Muistaako @yaremchuk riittävän hyvin myös Steve Petersin? Itse en muista muuta kuin nimen ja lempinimen "Karhu", vaikka varmasti näinkin hänet pelaamassa. Aikalaisten mielestä oli myös varsin hyvä pelaaja liigaan.
Lehtonen on nykyään todella kova, mutta itse en sijoittaisi häntä KooKoon uuden ajan tai vaikkapa "alltime-puolustajien listaykköseksi".
Muistaako @yaremchuk riittävän hyvin myös Steve Petersin? Itse en muista muuta kuin nimen ja lempinimen "Karhu", vaikka varmasti näinkin hänet pelaamassa. Aikalaisten mielestä oli myös varsin hyvä pelaaja liigaan.
Ryan O'Connor päätti tänään 19 ottelun maalittoman putken ja muistelin, että on aikaisemmin ollut aikalailla ns. alkukauden pelaaja, joten piti katsoa mitä tilastot sanovat. Eli miehen kaudet Liigassa katkaistuna aina vuodenvaihteesta:
14/15
21 3+5=8
25 0+3=3
16/15
33 8+9=17
26 1+9=10
16/17
32 4+13=17
22 3+3=6
17/18
35 3+13=16
11 0+2=2
yhteensä:
121 18+40=58 0,48p/ottelu
84 4+17=21 0,25p/ottelu
Seurasin silloin jo KooKoota aika aktiivisesti ja Peters näytti hyvältä meikäläisen silmäänkin. Parhaiten on jäänyt mieleen Myyryläisen Teuvon komentti hänestä jääkiekkojunioreille: "Katsokaa miten hän luistelee ja liukuu luistimilla ja ottakaa opiksi."Muistaako @yaremchuk riittävän hyvin myös Steve Petersin? Itse en muista muuta kuin nimen ja lempinimen "Karhu", vaikka varmasti näinkin hänet pelaamassa. Aikalaisten mielestä oli myös varsin hyvä pelaaja liigaan.
Eikös Peterssin etunimi ollut Steven. Muistan kanssa nimeltä ukon mutta en niin otteita kentällä.
Etunimestä n-kirjain pois, muuten oikein, nimi oli ja on edelleen Steve Peters.
Varmaan sama juttu kuin Matt(hew) Caitolla. Monet jenkithän haluavat käyttää lyhennettyä versiota etunimestään.
Ei Berger tainnut ottaa yhtään jäähyä paluunsa jälkeen. Pelannut myös hyvin
Pelannut myös hyvin
Oli myös hyökkäyspäässä tänään helvetin hyvä.Ei Berger tainnut ottaa yhtään jäähyä paluunsa jälkeen. Pelannut myös hyvin
Jos kirstun pohjalta löytyy niitä pelimerkkejä siirtotakarajalla, niin se aloituksia selkeästi yli 50%:n varmuudella napsiva sentteri kelpaisi kyllä edelleen.
Haukeland ei ehkä ole ihan hypeen vastannut, vaikka ihan kohtuullisen vakaa maalivahti näyttäisikin olevan. Pysyy ainakin kasassa paremmin kuin Järkkäri, eikä nyt mitään huonompia jaksoja ole nähty. Sinne vaan sujahtaa se yksi otettava per peli keskimäärin ja harvemmin ns. seisoo päällään, jos verrataan vaikkapa muutaman sesongin takaiseen Irvingiin.