Nyt ois Rajalalla paikka heittää sellainen show Malisen kanssa että saisi paikan kevään kokoonpanossa. Toivotaan koko ketjulle hyvää meininkiä tälle illalle!Veikkauksen kokoonpanotietojen mukaan tänään kolmoskenttä muodossa Rajala-Malinen-Kangasmäki. Kuulostaa ennakkoon kyllä hyvältä kokeilulta. Toki kysymysmerkkejä on Malisen pelikunnon ja Rajalan tuntuman osalta, mutta tuolla kentällä voisi kyllä saada pari maalia aikaan.
En lukenut vielä loppuun. Ihan mielenkiinnosta kysyn kuitenkin, kuinka moni odotti että päästään pleijareihin ( vielä mahdollista) ja kuinka moni on pettynyt kauteen, jos katsoo ennakko odotuksia.Nyt kun playoffit alkavat karata, niin voidaan jälkiviisastella syitä tähän tilanteeseen
Omat odotukset kasvoivat kauden edetessä ja KooKoon pistepussin karttuessa. Tulen tarkastelemaan kautta sen päätyttyä vielä kokonaisuutena, mutta viime aikojen huonot otteet ovat olleet pettymys kauden aikana muuttuneisiin odotuksiin nähden.En lukenut vielä loppuun. Ihan mielenkiinnosta kysyn kuitenkin, kuinka moni odotti että päästään pleijareihin ( vielä mahdollista) ja kuinka moni on pettynyt kauteen, jos katsoo ennakko odotuksia.
En lukenut vielä loppuun. Ihan mielenkiinnosta kysyn kuitenkin, kuinka moni odotti että päästään pleijareihin ( vielä mahdollista) ja kuinka moni on pettynyt kauteen, jos katsoo ennakko odotuksia.
Omat odotukset kasvoivat kauden edetessä ja KooKoon pistepussin karttuessa. Tulen tarkastelemaan kautta sen päätyttyä vielä kokonaisuutena, mutta viime aikojen huonot otteet ovat olleet pettymys kauden aikana muuttuneisiin odotuksiin nähden.
Ymmärrän perustelut oikein hyvin, mutta ei. Minun odotukseni kasvoivat kauden edetessä ja pudotuspelien ulkopuolelle jääminen olisi minulle aito pettymys. Muiden odotusten mukaan suorittaminen harvoin tarjoaa urheilussa tai missään muussakaan aitoa riemun ja onnistumisen tunnetta. Kovien tavoitteiden asettaminen, lähtökohtiin nähden "ylisuorittaminen", vaikeuksien voittaminen ja tois(t)en kilpailuhenkis(t)en porukan/porukoiden voittaminen on niitä juttuja, jotka edustavat minulle urheilun suolaa. Mitään selkeitä odotuksia minulla ei kauden alla ehtinyt muodostumaan, etenkin kun ensimmäiset harjoituspelit ja kotiavaus olivat sellaisia odotuksen tappajia. Syksyn mittaan kun sai enemmän dataa KooKoon suorituskyvystä muihin verrattuna alkoi omissa toiveissa siintää jo pudotuspelipaikka.Mielestäni KooKoo on pelannut koko ajan yläkanttiin. Nyt on alkanut vähän takkuamaan, mutta se onkin ihan ymmärrettävää, kun on tullut loukkaantumisia. KooKoo saikin vetää yllättävän kauan ilman kärkipelaajien loukkaantumisia. En siltikään näe, että viime viikkoihinkaan voi olla pettynyt. Viimisestä kuudesta hävitystä ottelusta kaikki ovat päättyneet yhden maalin tappioon. Esim. sarjakärki HIFK:lle KooKoo on hävinnyt tänä aikana kahteen kertaan lukemin 3-2.
Ymmärrän perustelut oikein hyvin, mutta ei. Minun odotukseni kasvoivat kauden edetessä ja pudotuspelien ulkopuolelle jääminen olisi minulle aito pettymys.
Mitään selkeitä odotuksia minulla ei kauden alla ehtinyt muodostumaan, etenkin kun ensimmäiset harjoituspelit ja kotiavaus olivat sellaisia odotuksen tappajia. Syksyn mittaan kun sai enemmän dataa KooKoon suorituskyvystä muihin verrattuna alkoi omissa toiveissa siintää jo pudotuspelipaikka.
Noista kahdesta IFK-ottelusta KooKoo sai 0 pistettä. Hyvä joukkue voitti heikomman joukkueen huonollakin pelillä. "Maalin tappiosta maalin voittoon..."
Jännä ettei ihmiset tajua sitä, että urheilussakin tunteisiin syntyy toleranssi. Onhan KooKoo pelannut yli odotusten, mutta ne odotukset kasvaa jatkuvasti tekemisen mukana.
Rajalan tuntuma ja kosketus on kultaista! Tekee tänään hyvät tehot!
Otteluohjelmia tutkaillessa kannattaa erityisesti huomioida, että Sportin kolme viimeistä matsia on Blues kotona, Ilves kotona, ja Kerho vieraissa. Näistä vastustajista tuskin kellään on enää panosta noissa peleissä, joten eiköhän siinä ole nälkäiselle kotkalle 9 pisteen viikkoa tarjolla.
Milloin muuten Guttig on viimeksi osunut? Taitaa siitäkin kihauksesta olla jo yli 20 ottelua
KooKoon osalta lienee turha jännittää siirtorajan tapahtumia ainakaan sisään tulevien pelaajien osalta. Kunhan nyt ei menetettäisi ketään "isoa palaa" rosterista.
Marlo Koponen Ilvekseen? Monsterimonni, eli Jonne Virtanen oli onnitellut Twitterissä Ilvestä hankinnasta, mutta äkkiä sitten poistanut twiittinsä.
Taisi sittenkin olla vain joku Jonne Virtasen twitter hauskuutus kyseessä.Onko nyt kuitenkin niin, että Ilves on kaappaamassa siirtorajan kynnyksellä Marlon KooKoolta?