Ei oo kauppa auki eikä appikaan toimi,voevoe.
Tässä vielä linkki KooKoon etusivulle jossa mainitaan että shop aukeaa uusittuna Elokuussa:Mikä voivottelun paikka tuo nyt on? Jo pari viikkoa sitten kyseisten päivitysten uutisoinnissa on mainittu, että "uudistukset pyritään saamaan käyttökuntoon ennen syyskuun puoliväliä ja kauden avausta".
Tässä vielä linkki kyseiseen uutiseen.
Ainakin uudistuneesta KooKoo -appista löytyy linkki kauppaan. En tiedä kuinka kesken kauppa on mutta hieman sekava se on mielestäni.Totaa... nyt ei löydy linkkiä kauppaan etusivulta. Onkos se edelleen ns. under construction? Vai hä?
Tuolta sivupalkista löytyy ainakin minulla...Kausi on alkanut, mutta kauppa ei ole toiminnassa. Verkkosivuilta on linkki kauppaan, mutta se tuo takaisin aloitussivulle. KooKoo-appista en linkkiä kauppaan edes löytänyt.
Ehkä KooKoo haluaa myydä fanituotteitaan vain harvoille ja valituille, kuten nimimerkille @Epämigeliläinen ;)
Vakavasti puhuen: nyt tämä homma kuntoon. Kansa haluaa kortsupipoja!
Miksei fanishopissa ole tätä hupparia myynnissä mikä Gröndahlilla on ennakossa päällä. Ostaisin heti! Tuollaista kehtaisi pitää päällään, toisin kuin niitä nykyisiä hirvityksiä
Miksei fanishopissa ole tätä hupparia myynnissä mikä Gröndahlilla on ennakossa päällä. Ostaisin heti! Tuollaista kehtaisi pitää päällään, toisin kuin niitä nykyisiä hirvityksiä
Siellä pelissä oli myös aivan huikean legendaariset Playoff 2023 paita ja huivi (?), 5€/kpl. Silmä ei näissä tuotteissa lepää - kaikkiaan karseaa tuo meno on, ei siitä mihinkään pääse.
Sentään hallilla tuli bongattua 700€ Soimakallion pelipaita ihan fanikäytössä. Siinä vinkki KooKoolle mikä voisi myydä; laadukas retro, niin pelipaidat legendojen nimillä kuin T-paidat, joissa olisi nimi/numero selässä - toteutus siis muutakuin paintillä kirjoitettu ja Silenille painoon. Aina voi unelmoida.
Ei kai Silenille? Kaiken tämän kriitikin yksi haarahan on se, että KooKoolla on oma bisnes nämä brooderauspalvelut. Mutta eihän suutarin lapsellakaan kenkiä ole...
Hyvin bongattu, vaikkakaan tuo paita ei tosin ollut juuri se huutokaupattu yksilö, vaan sen pari. Huutokaupattu paita myytiin Kouvolan ulkopuolelle keräilijän yksityiskokoelmaan, josta se ikävä kyllä tuskin löytää enää Lumonille. Tämä meikäläisen yksilö oli roikkunut henkarissa jo lähes kolme vuosikymmentä, joten sen olikin jo aika päästä hieman tuulettumaan.Sentään hallilla tuli bongattua 700€ Soimakallion pelipaita ihan fanikäytössä.
Jos tuolla logolla varustettua kamaa kehtaa päällään pitää. Niin kannattaa hakeutua hoitoon.Jumalauta kun kyykyttää Jukuritkin meitä tässä 6-0. Halloween-paita esim tuolla on hienompaa kuin mitä meillä on tuolla koskaan ollut, ajassa kiinni.
Pukeutuminen | Verkkokauppa
kauppa.jukurit.fi
Mutta hei positiivista: Kaveri osti juuri 5€ ale-laarista playoff 2023 T-paidan ja totesi, että ei tarvitse enää huolehtia jos ruokaa tippuu paikalle, kun koko etumus on kuin pinnoitettu muovilla niin senkun pyyhkäisee ja jatkaa matkaa!
Jos tuolla logolla varustettua kamaa kehtaa päällään pitää. Niin kannattaa hakeutua hoitoon.
Mutta tosiaan noihin kannattaisi oikeasti panostaa. Kyllä niistä pienistä puroista se jokikin syntyy.
Itse asiassa jos oikein pilkkua viilataan, niin Jukurien valikoimasta löytyy edelleen tuo legendaarinen kortsupipo, mutta Kookoolla sellaista ei enää ole.No se (logo) on toinen juttu, mutta valikoima ja tuotteiden tyylikkyys tappaa KooKoon kortsupipotoimikunnan tuotokset.
Mikäs KooKoon vastaava summa on fanituote myynnistä? Paljonko ollaan tienattu niillä? Tuskin paljoa kun niitä kukaan ei halua ostaa....?Toisesta ketjusta poimittua, Tappara on onnistunut kasvattamaan fanituotemyyntiä tasosta 400K tasoon 2M kaudessa, Ilves onnistunut nostamaan myyntiä 70% … HIFK taas myy saman verran kuin 20v sitten noin.
HIFK osiossa kiteytettiin aika hyvin se mikä nostaisi myyntiä; ajatonta, simppeliä ja laadukkasta. Tällöin tuote ei myös vanhene hyllyssä niin nopeaan, ei tarvi polkumyyntiä. Samassa hinta pidettävä kohtuullisena, että heräteostoksia tulee herkemmin.
Menestys toki merkitsee, mutta myös se tuotevalikoima ratkaisevaa. Jotain tuolla yritellään, mutta on tuo niin minimitasolla, lapsen juniorijääkiekkojoukkueella on hienompia oheistuotteita myynnissä.