Järkkäri taikka Perhonen eivät kumpikaan taida tyytyä suoraan kakkosveskarin paikkaan. Jotenkin haistelen tämän Järkkärin jatkon myötä ettei Perhonen jatka.
Liigan surkeimmalla ykkösveskalla jatketaan. Kiitos Kultanen ja kumppanit!
Liigan surkeimmalla ykkösveskalla jatketaan. Kiitos Kultanen ja kumppanit!
Forsberg oli eilen höntsäämässä Autosalpa-pelissä, eli ainakin pulssi miehellä vielä on.Pakisto alkaa olemaan muutamaa palasta vaille valmis ja huhuissa sinne on tuotu Bergeriä sekä mikä mahtaa olla Forsbergin tilanne?
Perhosen voisi kuvitella suuntaavan muualle. Tuokkola on parin vuoden aikana osoittanut ettei luota Samuun ja mies on itsekin tyytyvämättömyytensä ilmaissut talven aikana. Etenkin Perhosen ensimmäinen kausi oli täysi mysteeri, kun varmasti(?) lähdössä ollut Leland Irving pelasi loppukauden panoksettomat ottelut ja tämän kauden pahvilla varustettu Perhonen availi luukkua hölmistyneenä.
Lähinnä tarkoitin Perhosen todennäköistä tyytymättömyyttä nykyrooliinsa. Kaksi vuotta varjossa on mahdollisesti alkanut nakertaa. Toisekseen Suomi ei ole ainoa maa, jossa kiekkoa pelataan.Mutta kuten @Old Tom tuossa aiemmin totesi, niin eipä Perhoselle taida suoraa ykkösveskarin paikkaa olla tarjolla muissakaan seuroissa?
Vaihtoaitio foorumin puolelta taas pukkaa huhua.
Janne Tavi —> KooKoo
Henri Auvinen —> KooKoo
Nyt huhujen perusteella olisi ilmeisesti alemmissa kentissä vaihtuvuutta tapahtumassa. Nyt jos vaikka Pöysti, Hyvärinen ja Juutilainen vaihtuisi huhuissa olleisiin Suuroinen, Tavi ja vaikka nyt lainalle tullut Taavitsainen, niin minusta olisi upgrade nykyiseen.
Kärppäpelin perusteella Kähkönen-Pitkänen-Strömwall olisi valmis ketju ensikaudelle. Toivottavasti Maltelle olisi jo jatkopahvi saatu väännettyä.
Kuulemma olisi jatkopahvi jo.Kärppäpelin perusteella Kähkönen-Pitkänen-Strömwall olisi valmis ketju ensikaudelle. Toivottavasti Maltelle olisi jo jatkopahvi saatu väännettyä.
Kuulemma olisi jatkopahvi jo.
Sitä en osaa sanoa milloin KooKoo julkaisee jatkosopimuksia. Sellaista huhua olen vain kuullut, että olisi jatkopahvi.Tämmöistä huhua olen myös itse kuullut, mutta koska mitään virallista tietoa asiasta ei ole niin heitin vielä tuohon edelliseen viestiin tuon Malten jatkosopimuksen toiveena. Julkaiseekohan KooKoo jatkosopimuksiakin runkosarjan vai vasta koko liigakauden päätyttyä?