Minne lähtee ja onko lähtö ilmoitettu jossakin?Vuosisadan emämunaus... Veeti Väisänen ei jatka KooKoossa
Vielä ei tiedä mutta KooKoon uusin julkaisu, listan ensimmäinen nimi VäisänenMinne lähtee?
Nyt on hyvä palata tähän kuukausia vanhaan luokitteluun. Itse komppasin tätä lievin muutoksin, mutta pääpiirtettäin olin samoilla linjoilla.Ehdottomasti ulos: Malik, Setänen, Kukkonen, Gröndahl, Molin, Valkeejärvi (bonus: Leskinen)
Mieluusti muualle: Aaltonen, Ottosson, Andersson, Suuronen (olen pahoillani)
Ihan sama: Liikonen, Teräväinen, Emanuelsson, Török
Saisi jatkaa: Ilomäki, Koblizek, Korhonen
Jatkoa tai toimiston väki ulos: Väisänen, Barton
Bonus/tekemätön paikka, mutta kusen hunajaa jos jatkaa: Tardif, D'Astous
Tällänen joukkue on sitten rakenteella.Kobli-"Jmj"-X
Barton-X
Leskinen-X-"Gallo"
"Motin"-X
Heinonen-Paajanen-X
Lehtivuori-Suomi
Engberg-"Mäkinen"-"Oden"
7 Arska
X
"Kake Randelin"/Vopra
Rotaatio Jaakola Török Valkeejärvi Nurmi "Ahlroth".
Kyllä tuosta listasta ois aika monta mielellään pitänytkin. 18 lähtijää, melkoinen määrä on.Vielä ei tiedä mutta KooKoon uusin julkaisu, listan ensimmäinen nimi Väisänen
Näin uutisoitiin aiemmin.Eikös Rairaman pitänyt jatkaa u-20 valmentajana?
Tätä kun katsoo, niin ulkoa siis pitää löytää vähintäänKooKoon sopimustilanne:
Maalivahdit:
#70 Stepan Vopravil, 2025 (CZE)
Puolustajat:
#6 Joonas Lehtivuori, 2025
#17 Ari Gröndahl, 2025
#49 Seth Barton, 2025 (CAN)
Hyökkääjät:
#8 Jesse Nurmi, 2025
#12 Ville Leskinen, 2025
#13 Otto Paajanen, 2025
#19 Simo Heinonen, 2026 (2027)
#20 Samuel Valkeejärvi, 2025 (2026)
#23 Teemu Engberg, 2025
#29 Radek Koblizek, 2025 (CZE)
#46 Matic Török, 2025 (SLO)
Tuossa julkaisussa tarkoitetaan fysiikkavalmentaja Ismo Rairamoa.Eikös Rairaman pitänyt jatkaa u-20 valmentajana?
Mitäs ihmettelemistä tässä on? Näinhän tässä on juuri käynyt. Tuskinpa KooKoo on Väisästä heittänyt pihalle, vaan kyllä tämä on ihan Väisäsen oma päätös lähteä muualle. Väisänen on Haminasta ja vaikka pelasi KooKoon junnuissa muutaman vuoden, niin ei se tarkoita sitä, että hän haluaisi sen vuoksi jäädä Kouvolaan. Ihan turha näissä on aina yrittää etsiä syyllisiä, kun taustat ja lähdön syyt eivät ole tiedossa. Olen täysin samaa mieltä, että Kouvola olisi hyvin todennäköisesti ollut Väisäselle loistava paikka pelata ensi kaudella, mutta Väisänen ihan itse päätti toisin. Ei varmasti ole ensimmäinen eikä viimeinen pelaaja, jonka KooKoo haluaisi pitää, mutta silti joutuu pelaajasta luopumaan.E: ihmettelen myös näitä viestejä siitä, ettei Veeti voisi vastustaa vaikka Tampereen kirkkaita valoja.
Juuri näin. Iso menetys ja kyllä se kirpaisee, mutta seura on aina pelaajaa suurempi ja imagotappiosta itse puhuisin vasta siinä vaiheessa, jos Väisänen siirtyy johonkin Mikkeliin tai Lappeenrantaan.Mitäs ihmettelemistä tässä on? Näinhän tässä on juuri käynyt. Tuskinpa KooKoo on Väisästä heittänyt pihalle, vaan kyllä tämä on ihan Väisäsen oma päätös lähteä muualle. Väisänen on Haminasta ja vaikka pelasi KooKoon junnuissa muutaman vuoden, niin ei se tarkoita sitä, että hän haluaisi sen vuoksi jäädä Kouvolaan. Ihan turha näissä on aina yrittää etsiä syyllisiä, kun taustat ja lähdön syyt eivät ole tiedossa.
Eli Emanuelssonkaan ei jatka, harmi.
Hemmetin helppoa on olla jälkiviisas. Kukaan ei muistaakseni pahemmin kritisoinut Leskisen sopimusta sopimuksen julkaisuhetkellä, pikemmin harmiteltiin, kun sopimuksessa oli ulkomaan optio. Se on selvä, että kaikkien sopimusten kanssa ei onnistuta yhtään missään seurassa. Ihan turhaa jälkiviisastelua kuitenkin märehtiä jälkikäteen kenenkään palkasta. Leskinen oli lähtökohtaisesti kova hankinta, mutta viime kaudella odotukset eivät missään nimessä täyttyneet. On näitä huteja ollut aikaisemminkin, kuten oman kasvatin Jarkko A. Immosen kohdalla. Muistelisin, että olit itsekin ihan tyytyväinen Leskisen hankintaan vai muistanko väärin? Leskinen ei saanut ensi kauden sopimusta viime kauden otteiden perusteella vaan hänelle tehtiin vuosi sitten kahden vuoden sopimus ulkomaanoptiolla.Väisäselle olisi pitänyt lyödä 100k pöytään, jos kerran Leskinen on 200k - ensinnäkin hän on huipputason oma kasvatti, jolla potentiaali top4 pakiksi. Toisekseen siellä on se NHL kasvattiraha, joka karkaa sitten jokaisella välikaudella.
Sen verran paska mielipide oli, että mites kävikään?? Joukkue laski pojan veks. Kyllähän tuo loppukausi plus U-20 pleijarit varmaan oli viimeinen niitti. Mut, ei siinä. Minä ja KooKoon organisaatio ollaan näköjään yhtä paskojaMielipide se on paskakin mielipide, ei siinä.