Punkku kirjoitti:Mielenkiintoista nähdä mitkä tulee olemaan kentälliset sitten kun Tatu pääsee mukaan. Kakkoskenttä pitäisi ainakin säilyttää nykyisellään, ykkösessä taas Saarelalla tuntuu kulkevan, joten ketju Tatu-Luigi-Saarela olisi varmaan kokeilemisen arvoinen.
koukou kirjoitti:Tammelin on varmasti ollut tyytyväinen kun sai hakattua kaksikymppisen junnun naaman turvoksiin...
Ringo kirjoitti:Varmaan näit, että 1. ja 2. erässä ykköskenttä sai riittävästi peliaikaa, mutta 3. erässä heitä luultavasti huiluitettiin. Ottelun ratkettuahan ykkönen pelasi tosi vähillä vaihdoilla ja lopussa ei juuri ollenkaan vaikka oli ylivoimaa.
koukou kirjoitti:Samoin ihmettelen urputusta kolmannen erän pelistä, joka oli juuri oikeanlaista neljän maalin johtoasemassa, ei mitään yltiöpäistä hyökkäilyä tms. vaan oman pään kautta ja jos paikkaa nousuu ei ole niin punaviivalle, kiekko kulmaan ja vaihtoon. Kukaan ei muista enää parin viikon kuluttua millaista peli oli kolmannessa erässä.
Kaukalon laidalla kirjoitti:No, no... kyllä tämä kaksikymppinen pelaaja yritti parhaansa mukaan osallistua tappeluun, mutta Tammelin nyt kerta kaikkiaan oli siinä lajissa parempi.
Vinka kirjoitti:Kyllä se siltä näytti että Gärdström parhaansa mukaan yritti suojautua iskuilta, viimeinen isku taisi lävähtää suoraan naamaan siten, että linjatuomari piteli Gärdströmin käsiä takana.. Saa nähdä säästyttiinkö vakavammilta vammoilta. Kyllä Tammelinilla mopo karkasi.
Noinko kirjoitin? Pelaamista ei lopetettu vaan alettiin ajattelemaan oman pään kautta ja ainakaan minun silmiini mitään lopettamista tai otetta ei vastustajalle annettu sen enempää. Ainut mikä loppui oli keskialueella haastamiset ym. vaan varman päälle pelattiin ja jos oli kiekon menetyksen uhka, heitettiin kiekko päätyyn.Mauritzio kirjoitti:Eli neljän maalin johtoasemassa täytyy lopettaa pelaaminen kokonaan ja antaa ote vastustajalle?
Tuohon tilanteeseen varmaan vaikuttaa aika paljon kummasta leiristä tilannetta katsoo, joten en siitä sen enempää ala väittelemään.Kaukalon laidalla kirjoitti:Mopo karkasi Tammelinilta, Gärdströmiltä, Haapa-Arolta ja Salolta, ja lähellä oli mm. Hanan ja Isosalon kohdalla. Minun vinkkelistäni Gärdströn kyllä kovasti yritti aluksi tapella, mutta jäi sitten alakynteen kun Tammelin onnistui saamaan paidan vedettyä naaman yli. Tietenkin ikävää mikäli tuomari on pidellyt Gärdströmiä käsistä kiinni, se ei liene ihan tuomarin oppikirjan mukaista.
Kaukalon laidalla kirjoitti:Minun vinkkelistäni Gärdströn kyllä kovasti yritti aluksi tapella, mutta jäi sitten alakynteen kun Tammelin onnistui saamaan paidan vedettyä naaman yli.
koukou kirjoitti:Noinko kirjoitin? Pelaamista ei lopetettu vaan alettiin ajattelemaan oman pään kautta ja ainakaan minun silmiini mitään lopettamista tai otetta ei vastustajalle annettu sen enempää. Ainut mikä loppui oli keskialueella haastamiset ym. vaan varman päälle pelattiin ja jos oli kiekon menetyksen uhka, heitettiin kiekko päätyyn.
Tähänkään väittelyyn en jaksa lähteä, mutta loppukaneettina itse olen erittäin tyytyväinen KooKoon esitykseen myöskin kolmannen erän osalta. Kyseistä "varmaa peliä" näet kaikilta joukkueilta johtoasemassa, ja nyt puhutaan kuitenkin vain kolmannen erän ensimmäisestä 5-10 minuutista, jonka jälkeen tuto tyytyi kohtaloonsa ja KooKoo pystyi avata taas peliä, kun Tuto ei tullut samalla tahdolla päälle.Mauritzio kirjoitti:Aivan noin et kirjoittanut, kentällä sen sijaan tapahtui juurikin kuvailemallani tavalla.
ukkometso kirjoitti:Ilola vs. Korhonen, molemmat painavat melko vauhdilla, toinen pärjää myös kokonsa puolesta, eli löytyykö eroa pelillisesti?
Everton kirjoitti:Kilpailusäännöistä:
Ilolahan pelasi tiistaina Salamat-pelissä. Mä ymmärtäisin tuon säännön niin, että perjantai on kolmas vuorokausi tiistain jälkeen. Eli sen mukaan Ilola ei saisi pelata. Mutta eiköhän (toivottavasti ainakin) Mansikka ja kumppanit tunne pykäläviidakon minua paremmin.
Makke kirjoitti:Odotellaan vielä rauhassa lopullista tulosta....Epäilen, että tulos pysyy samana sääntörikkomuksesta huolimatta, onhan tästä muistaakseni olemassa ennakkotapaus parin vuoden takaa Hermeksen osalta.
Tästä on kyllä pakko olla samaa mieltä. Moinen temppu ei olisi kovin "äijämäinen"... Huikea on ollut KooKoon tason nosto, tuleekohan pleijareihin toinenkin musta hevonen Vantaan lisäksi???Putte kirjoitti:Sen verran kyllä mitä TuTon valmentajaa Ika Lehkosta tunnen, niin Ikassa on kyllä sen verran munaa, että hän nyt viimeisenä lähtee eilisen nöyryytyksen jälkeen hakemaan kabineteista päätöstä ottelutuloksen muuttamisesta. Joku muu tuohon halpamaiseen tekoon voisi vielä syyllistyä, mutta ei varmasti Lehkonen.
Putte kirjoitti:En ole tutustunut tuohon pykäläviidakkoon, mutta luulisin, että KooKoossa ollaan oltu yhteydessä jääkiekkoliittoon ja tarkistettu Ilolan pelikelpoisuus. Sen verran kyllä mitä TuTon valmentajaa Ika Lehkosta tunnen, niin Ikassa on kyllä sen verran munaa, että hän nyt viimeisenä lähtee eilisen nöyryytyksen jälkeen hakemaan kabineteista päätöstä ottelutuloksen muuttamisesta. Joku muu tuohon halpamaiseen tekoon voisi vielä syyllistyä, mutta ei varmasti Lehkonen.
Kaukalon laidalla kirjoitti:No, no... kyllä tämä kaksikymppinen pelaaja yritti parhaansa mukaan osallistua tappeluun, mutta Tammelin nyt kerta kaikkiaan oli siinä lajissa parempi. Minkä ikäisen Gärdströmin pitää olla, ennenkuin häntä saa rehellisessä mies miestä vastaan matsissa lyödä? 25? 30?
Ennenkuin Tammelinia ihan kauheasti paheksutaan, muistellaan illan ensimmäisen tappeluparin lievän voittajan, Haapa-Aron tuuletuksia kun hän marssi pukuhuoneeseen. Kovasti yleisö taputti. Vastassa oli muuten yksi TuTon todellisista kääpiöistä, 1985 syntynyt kaveri.
Ottelutapahtuma oli värikäs ja viihdyttävä. Kukaan ei liiemmin loukkaantunut, joten eiköhän jatketa kautta.
ukkometso kirjoitti:- koskahan Sompin uusi soppari julkaistaan, siis Kouvolan Teatteriin! (heh)