Samoin. Toivon todella, että Kolekin kanssa saadaan rustattua jatkosopimus. KooKoo ei saa mistään parempaa valmentajaa kuin Vlado. Vlado on ilmeisesti viihtynyt myös itse hyvin Kouvolassa ja KooKoossa, joten mitenkään poissuljettuna en näe Vladon jatkamista KooKoossa.
Mä taas kaikella kunnioituksella olen kääntymässä siihen suuntaan, että Putin voisi siirtyä sivuun kuten hänen kollegansa teki velivenäjän suunnalla. Tämä kortti on jo nähty ja ennenkuin menee homma menee ihan mansikaksi (viimeisen kauden), niin voitaisiin tehdä vaihto. Kaveri antaa henkilökohtaisuuksien tulla joukkueen menestyksen väliin vrt. Nurmberg, Somppi jne. Vaatimustaso on kyllä kova, mutta missä on päämäärä? Peli on ailahdellut aivan liikaa molempina kausia ja en pidä siitä, ettei valmentaja reagoi kun peli lässähtää.
Kolek asettaa mielestäni liian tiukat rajat luoville pelaajille ja tällöin tuloksena ei ole sellaista kiekkoa josta henkilökohtaisesti pidän. Minun käsitykseni kiinnostavasta jääkiekosta on hyökkäävää, luovaa ja sellaista missä persoonien annetaan olla persoonia. Tämän kauden peli oli sitä parhaimmillaan, mutta nyt on taas niitä samoja elementtejä ilmassa kuin mitä ollaan nähty jo aiemminkin.
Ei Kolek ole varmasti huono valmentaja tai huono valinta, mutta en vain pidä varauksetta hänestä tai hänen linjauksistaan pelaajapolitiikan ja taktiikan kannalta. Kolek tuntuu olevan taktisesti köyhä tai vähintään hidas, koska reaktio notkahduksiin on ollut aina huono - hakee ilmeisesti sitä isä Reijolta tuttua "pitkillä vaihdoilla saa saman hyödyn kuin aikalisällä".
Oletko lukenut mitä P.Sihvonen on Vladosta kirjoittanut?? Onko P.Sihvonen moittinut Kookoon pelikirjaa?
Ei Kookoon menestyminen ole todellakaan valmentajasta kiinni, kyllä nykykiekossa tarvitaan menestymiseen valmentaja, jolla on selkeä pelikirja tai gameplan tai miksi ikinä haluatkin asiaa kutsua.. Vladolla on asiat kunnossa, Kookoon peli on hyvin organisoitua ja tehokasta.
Olet oikeassa että liian pitkä valmennussuhde ei välttämättä toimi samassa seurassa.. Tämän ongelman aiheuttaa lähinnä se, että valmentaja itse ei vaivaudu kehittämään pelikirjaansa, vaan nojaa vanhoihin metodeihinsa, Vlado ei ole tällainen valmentaja, vaan on valmis oppimaan uutta. Tulevaisuuden liigavalmentaja, tai jonkun muun maan pääsarjavalmentaja. Jatkopahvia käteen vaan kylmästi. Meillä on tällä hetkellä valmentaja, joka kuuluu Suomen Top-10:iin kevyesti. Liigassa on monta huonompaa valmentajaa tälläkin hetkellä ja Mestiksessä ei ole yhtään Vladoa parempaa. Piste.