KooKoo kaudella 2021–2022

  • 289 572
  • 1 276

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Todella mielenkiintoisia sopimuksia oikeastaan kaikki. En nyt tässä hetkessä ainakaan löydä valittamiselle sijaa. Tuossa olisi kyllä mielestäni voinut vähän valottaa, että kuinka paljon niitä sopimuksia on vielä julkaisematta.

X-X-X
Ratinen-Siikonen-Antonen
Engberg-Ainali-X
Suuronen-Ojantakanen-Aaltonen
Paasovaara vitossentterinä

Tuohon huhuttuja lisäksi Rautiainen, Liedes ja nyt sitten Puempel.

Manninen-Nikkilä
Seppälä-X
Berger-Bonsaksen
Rautanen-Loponen

Tuohon oli kait huhuttu Suhosta lisäksi.

X-Malik

Setänen on vahvimmissa huhuissa pyörinyt.

Hieman tuo vielä laajuutta huutaisi tuohon ympärille huhuttujen pelaajien ja ykkössentterin lisäksi.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Todella mielenkiintoisia sopimuksia oikeastaan kaikki. En nyt tässä hetkessä ainakaan löydä valittamiselle sijaa. Tuossa olisi kyllä mielestäni voinut vähän valottaa, että kuinka paljon niitä sopimuksia on vielä julkaisematta.

X-X-X
Ratinen-Siikonen-Antonen
Engberg-Ainali-X
Suuronen-Ojantakanen-Aaltonen
Paasovaara vitossentterinä

Tuohon huhuttuja lisäksi Rautiainen, Liedes ja nyt sitten Puempel.

Manninen-Nikkilä
Seppälä-X
Berger-Bonsaksen
Rautanen-Loponen

Tuohon oli kait huhuttu Suhosta lisäksi.

X-Malik

Setänen on vahvimmissa huhuissa pyörinyt.

Hieman tuo vielä laajuutta huutaisi tuohon ympärille huhuttujen pelaajien ja ykkössentterin lisäksi.
Hyvä hahmotelma tämänhetkisestä tilanteesta. Tässä huhujen kera:

Rautiainen-XXX-Puempel/XXX
Ratinen-Siikonen-Antonen
Engberg-Ainali-Liedes
Suuronen-Ojantakanen-Aaltonen
Paasovaara vitossentterinä

Rotaatioon 2 äijää.

Manninen-Nikkilä
Seppälä-Suhonen
Berger-Bonsaksen
Rautanen-Loponen

Rotaatioon 1-2 äijää

Setänen-Malik
 
Viimeksi muokattu:

Hummeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan Kiekko - 65
Hyvä hahmotelma tämänhetkisestä tilanteesta. Tässä huhujen kera:

Rautiainen-XXX-Puempel
Ratinen-Siikonen-Antonen
Engberg-Ainali-Liedes
Suuronen-Ojantakanen-Aaltonen
Paasovaara vitossentterinä

Rotaatioon 2 äijää.

Manninen-Nikkilä
Seppälä-Suhonen
Berger-Bonsaksen
Rautanen-Loponen

Rotaatioon 1-2 äijää

Setänen-Malik
Kyllä tuolla Aaltonenkin on sellainen kysymysmerkki, että uskon mahdollisten Rautiaisen Puempelin ja Liedeksen lisäksi on vielä kaksi mr. X:ää tulossa. Ja nimenomaan vahvistuksia.
Pakisto näyttää mielestäni todella hyvälle, mutta huutaa sitä kuuluisaa rightin kiekollista pakkia.
Setänen - Malik kuulostaa myös erittäin hyvälle.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Kyllä tuolla Aaltonenkin on sellainen kysymysmerkki, että mahdollisten Rautiaisen Puempelin ja Liedeksen lisäksi on vielä kaksi mr. X:ää tulossa. Ja nimenomaan vahvistuksia.
Pakisto näyttää mielestäni todella hyvälle, mutta huutaa sitä kuuluisaa rightin kiekollista pakkia.
Setänen - Malik kuulostaa myös erittäin hyvälle.
Täysin oikeassa olet. Mutta tällä voisi jo lähteä kauteen. Jos huhut toteutuu ja mr. X on tekijämies. Kauden aikana sitten muutama täsmähankinta ja taivas on rajana.
 

Warrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Todella raikkaita signauksia KooKoolta. Kallen sopimus varsinkin lämmittää. On se verran kova prospect ja kehitys huimaa, että voi odottaa jo ensi kaudella kovaa tulosta. Aikuisten sarjaa seuraava ei välttämättä tiedetä, että Kalle osaa myös kovaa pelaamisen ja on itse asiassa iso vahvuus hänellä. Jään mielenkiinnolla seuraamaan uran kehittymistä.
 

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Titaanit, sympatiat Ketterä
En nopealla etsinnällä löytänyt mutta kertokaa viisaammat kukas tämä Puempel oikein on ja onko siis kuinka varma huhu kyseessä.
 

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
En nopealla etsinnällä löytänyt mutta kertokaa viisaammat kukas tämä Puempel oikein on ja onko siis kuinka varma huhu kyseessä.

 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli vielä uupuu 1-2 maalivahtia, 2-3 pakkia ja 5-6 hyökkääjää, että voidaan kausi aloittaa. Joku jo huhuili Sportti fanipoikien kuolaamaa Matt Puempel at eliteprospects.com tänne. Saattais olla ratkaisu maalinteko ongelmaan.

Pystytkö laittamaan linkkiä huhuun, jossa mainittu Puempelin sopimuksesta KooKoon kanssa. Itse en löytänyt kyseistä huhua. Puempelia ollaan huhujen mukaan viemässä Vaasaan ainakin kymmenessä eri viestissä.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Pystytkö laittamaan linkkiä huhuun, jossa mainittu Puempelin sopimuksesta KooKoon kanssa. Itse en löytänyt kyseistä huhua. Puempelia ollaan huhujen mukaan viemässä Vaasaan ainakin kymmenessä eri viestissä.

Lopussa tosin lukee että tuskin...
 

Nigi

Jäsen
Joo taidatte puhua minun viestistäni. :D



Tuossa linkki mistä minä tuon nappasin (tappara.co). @sknul @Old Tom

Enkä itse pidä kauhean uskottavana. Siksi tuo ”tuskin”.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Joo taidatte puhua minun viestistäni. :D



Tuossa linkki mistä minä tuon nappasin (tappara.co). @sknul @Old Tom

Enkä itse pidä kauhean uskottavana. Siksi tuo ”tuskin”.
Harvemmin joo Kouvostoliittoon on AHL stä tultu pelailemaan. Voihan sen tilalle vaihtaa kolme x merkkiä. Huhu mitä ei kukaan usko ennenkuin seura sen julkistaa.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo taidatte puhua minun viestistäni. :D



Tuossa linkki mistä minä tuon nappasin (tappara.co). @sknul @Old Tom

Enkä itse pidä kauhean uskottavana. Siksi tuo ”tuskin”.

Kiitoksia linkistä. Joo aika hataralla pohjalla näyttää kyseinen huhu vielä olevan. Siitä on vielä pitkä matka sopimukseen, jos ainakin kolme eri seuraa on sopimusta tarjonnut. En nyt vielä lisäisi Puempellin nimeä KooKoon ketjusommitelmiin tuon huhun perusteella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On muuten Marek Malikin poika.

Kookoolle oma Dostal(Tosin tämä taso voi olla vaikea saavuttaa) ?

Mielenkiintoista tosiaan verrata Nick Malikia Lukas Dostaliin.
Malik pari vuotta Dostalia nuorempi. Malik syntynyt Yhdysvalloissa. Hänellä on USA:n ja Tsekin passit.

Nick Malik 189 cm/79 kg. synt. 26.4.2002
Lukas Dostal 186 cm/76 kg. synt. 22.6.2000.

Molemmat liigaan pelattuaan edellisellä kaudella pääosan kaudesta Tsekin kakkosliigassa.

Malik Tsekin kakkosliigassa yhteensä 49 ottelua torjuntaprosentti 91,4%.
Dostal Tsekin kakkosliigassa 44 ottelua 91,5%.

Molemmilla taustaa Tsekin eri nuorten maajoukkueista. Pidän Malikia kyllä erittäin hyvänä hankintana. Tosin kova on vertailupohja, jos meinaa Dostalin tason saavuttaa liigassa. Dostal pelasi ennen Suomeen tuloaan pelkästään Tsekin eri sarjoissa. Malik pelannut Tsekin sarjojen lisäksi myös Kanadassa OHL:ssä.
En pidä mahdottomana vaikka nousisi jo tulevalla kaudella KooKoon ykkösveskariksi.





 
Viimeksi muokattu:

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko Sveitsin liigat vielä kesken vai miksiköhän Teemu Rautiainen ei ollut vielä mukana julkaistujen soppareitten joukossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös