cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Wittchowille voisi yrittää saada jatkoa
Eikö se ole siinä, että käytetään ensi vuoden optio? (linkki: elite)
Toki ehdoista ei voi tietää, mutta seuraoptioitahan nuo julkiset ovat.
Wittchowille voisi yrittää saada jatkoa
IS:n mukaan Miikka Pitkänen on tehnyt KalPan kanssa sopimuksen, ja siirtyy Kuopioon ensi kaudeksi. Kaikkea hyvää Miculle, jos uutinen pitää paikkansa.
Onko Kouvolassa kuulunut mitään huhuja Appelgrenin paluusta? Kaverin sopimus loppuu Ässiin ja on harvoja kouvolalaislähtöisiä pelaajia jotka ovat Liigakelpoisia. Luulisi kiinnostavan myös KooKoota. Palasi tänään loukkaantumisen jäljiltä ja pääsi heti maalinmakuun
Sisäpiiritieto / "huhu" sukulaislähteistä kertoili ettei pelaajaa taida KooKoo juuri kiinnostaa kenties hivenen huonon kohtelun takia. Tämä tieto niiltä ajoilta kun Niklas siirtyili Ässiin.
Soittele ja kysele pojalta itseltään tästä asiasta. Missään en ole väittänyt että julkisesti on kertoiltu yhtään mitään. Minä en asiasta enempää kerro enkä tiedä asioiden tarkkaa tolaa saati sitten lopullista totuutta. Mutta turha ketään on naurettavaksi leimata huhujen perusteella. Kuulopuheet kun tuppaavat matkalla muuttumaan.Aika naurettava tyyppi tämä Appelgren. En edes kaipaa häntä KooKoon riveihin, jos todella on julkisesti kertonut tämmöisen syyn. Todella naurettavaa. Kukas häntä on KooKoossa huonosti kohdellut? Juha Juujärvi vai kuka? Appelgren oli kaudella 2014-15 KooKoon pistepörssissä seitsemästoista. Olisiko hänelle tuolloin pitänyt antaa enemmän peliaikaa ja vastuuta vai kuka on pahottanut pikku-Niklaksen mielen noin pahasti, että sukulaisetkin ovat vieläkin pahoillaan hänen puolestaan.
Soittele ja kysele pojalta itseltään tästä asiasta. Missään en ole väittänyt että julkisesti on kertoiltu yhtään mitään. Minä en asiasta enempää kerro enkä tiedä asioiden tarkkaa tolaa saati sitten lopullista totuutta. Mutta turha ketään on naurettavaksi leimata huhujen perusteella. Kuulopuheet kun tuppaavat matkalla muuttumaan.
Kertokaas miks Miikka Pitkänen ei jatkanut Kouvolassa enään? Itse olin varma, että näin käy. Kuopiosta raakileena lähti ja nosti tasoaan Kouvolassa paljon. Paljon nuorelle kaverille tapahtui hyvää siellä. Sentterinä pelasi vissiin jonkin verran? Laiturina itse Miikan kuitenkin mielän.
laatu 3-4 kentän pelaaja, joka olisi upgrade nykyisiin, niin kyĺlä minulle kelpaisi.
Ja hei tää on hokii
N pois tuosta boldatusta.Kertokaas miks Miikka Pitkänen ei jatkanut Kouvolassa enään? Itse olin varma, että näin käy. Kuopiosta raakileena lähti ja nosti tasoaan Kouvolassa paljon. Paljon nuorelle kaverille tapahtui hyvää siellä. Sentterinä pelasi vissiin jonkin verran? Laiturina itse Miikan kuitenkin miellän.
+1
Turha Appelgrenia on mielestäni sen enempää suolata. Jokainen ihminen ja pelaaja tekee omat ratkaisunsa omalta pohjaltaan, Simpele as that. Jos ei pelaa KooKoossa, niin sitten ei pelaa, mutta turha jampalle on sinänsä vittuilla olivat syyt mitkä tahansa. Eteenpäin. Käynyt pitkän tien ollakseen liigapelaaja ja olisi, kuten @teroz mainitsikin, hyvä lisä KooKoon 2-4-ketjuihin kaivureiden ja 0+0-kannisten tilalle.
Kertokaas miks Miikka Pitkänen ei jatkanut Kouvolassa enään? Itse olin varma, että näin käy. Kuopiosta raakileena lähti ja nosti tasoaan Kouvolassa paljon. Paljon nuorelle kaverille tapahtui hyvää siellä. Sentterinä pelasi vissiin jonkin verran? Laiturina itse Miikan kuitenkin miellän.
Jos Perhonen vie meidät tällä kaudella kympin sakkiin, niin saa mun puolesta jatkaa.
Ei vie ja toivottavasti ei jatka.
Vastaavia puheita riittää yllättävän paljon. Tiedän ainakin neljä entistä kouvolalaista urheilijaa, jotka ovat suunnilleen samoilla kommenteilla lähteneet toiseen joukkueeseen. Yksi kertoi, ettei enää koskaan palaa sinne junnujenvihaajajoukkueeseen jne.Soittele ja kysele pojalta itseltään tästä asiasta. Missään en ole väittänyt että julkisesti on kertoiltu yhtään mitään. Minä en asiasta enempää kerro enkä tiedä asioiden tarkkaa tolaa saati sitten lopullista totuutta. Mutta turha ketään on naurettavaksi leimata huhujen perusteella. Kuulopuheet kun tuppaavat matkalla muuttumaan.
Vielä tuosta Appelgrenin ja pelaajien naurettavuudesta niin näyttäisi että joillekin ja ainakin yhdelle täällä Suuren ja Mahtavan Kouvostoliiton KooKoo on pyhä, koskematon ja kaiken arvostelun yläpuolella.
Pelaajia saa toki arvostella, koska hehän ovat vain pätkätyöläisinä paarialuokkaa. Valmentajia voi kritisoida, sillä he ovat alempaa päällystöä ja vain orjapiiskureita. Valmentajia tulee ja menee kuin teuraskarjaa konsanaan ainakin KooKoossa.
Mutta organisaatio näiden kahden luokan yläpuolella ja ylempi johto on sitäkin pyhempi ja vieläpä erehtymätön. Kellään ei ole asiaa puuttua sen tekemisiin saati asettaa mitään kyseenalaiseksi. Ja Keisari Välimaan nimeä älköön kukaan edes mainitko ainakaan ääneen.
Seppälä tosiaan ottanu hyviä steppejä, kuitenkin tällä hetkellä rooli on liian iso. Ensi kaudelle ehdottomasti paikka kokoonpanosta ja mielellään jonkun tekijämiehen rinnalta. Mutta tuonne yv:lle on saatava oikea viivamies.. Siellähän on ilmeisesti jo ensi kaudelle pahvi Seppälällä, Bergerillä, Pellillä, Valtolalla ja Salmelalla. Toivoisin kuitenkin, että näistä max 3 on kauden avauksessa top6. Kyllä me tarvitaan se kolme selkeää kovempaa nimeä tuonne, että voidaan taistella paikasta auringossa. Toivottavaati tästä kaudesta on opittu, ja joukkueen kasaus on aloitettu tärkeimmistä ruuduista.Ensi kauden puolustusta mietittäessä Seppälälle isohkoa roolia ja joku kunnon omanpäänluuta pariksi. Näyttänyt Bonsaksenin vierellä todella hyvältä ja ajatella, jos joku vielä kovempi olisi parina. Vaarana U20-kisat, jos "liian hyvin" alkaa kausi.