KooKoo kaudella 2019–2020

  • 532 319
  • 2 253

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ydinjätejoukkue
IS:n mukaan Miikka Pitkänen on tehnyt KalPan kanssa sopimuksen, ja siirtyy Kuopioon ensi kaudeksi. Kaikkea hyvää Miculle, jos uutinen pitää paikkansa.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
IS:n mukaan Miikka Pitkänen on tehnyt KalPan kanssa sopimuksen, ja siirtyy Kuopioon ensi kaudeksi. Kaikkea hyvää Miculle, jos uutinen pitää paikkansa.

Tälläistä on kuulunut hallilla pyörivissä huhuissa.

Samu Perhonen on maalauttanut uudet värit maskiinsa. Rouheen tumman puhuva on tuo maskin uusi väritys. Maskista löytyy mm. #yksijoukkue
Voisiko tästä vetää mutkat suoriksi ja todeta,että näinköhän Samu on myös meillä ensi kaudella vaikka ei sitä viime lauantaina mitenkään kommentoinutkaan.
Teme Designs (@TemeDesign) | Twitter
*linkki vie maalaajan twitter tilille. Näinköhän se edes näkyy kaikille.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko Kouvolassa kuulunut mitään huhuja Appelgrenin paluusta? Kaverin sopimus loppuu Ässiin ja on harvoja kouvolalaislähtöisiä pelaajia jotka ovat Liigakelpoisia. Luulisi kiinnostavan myös KooKoota. Palasi tänään loukkaantumisen jäljiltä ja pääsi heti maalinmakuun
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Onko Kouvolassa kuulunut mitään huhuja Appelgrenin paluusta? Kaverin sopimus loppuu Ässiin ja on harvoja kouvolalaislähtöisiä pelaajia jotka ovat Liigakelpoisia. Luulisi kiinnostavan myös KooKoota. Palasi tänään loukkaantumisen jäljiltä ja pääsi heti maalinmakuun

Sisäpiiritieto / "huhu" sukulaislähteistä kertoili ettei pelaajaa taida KooKoo juuri kiinnostaa kenties hivenen huonon kohtelun takia. Tämä tieto niiltä ajoilta kun Niklas siirtyili Ässiin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No katsotaan miten käy. Pitäisin mielelläni Appelin Ässissä. Terveenä on ihan hyvä pelaaja alempiin ketjuihin ja alivoimille.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sisäpiiritieto / "huhu" sukulaislähteistä kertoili ettei pelaajaa taida KooKoo juuri kiinnostaa kenties hivenen huonon kohtelun takia. Tämä tieto niiltä ajoilta kun Niklas siirtyili Ässiin.

Aika naurettava tyyppi tämä Appelgren. En edes kaipaa häntä KooKoon riveihin, jos todella on julkisesti kertonut tämmöisen syyn. Todella naurettavaa. Kukas häntä on KooKoossa huonosti kohdellut? Juha Juujärvi vai kuka? Appelgren oli kaudella 2014-15 KooKoon pistepörssissä seitsemästoista. Olisiko hänelle tuolloin pitänyt antaa enemmän peliaikaa ja vastuuta vai kuka on pahottanut pikku-Niklaksen mielen noin pahasti, että sukulaisetkin ovat vieläkin pahoillaan hänen puolestaan. Silloin kun Appelgren siirtyi Ässiin oli hän ollut muualla jo kaksi kautta. Miten ihmeessä KooKoo on voinut häntä tuolloin huonosti kohdella? No oli miten oli. Tuon tasoisia pelaajia mahtuu kometoista tusinaan, joten tuskin häntä kukaan KooKoossa jää kaipaamaan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tuskin mies itse on moista sanonut ja Appel aloitti KKssa kauden loistavasti, mutta sitten yskähteli ja rooli pieneni. Valitettavasti sellaista sattuu, laatu 3-4 kentän pelaaja, jola olisi upgrade nykyisiin, niin kyĺlä minulle kelpaisi.

Ja hei tää on hokii. KK legendat Motti Outinen ja Sole Soimakallio aikanaan lehdessä kertoivat Ahmoihin siirtyessään etteivät enää KKssa pelaa ja jaa-a meniköhän vuosi ja paluu tapahtui molempien osalta.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Aika naurettava tyyppi tämä Appelgren. En edes kaipaa häntä KooKoon riveihin, jos todella on julkisesti kertonut tämmöisen syyn. Todella naurettavaa. Kukas häntä on KooKoossa huonosti kohdellut? Juha Juujärvi vai kuka? Appelgren oli kaudella 2014-15 KooKoon pistepörssissä seitsemästoista. Olisiko hänelle tuolloin pitänyt antaa enemmän peliaikaa ja vastuuta vai kuka on pahottanut pikku-Niklaksen mielen noin pahasti, että sukulaisetkin ovat vieläkin pahoillaan hänen puolestaan.
Soittele ja kysele pojalta itseltään tästä asiasta. Missään en ole väittänyt että julkisesti on kertoiltu yhtään mitään. Minä en asiasta enempää kerro enkä tiedä asioiden tarkkaa tolaa saati sitten lopullista totuutta. Mutta turha ketään on naurettavaksi leimata huhujen perusteella. Kuulopuheet kun tuppaavat matkalla muuttumaan.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Soittele ja kysele pojalta itseltään tästä asiasta. Missään en ole väittänyt että julkisesti on kertoiltu yhtään mitään. Minä en asiasta enempää kerro enkä tiedä asioiden tarkkaa tolaa saati sitten lopullista totuutta. Mutta turha ketään on naurettavaksi leimata huhujen perusteella. Kuulopuheet kun tuppaavat matkalla muuttumaan.

Korjataan, että ei ole kertonut julkisesti vaan siis sukulaisilleen, jotka sitten ovat kertoneet asiaa eteenpäin.
En nyt pidä tätä ihan tavallisena huhuna, koska olet kuullut asian suoraan hänen sukulaiseltaan.
Ensin kun luin tuon mitä kerroit Appelgrenistä niin ensimmäisenä tuli mieleen, että voi jumalauta mikä urpo. Ei ihme, jos hänestä ei koskaan tule huippukiekkoilijaa, jos ei tuon verran kestä vastoinkäymisiä ja kantaa kaunaa vielä vuosia sen jälkeen, kun joku on kohdellut häntä KooKossa huonosti tai sanonut hänelle pahasti. Risto Dufvaakin kohdeltiin kuulemma huonosti aikoinaan JYP:ssä, mutta siellä hän nyt kuitenkin taas valmentaa ja menneet on sovittu. Tästä erottaa ammattilaisen ja amatöörin ja Appelgren ei kuulu tuohon ensin mainittuun joukkoon, jos ja kun tuo on totta mitä kerroit. Ei minua kiinnosta Appelgrenille soittaa. Uskohan minä sinua, jos kerran tuon uskomattoman jutun olet kuullut peräti hänen sukulaiseltaan.
 
Viimeksi muokattu:

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Kertokaas miks Miikka Pitkänen ei jatkanut Kouvolassa enään? Itse olin varma, että näin käy. Kuopiosta raakileena lähti ja nosti tasoaan Kouvolassa paljon. Paljon nuorelle kaverille tapahtui hyvää siellä. Sentterinä pelasi vissiin jonkin verran? Laiturina itse Miikan kuitenkin miellän.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kertokaas miks Miikka Pitkänen ei jatkanut Kouvolassa enään? Itse olin varma, että näin käy. Kuopiosta raakileena lähti ja nosti tasoaan Kouvolassa paljon. Paljon nuorelle kaverille tapahtui hyvää siellä. Sentterinä pelasi vissiin jonkin verran? Laiturina itse Miikan kuitenkin mielän.

Ei varmaan kenelläkään täällä ole tarkempaa tietoa miksi ei jatka. Onko KalPa kenties tarjonnut suurempaa palkkaa vai haluaako vain palata kotikaupunkiinsa varsinkin, jos KalPassa on luvassa suunnilleen samanlaista roolia kuin KooKoossa. Tänään Miikka pelasi taas ykkösketjun sentterinä. Varmasti on kehittynyt lisää KooKoossa kahden kauden aikana, joten kyllä te hyvän pelaajan takaisin Kuopioon saatte.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
laatu 3-4 kentän pelaaja, joka olisi upgrade nykyisiin, niin kyĺlä minulle kelpaisi.

Ja hei tää on hokii

+1

Turha Appelgrenia on mielestäni sen enempää suolata. Jokainen ihminen ja pelaaja tekee omat ratkaisunsa omalta pohjaltaan, Simpele as that. Jos ei pelaa KooKoossa, niin sitten ei pelaa, mutta turha jampalle on sinänsä vittuilla olivat syyt mitkä tahansa. Eteenpäin. Käynyt pitkän tien ollakseen liigapelaaja ja olisi, kuten @teroz mainitsikin, hyvä lisä KooKoon 2-4-ketjuihin kaivureiden ja 0+0-kannisten tilalle.
 

Steus

Jäsen
Kertokaas miks Miikka Pitkänen ei jatkanut Kouvolassa enään? Itse olin varma, että näin käy. Kuopiosta raakileena lähti ja nosti tasoaan Kouvolassa paljon. Paljon nuorelle kaverille tapahtui hyvää siellä. Sentterinä pelasi vissiin jonkin verran? Laiturina itse Miikan kuitenkin miellän.
N pois tuosta boldatusta.

Lähti kauteen teoriassa kolmossentterinä, todellisuudessa ykkössentterinä. Senailua harjoitteli jo viime kautena. Ei kuitenkaan oikein osaa aloittaa ja on kuitenkin lähinnä hyökkäyspään uhka. Juonikas ja ihan ratkaisuhalukas. Kakkosketjua ja ylivoimaa. Mieluummin mies laitaan, niin saa keskittyä vahvuutensa eli hyökkäämiseen. Tarvii paljon kiekkoa päästäkseen peliin mukaan. Enemmän ovela syöttelijä kuin tekninen harhauttelija. Kiekottomana turhautuu ja fleguilee kadoten kuvasta. Kokonaisuus silti reilusti plussan puolella.

Viittä vaille EHT-pelaaja.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
+1

Turha Appelgrenia on mielestäni sen enempää suolata. Jokainen ihminen ja pelaaja tekee omat ratkaisunsa omalta pohjaltaan, Simpele as that. Jos ei pelaa KooKoossa, niin sitten ei pelaa, mutta turha jampalle on sinänsä vittuilla olivat syyt mitkä tahansa. Eteenpäin. Käynyt pitkän tien ollakseen liigapelaaja ja olisi, kuten @teroz mainitsikin, hyvä lisä KooKoon 2-4-ketjuihin kaivureiden ja 0+0-kannisten tilalle.

Veli puhuu asiaa. Itse muutin Kouvolasta pois 20 vuotta sitten enkä ajatellut palata. Kolmos-nelos kentän jätkiä on markkinoilla. Ei Kouvola ole mikään Monaco vaikka KooKoo onkin minulle rakas
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Kertokaas miks Miikka Pitkänen ei jatkanut Kouvolassa enään? Itse olin varma, että näin käy. Kuopiosta raakileena lähti ja nosti tasoaan Kouvolassa paljon. Paljon nuorelle kaverille tapahtui hyvää siellä. Sentterinä pelasi vissiin jonkin verran? Laiturina itse Miikan kuitenkin miellän.

Varmaan vaatii enemmän liksaa nyt kun tehoja on tullut. Toisaalta sitten on paljon puutteita fyysisellä puolella (heikko ja hidas), joten vähän 50/50 pelaaja. Broadhurst teki ainoalla kaudellaan KooKoossa ihan hyvät tehot, mutta tuskin kukaan itki perään, kun jatkoa ei tullut. Nykypelaajista Strömwall lienee ainoa pelaaja, jonka perään tultaneen haikailemaan. Muiden osalta tilanteen mukaan ja markkinoilta löytyy kyllä korvaajia. Hakulinen ehkä toinen ruotsalaisen lisäksi.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Soittele ja kysele pojalta itseltään tästä asiasta. Missään en ole väittänyt että julkisesti on kertoiltu yhtään mitään. Minä en asiasta enempää kerro enkä tiedä asioiden tarkkaa tolaa saati sitten lopullista totuutta. Mutta turha ketään on naurettavaksi leimata huhujen perusteella. Kuulopuheet kun tuppaavat matkalla muuttumaan.
Vastaavia puheita riittää yllättävän paljon. Tiedän ainakin neljä entistä kouvolalaista urheilijaa, jotka ovat suunnilleen samoilla kommenteilla lähteneet toiseen joukkueeseen. Yksi kertoi, ettei enää koskaan palaa sinne junnujenvihaajajoukkueeseen jne.

Joukkueurheilussa tahtoo aina joku kokea itsensä epäreilusti kohdelluksi. Sitäkin tapahtuu, että että vähän ajan päästä ei olekaan enää mitään ongelmaa tulla takaisin.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Vielä tuosta Appelgrenin ja pelaajien naurettavuudesta niin näyttäisi että joillekin ja ainakin yhdelle täällä Suuren ja Mahtavan Kouvostoliiton KooKoo on pyhä, koskematon ja kaiken arvostelun yläpuolella.

Pelaajia saa toki arvostella, koska hehän ovat vain pätkätyöläisinä paarialuokkaa. Valmentajia voi kritisoida, sillä he ovat alempaa päällystöä ja vain orjapiiskureita. Valmentajia tulee ja menee kuin teuraskarjaa konsanaan ainakin KooKoossa.

Mutta organisaatio näiden kahden luokan yläpuolella ja ylempi johto on sitäkin pyhempi ja vieläpä erehtymätön. Kellään ei ole asiaa puuttua sen tekemisiin saati asettaa mitään kyseenalaiseksi. Ja Keisari Välimaan nimeä älköön kukaan edes mainitko ainakaan ääneen.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Vielä tuosta Appelgrenin ja pelaajien naurettavuudesta niin näyttäisi että joillekin ja ainakin yhdelle täällä Suuren ja Mahtavan Kouvostoliiton KooKoo on pyhä, koskematon ja kaiken arvostelun yläpuolella.

Pelaajia saa toki arvostella, koska hehän ovat vain pätkätyöläisinä paarialuokkaa. Valmentajia voi kritisoida, sillä he ovat alempaa päällystöä ja vain orjapiiskureita. Valmentajia tulee ja menee kuin teuraskarjaa konsanaan ainakin KooKoossa.

Mutta organisaatio näiden kahden luokan yläpuolella ja ylempi johto on sitäkin pyhempi ja vieläpä erehtymätön. Kellään ei ole asiaa puuttua sen tekemisiin saati asettaa mitään kyseenalaiseksi. Ja Keisari Välimaan nimeä älköön kukaan edes mainitko ainakaan ääneen.

Veit jalat suustani. Joskus oikein heikkona hetkenä olen jopa miettinyt näiden viestien ja tämän kirjoittajan alkuperää......
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensi kauden puolustusta mietittäessä Seppälälle isohkoa roolia ja joku kunnon omanpäänluuta pariksi. Näyttänyt Bonsaksenin vierellä todella hyvältä ja ajatella, jos joku vielä kovempi olisi parina. Vaarana U20-kisat, jos "liian hyvin" alkaa kausi.
 

Hummeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan Kiekko - 65
Ensi kauden puolustusta mietittäessä Seppälälle isohkoa roolia ja joku kunnon omanpäänluuta pariksi. Näyttänyt Bonsaksenin vierellä todella hyvältä ja ajatella, jos joku vielä kovempi olisi parina. Vaarana U20-kisat, jos "liian hyvin" alkaa kausi.
Seppälä tosiaan ottanu hyviä steppejä, kuitenkin tällä hetkellä rooli on liian iso. Ensi kaudelle ehdottomasti paikka kokoonpanosta ja mielellään jonkun tekijämiehen rinnalta. Mutta tuonne yv:lle on saatava oikea viivamies.. Siellähän on ilmeisesti jo ensi kaudelle pahvi Seppälällä, Bergerillä, Pellillä, Valtolalla ja Salmelalla. Toivoisin kuitenkin, että näistä max 3 on kauden avauksessa top6. Kyllä me tarvitaan se kolme selkeää kovempaa nimeä tuonne, että voidaan taistella paikasta auringossa. Toivottavaati tästä kaudesta on opittu, ja joukkueen kasaus on aloitettu tärkeimmistä ruuduista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös