Yli kolmekymppisiä Haatajan entisiä joukkuekavereita, joka pelaa laitahyökkääjänä, joilta löytyy Suomen mestaruus ja ei ole tulosyksikön pelaaja? Eipä tuollaisia vapaana ole. Sentteriksi löytyisi ainakin Petteri Wirtanen, mutta kyllä hänen pisteodotukset Liigassa on ihan asialliset.Oisko joku Haden kaveri tulossa? Ketäs niitä olisi?
Oisko joku Haden kaveri tulossa? Ketäs niitä olisi?
Timoskainen oli hyvä nosto, otetaan se. Varmasti aloitukset menisi paremmin kuin nuo katastrofaaliset luvut nyt. Sentteri perkele tai anamme muille valtavan edun jokaiseen peliin.
Ilman sopimusta olevia vihjeisiin sopivia mestareita myös Jarkko Hattunen, Antti Jaatinen, Eetu Pöysti, Severi Sillanpää ja Petr Hubacek.
Kotimainen, +30v ja vyöltä löytyy Suomen mestaruus. Pistepotentiaali aika olematon.
Jarkko Hattunen, Antti Jaatinen, Severi Sillänpää sen sijaan sovat @John Lidgett in antamiin vihjeisiin.
No, ei kai se vielä paljoa tilanteesta kerro, jos harjoituskaudella ei ole kokoonpanossa. Kysymyksiähän se toki herättää, mutta voihan kokoopanokokeiluihin olla muitakin syitä.Onkos se nyt varmaa, että O'Donnel lähti? Uutista en ole nähny missään?
Saattaahan O' Donnell olla vaikka kipeä ja ei pelannut tämän vuoksi. Luultavati kuitenkin huomattiin, että rahkeet ei riitä kovaan sentteripeliin. Kärkikenttien laiturien paikat on jo täynnä ja 3-4 kenttien laitaan mies on taas vääräntyyppinen.
Luulen, että hänen try-out-purkunsa kerrotaan samalla kuin "Mutasen" soppari, mikäli nämä kaksi asiaa nyt ovat toteutuneita.
Mutasta vastaan ei minulla ole mitään. Itse asiassa ihan hyvä, että saadaan nelosen laitaan ns. vakaa liigapelaaja, jota ainakin pari vuotta sitten pidettiin kovan asenteen työmyyränä, jolla oli erikoisapukin, nimittäin erittäin agressiivinen av-pelaaminen. Toivottavasti mies on ehjä. Kaikki kunnia näille omille Virtasille ja Korhosille, mutta kyllä minulla on luottavaisempi olo, jos nelosen laidassa on Mutanen kuin vaikkapa jompikumpi edellämainituista. Mitään pistelinkoa tästä kaverista ei tule, eikä odotetakaan
Onkos se nyt varmaa, että O'Donnel lähti? Uutista en ole nähny missään?
Onkos sieltä löytynyt jo uusi ykkössentteri vai?On varma asia. O´Donnellin tryout ei johtanut sopimukseen ja hän ei ole enää Suomessa. Sitä en tiedä miksi KooKoo ei ole vielä mitään asiasta uutisoinut.
Voihan tietysti olla, että KooKoo julkistaa ykkössentterin ja Sami Mutasen sopimukset keskiviikkona kauden avaustapahtumassa ja samalla tiedon, että O´Donnell ei jatka KooKoossa.
Totta kai kokonaisuutena pelillisesti Mutanen on rajallinen, se nyt ei olekaan se pointti. Ikä ilmeisesti myös luonnollisesti vaikuttanut, mutta eiköhän mies edelleen ole niin jäntevän urheilullinen kuin ennenkin. Hommansa siis varmasti hoitaa..
Onkos sieltä löytynyt jo uusi ykkössentteri vai?
Huhun mukaa sieltä olisi joku tulossa ensi viikolla. Sen tarkempaa tietoa nimestä ei oo,mutta HTT on kertonut ihan kovastakin jannusta. Katsellaan. Enempää en osaa siis kertoa.