KooKoo kaudella 2020–2021

  • 405 858
  • 1 510
Haukesta luovun mielelläni, koska loppujen lopuksi hän on hyötynyt valtavasti KooKoon hyvästä maalineduspelistä ja jäännyt muutenkin pelityylistä johtuen työttömäksi.

Hän on hyvä molari kovalle puolustukselle, muttei mikään päälläseisoja.

Mingon ja Caiton kanssa neuvotellaan...
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mites Libor? Saadaanko pidettyä? Kertoi sunnuntain Kouvolan Sanomissa, että on perheineen oloonsa tyytyväinen Kouvolassa.
"Olemme täällä onnellisia joka päivä. Vain sää voisi olla parempi. Ei ole kivaa, kun välillä sataa lunta ja välillä vettä."
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haukesta luovun mielelläni, koska loppujen lopuksi hän on hyötynyt valtavasti KooKoon hyvästä maalineduspelistä ja jäännyt muutenkin pelityylistä johtuen työttömäksi.

Luovunko mielelläni Haukelandista, riippuu tietysti siitä kuka tulee tilalle. Suuri osuus Haukelandin onnistumisissa on tottakai ollut KooKoon tiiviissä viisikkopelissä ja maalinedustan pelissä. Haukelandin torjuntamäärät ovat pääsääntöisesti olleet otteluissa huomattavasti pienemmät kuin vastustajan maalivahdeilla. Kyllähän KooKoolla on jo tiedossa jatkaako Hauke vai ei ja jos ei jatka niin eiköhän uuden veskarin nimi ole jo sopparissa.
 

Kenneth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haukesta luovun mielelläni, koska loppujen lopuksi hän on hyötynyt valtavasti KooKoon hyvästä maalineduspelistä ja jäännyt muutenkin pelityylistä johtuen työttömäksi.

Hän on hyvä molari kovalle puolustukselle, muttei mikään päälläseisoja.
Itse pidän Hauken hötkyilemättömyydestä, varmaa suht eleetöntä torjumista. Mielestäni tämä maalivahdin taso riittää hyvin KooKoolle, joten jos hinta on kohdillaan niin mikä jottei jatkolle.
 

Kurt

Jäsen
Caito, Hauke ja Mingoia olisivat tietenkin erittäin toivottuja jatkajia, mutta mihinkään kilpalaulantaan isojen seurojen kanssa emme voi lähteä. Jatkosoppari pitää saada myytyä muilla argumenteilla. Pelaajabudjetti on jatkossakin pieni ja yhteen pelaajaan ei voi käyttää kovin paljon, jokainen heistä on kyllä palkkansa ja korotuksenkin ansainnut.

Veskari pitää olla hyvä. Pienen seuran ylivoimaisesti tärkein pelipaikka. Sinne ei voi hakea mitään ”kahden nuoren kakkosveskan”-systeemiä, jossa toivotaan toisen kehittyvän. Hauke kävisi hyvin, tiedetään mitä saadaan.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Sulak ei kyllä nähdyn perusteella ole minkään megasopparin arvoinen pelaaja KooKoolle. Hyvä joulukuu, mutta hiljaista ollut sen jälkeen. Caito olisi tärkeämpi, mutta noilla pistemäärillä voi mukavaa tarjousta tippua pöydälle muualtakin. Haukelandin jatko ei myöskään mikään must, mutta kelpaa kyllä oikein hyvin. Mielestäni on parantanut ja vaikka KooKoolla paketti onkin ollut hyvin kasassa, niin tulee niitä pahojakin paikkoja, joita norski ihan hyvin hoitanut. Ei tämä nyt mitään Mattilan ajan kiekkoa ole kuitenkaan ollut, jolloin KooKoon veskarit saivat paljon vetoja kaukaa ja siten joku Cloutierin tasoinenkin hönstävahti pyöri 92+ prosenteissa. Jos Haukelandille pitää oikeasti isoja rahoja tarjota, niin soittaisin ensin Irvingille ja kysyisin maistuisiko kausi tai kaksi Kouvolassa samaan hintaan.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Haukeland on hyvin todennäköisesti Färjestadin veskari ensi kaudella. Sen sijaan tiistaina kuulin Nordiksella HIFK-KalPa ottelun yhteydessä, että IFK lähtisi ensi kauteen kaksikolla Frans Tuohimaa - Niilo Halonen, joka olisi ajanut Atte Engrenin neuvottelemaan KooKoon kanssa.

Luotettavuudesta en osaa sanoa, ja itse olen suhteellisen skeptinen Tuohimaa-Halonen kaksikkoa kohtaan, varsinkin kun tietää Tuohimaan loukkaantumiset. Tästä johtuen en pitäisi mahdottomana, että IFK jatkaisi Tuohimaa-Engren kaksikolla ja Halonen jatkaisi matkaa.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haukeland on hyvin todennäköisesti Färjestadin veskari ensi kaudella. Sen sijaan tiistaina kuulin Nordiksella HIFK-KalPa ottelun yhteydessä, että IFK lähtisi ensi kauteen kaksikolla Frans Tuohimaa - Niilo Halonen, joka olisi ajanut Atte Engrenin neuvottelemaan KooKoon kanssa.

Luotettavuudesta en osaa sanoa, ja itse olen suhteellisen skeptinen Tuohimaa-Halonen kaksikkoa kohtaan, varsinkin kun tietää Tuohimaan loukkaantumiset. Tästä johtuen en pitäisi mahdottomana, että IFK jatkaisi Tuohimaa-Engren kaksikolla ja Halonen jatkaisi matkaa.

Joo eiköhän se ole varmaa,että Haukeland ei pelaa ensi kaudella liigassa vaan joko SHL:ssä tai KHL:ssä.
Expressenin mukaan olisi siirtymässä Färjestadiin, mutta pelaaja-agentin mukaan katsovat vielä vaihtoehtoja myös KHL:stä.
Uskoisin, että KooKoolla vaihtuu molemmat maalivahdit. Toinen lienee Oskari Salminen, tosin tästäkään ei ole muuta tietoa, kuin että hänellä on sopimus KooKoon kanssa ja pelannut tällä kaudella lainalla mestiksessä SaPKossa.

 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllähän Engren kelpaisi hyvin ensi kaudelle. Olisi hyvä kokenut veskari Salmisen pariksi.

Mielestäni ei missään nimessä. Seuraava vaihtoehto kehiin.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mielestäni ei missään nimessä. Seuraava vaihtoehto kehiin.

Mites vanha kunnon Leland Irving? Kelpaisiko? Pelannut kaksi kautta Bolzanossa Ebelissä. Vieläköhän kiinnostaisi lähteä liigaan?
Toki Bolzanon maisemien puolesta varmaan tulisi mieluummin Suomeen varsinkin kun tänä talvena meitä on säät suosineet.
31-vuotias eli hyvin voi pelata vielä vuosia huipputasolla. Mitään hajua ei ole EBEL:in joukkueiden pelaajabudjeteista ja palkoista eli millä hinnalla ylipäätään voisi olla saatavilla.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Uskon että Lehtoselle haetaan vähän nuorempaa tandemia kehittymään, mutta Irving kyllä itselle kelpaisi!
 

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ydinjätejoukkue
Rölli on kyllä mahtava pelaaja, tykkään aivan helvetisti. Ei ole kentän nopein pelaaja, mutta löytyy aina oikeasta paikasta oikeaan aikaan. Muistan kun kauden alussa jossain matsissa selostaja mainitsi, että Rölli on liigan parhaita pelintekijöitä. Silloin lähinnä nauratti.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuka on Rölli?

Jonkun verran vihjeitä on edellä jo annettu. Itse kyllä pystyn näillä vihjeillä päättelemään kenestä on kysymys.
Etkö todella pysty edes arvaamaan? Mihinkähän nimeen tuo kutsumanimi voisi viitata. Olisiko Pelli tai Manninen vai kenties joku muu?
Vai löytyisikö jonkun sukunimestä esim. ö-kirjainta. Tuosta mustaoranssin viestistä voisi päätellä, että kyseessä joku KooKoon senttereistä.

Rölli on kyllä mahtava pelaaja, tykkään aivan helvetisti. Ei ole kentän nopein pelaaja, mutta löytyy aina oikeasta paikasta oikeaan aikaan. Muistan kun kauden alussa jossain matsissa selostaja mainitsi, että Rölli on liigan parhaita pelintekijöitä. Silloin lähinnä nauratti.

Röllille ja Hadelle kun saatais jatkot niin ai että... Gallo-Rölli-Hade olisi ensi kauden yksi ketju.
 
Suosikkijoukkue
KK
Jonkun verran vihjeitä on edellä jo annettu. Itse kyllä pystyn näillä vihjeillä päättelemään kenestä on kysymys.
Etkö todella pysty edes arvaamaan? Mihinkähän nimeen tuo kutsumanimi voisi viitata. Olisiko Pelli tai Manninen vai kenties joku muu?
Vai löytyisikö jonkun sukunimestä esim. ö-kirjainta. Tuosta mustaoranssin viestistä voisi päätellä, että kyseessä joku KooKoon senttereistä.
No Kähköstä minä mietin tuossa. Taitaa olla hän?
 
Suosikkijoukkue
KK
Hyvä arvaus, mutta ei mennyt ihan oikein. Kähkönen tottelee nimeä Kähy.
Onkos KooKoolla edes ollut sellainen ketju kasassa kuin Galló-Kähkönen-Haataja?
En tiedä, sitähän minä ihmettelinkin. Ja sitä, että Kähkönen olisi Liigan parhaita pelintekijöitä. Aika paljon jaksat nähdä vaivaa tähän asiaan, kun olisit oikean vastauksen kertoa ensimmäiseksi. Noh, on minullakin aikaa odottaa vastausta.
 

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ydinjätejoukkue
En tiedä, sitähän minä ihmettelinkin. Ja sitä, että Kähkönen olisi Liigan parhaita pelintekijöitä. Aika paljon jaksat nähdä vaivaa tähän asiaan, kun olisit oikean vastauksen kertoa ensimmäiseksi. Noh, on minullakin aikaa odottaa vastausta.

Kim Strömberg. Tunnetaan myös lempinimillä Rölli, Kimsse tai Ströbä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiedä, sitähän minä ihmettelinkin. Ja sitä, että Kähkönen olisi Liigan parhaita pelintekijöitä. Aika paljon jaksat nähdä vaivaa tähän asiaan, kun olisit oikean vastauksen kertoa ensimmäiseksi. Noh, on minullakin aikaa odottaa vastausta.

No tietenkin ymmärrän, että jos ei paljon seuraa pelejä ja tiedä KooKoon kentällisiä, niin voihan tuon arvaaminen olla vaikeaakin. Mutta eikös KooKoolla eilenkin ollut kasassa ketju Galló-Strömberg-Haataja, johon @mustaoranssi viestissään suoraan viittasikin.
Täytyy myöntää, että varmasti olisin muiden liigajoukkueiden kanssa ihan yhtä pihalla noiden ketjujen ja lempinimien kanssa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Raakkaalla lapsella on monta nimeä. Ströbän olen kuullut ja siksi en osannut yhdistää Rölli nimeä Strömbergiin.

Tunnetaan myös nimellä Kimbeli-Pom ja Strösseli.

Hieno pelaaja, upea kausi. Ylittänyt tietty kaikki odotukset, mutta itseasiassa nyt vasta lunastaa muinaiset odotukset. Nyt vaan samalla palolla eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös