H
HHude93
On. Mutta on siellä villikortti kierroksella päässeitäkin. Mutta se ei nyt ollut pointtini tässä
On. Mutta on siellä villikortti kierroksella päässeitäkin. Mutta se ei nyt ollut pointtini tässä
Mikäs se CHL sitten on? Onko sinne valittu joukkueet menestyksen mukaan?
Ei ammattilaissarjaan kuulu kabinettinousut, urheilullinen menestys se olla pitää!!!
Onneksi on ammattilaissarja CHL olemassa!
Onneksi on ammattilaissarja CHL olemassa!
#HIFK Euroopaan #chlfi, #HJK Euroopaan, #UELfi sekä #Jokerit Euroopaan, #KHLfi . Mahtaa olla melko tyhjät hallit kasvattajaliigassa #liiga
Gallup.
Haluatko HIFK:n ajavan Eurooppalaista liigaa vai jatkavan kansallisessa kasvattajaliigassa? #Liiga #CHL #chlfi #hifk
Ja kyllä mä uskon että enemmän kansainväliset pelit tuo katsojia, kuin kansallisen kasvatusliigan. Näin ainakin toivon!
@HIFKHockey, minkä takia ette myy CHL kausikortteja, uskoisin että kysyntää olisi enemmän kuin liigakausareissa? Mä ainaskin hommaisin!
mahtaa olla kansallisessa kasvatusliigassa tyhjät hallit. #Liiga?
Minkäs sille mahtaa että kiinostus on ainakin meikällä kovempi kansainvälisen sarjaan kuin kansalliseen kasvatussarjaan? Yritän vain puhua ihmisiä hallille että tästä tulisi jotain. Sori jos olen pahoittanut mielesi
Minkäs sille mahtaa että kiinostus on ainakin meikällä kovempi kansainvälisen sarjaan kuin kansalliseen kasvatussarjaan? Yritän vain puhua ihmisiä hallille että tästä tulisi jotain. Sori jos olen pahoittanut mielesi
... Toisaalta aivan naurettavaa laajentaa sarjaa 15 jengiin...
Katotaan nyt tosin, että miten tuo Ilveksen homma kehittyy.
Ei siis mitään Ilvestä vastaan, mutta niin kovaa tappiota tekevä organisaatio ja nyt taas samat vanhat "tekijämiehet" puikoissa, etten pitäisi mahdottomana sitäkään, että Ilves aloittelee pian hommaa alusta, alemmilta sarjaportailta.
Onko siinä nyt sitten jotain ihmeellistä tai väärää, että jos pelaaja kehittyy niin hyväksi ettei kotimainen sarja tarjoa enää haasteita, hän siirtyy urallaan eteenpäin ja paremmin taitotasoaan (ja palkkatoivettaan) vastaavaan sarjaan? Mun mielestä tää on ihan normaali urapolku ammatikseen kiekkoilevalle.Kasvatussarjalla tarkoitan sitä, että jos pelaaja alkaa pärjäämään liigassa on tuleva osoite todennäköisesti KHL, kuten ollaan aiemmin saatu huomata. Pelkään nyt että tämä vasta alkaa kun jokerit KHL:ssä pelaavat, vievät he parhaat liigapelaajat KHL:ään.
Luuletko oikeasti että tuosta CHL:stä tulee yhtään sen suositumpi kun aiemmistakaan vastaavista muoviviritelmistä? Minä luulen, että CHL:llä on edeltäjiään ainoastaan marginaalisesti suurempi mahdollisuus vakiinnuttaa paikkansa suomalaisten sydämissä, ja sekin johtuu ainoastaan siitä, että Liiga heikentää itse asemaansa pitkällä tähtäimellä tällä sulkemispelleilyllä ja sillä että se vuotaa (Jokerit, seuraavaksi joku muu?) KHL:n suuntaan.Eihän siinä mitään väärää ole, mutta olisihan se ikävää seurata sivusta jos rakas seurasi kuihtuisi ? Toki pelaajille se on erittäin hyvä juttu että saavat parempaa palkkaa ja ennemmän haastetta uralleen.
Ainakin mua alkanut ärsyttää tämä "kasvatussarja" status, jonka takia toivon että HIFK ottaisi tulevaisuudessa Jokereista mallia ja lähtisi kansainväliseen liigaan, ei sentään KHL:ään vaan suomalais-omistuksessa CHL:ään pelaamaan jolloin HIFK:n pelaajabudjetti nousisi ja HIFK pystyisi taistelemaan lähes samoista pelaajista esim Jokereiden kanssa? Tai muun KHL seuram kanssa.
Minä en kyllä ole keltään kuullut että CHL olisi kiinnostavampi kuin Liiga, tai no nyt yksi ihminen on niin sanonut mieltävänsä.Kyllä, haluan uskoa siihen että 5kerta toden sanoo ja että CHL:stä tulisi tulevaisuudessa euroopan suosituin kiekkosarja. Tässä on KHL:lle kova haastaja.
Mutta aika sen näyttää, tässä tarvitaan pitkäjänteisyyttä.
Kyllä se SM-Liigan voittaminen on kuitenkin the juttu, vaikka CHL olisi millainen spektaakkeli.
Mikä tuntuu? En minä ole koskaan pelannut jääkiekkoa Liigassa, niin mistäs minä tietäisin miltä se tuntuu. Kannattajana se Liigan mestaruus oli huikea kokemus ja enemmän se 2010 TPS sarjan tappio otti tunnolle kuin muovisen champions cup finaalin häviäminen 2007. Oliko tarpeeksi kattavasti vastattu vai mitäköhän tällä hait?Miltä se tuntuu?
Kyllä se SM-Liigan voittaminen on kuitenkin the juttu, vaikka CHL olisi millainen spektaakkeli.