KooKoo voitti mestaruuden silloin, kun luvattiin, että mestari nousee Liigaan, jos taustat ovat kunnossa. Tämän myös KooKoo teki voittamalla sen mestaruuden juuri silloin, kun sen arvo oli kaikista suurin koko Mestiksen historiassa.
Toivon tosiaankin, että KooKoo käyttää tämän markkinoinnissa hyväksi vielä paremmin, kuin mitä nyt ollaan saatu aikaiseksi. Mielenkiintoista nähdä vaikutukset myös yleisömääriin Kouvolassa, kun paikka julkistetaan. Panokseton kausi on kyllä jo nyt näkynyt kiinnostuksessa, vaikka kausareita myytiin ennätysmäärä johtuen Liiga-bonuksista. Toki vaikea markkinoida tuotetta, kun slogan on; "Tule katsomaan räntäsateessa ja arktisessa tuulessa lokakuussa, kun KooKoo kohtaa keuruulaisen KeuPa HT:n, jonka kotihallissa ei ole edes pukukoppeja ja joidenka pelaajistosta et osaa nimetä yhtään pelaajaa. Mikä parhaiten ottelutuloksella ei ole mitään merkitystä, koska KooKoo on jo Liiga-paikkansa lunastunut. Voit siis jopa kannattaa KeuPaa! Liput 16e."