin.
Joo siltä se ainakin ulospäin näyttää. Silti surullista, koska juuri nyt kun tilanne on tiukka niin toivoisin, että siellä annetaan 100% seuran eteen ja käännettäisiin kaikki kivet, josta lisää tuloja olisi mahdollista saada.

Kyseenalastaisin hieman onko siellä tehtävissä tällä hetkellä oikeat henkilöt, jos ei kiinnosta tehdä mitään asiaa paremmin vaan mennään aina helpoimman kautta.

Sinunkin antamat esimerkit olisivat kerrassaan mahtavia, mutta tuon eteen joutuisi näkemään vaivaa, menemään pois mukavuusalueelta. Pitää olla tahtotila mennä eteenpäin, eikä vaan tehdä asioita tutulla turvallisella ja helpolla tavalla..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: AJM

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
No nyt on riskinottajalle sauma, kovempi riski kuin Paajasen ja Leskisen kahden vuoden sopimukset. Sieltä voi hyvin paljastua 50 eurolla pinkkejä kortsupipoja, eli hmm vähintään 50 kappaletta niitä.
 

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Joo siltä se ainakin ulospäin näyttää. Silti surullista, koska juuri nyt kun tilanne on tiukka niin toivoisin, että siellä annetaan 100% seuran eteen ja käännettäisiin kaikki kivet, josta lisää tuloja olisi mahdollista saada.

Kyseenalastaisin hieman onko siellä tehtävissä tällä hetkellä oikeat henkilöt, jos ei kiinnosta tehdä mitään asiaa paremmin vaan mennään aina helpoimman kautta.

Sinunkin antamat esimerkit olisivat kerrassaan mahtavia, mutta tuon eteen joutuisi näkemään vaivaa, menemään pois mukavuusalueelta. Pitää olla tahtotila mennä eteenpäin, eikä vaan tehdä asioita tutulla turvallisella ja helpolla tavalla..
Näinhän se on. Ei ole helppoa lähteä mukavuusalueelta pois mutta Liiga joukkue pitäisi olla niitä harvoja työpaikkoja joissa siihen kannustetaan. Nyt vaikuttaa siltä, että kunhan someen tulee postaus tai on olemassa fanituotteita niin niiden parantamiselle ei nähdä lisäarvoa.

Hankalaa lisätyötä sen ei käytännössä pitäisi ammattilaiselle aiheuttaa kun kaikki ehdotukset tulisivat faneilta. Lähinnä ehkä sen sopimisen esimiehen kanssa, että miten tuo käytännössä toteutetaan. Mutta minkäänlainen lisätyö on hankalaa ja voi tuntua turhalta jos ollaan tyytyväisiä nykytilanteeseen eikä ole intohimoa.

Itse viestintä- ja markkinointialan asiantuntijana keskityn ehkä tarpeettoman paljon juuri siihen puoleen KooKoon toimintaa. Tällä hetkellä se näyttää siltä, että sitä pyörittää yksi harjoittelija tai yksi osa-aikainen ihminen joka on ”vaan töissä siellä”.

EDIT: Plussaa annan kuitenkin pelaajaesittelyistä ennen peliä. Ei siis pelkkää negaa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Luulis että meillä olis rätein ja lumpuin myynti priimaa kun Matti organisaatiossa mutta ei ole

Noh tuotteet oli parhaita ensimmäisellä liigakaudella ja sitten mistä aita matalin vuodesta toiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös